Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2005, 14:32   #1
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard forumsessie

beste moderators,

ik heb vandaag reeds 2 berichten gepost op het topic over het unitaire belgie gestart door hans1, beide malen is mijn bijdrage echter verdwenen. zou ik mogen weten hoe dat komt?

mvg,

muys
muys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2005, 14:37   #2
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Omdat berichten als
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
het is me weer een zeer verstandige vraag van de opperbubbel, aan boudewijn bouckaert vragen of hij voorstander van een unitair belgie is....
weinig constructief zijn en geen aanleiding geven tot een deftige discussie. We proberen de forumsessies overzichtelijk te houden en onzinreplieken zoveel mogelijk te verwijderen.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2005, 14:45   #3
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold
Omdat berichten als

weinig constructief zijn en geen aanleiding geven tot een deftige discussie. We proberen de forumsessies overzichtelijk te houden en onzinreplieken zoveel mogelijk te verwijderen.

mvg,
Arnold.
ok, ik kan volledig begrijpen dat die eerste tussenkomst verwijderd wordt, maar in mijn tweede tussenkomst kaart ik de toch wel heel rare definitie van democratie aan die hans1 gebruikt.

bovendien is de vraag op zich belachelijk, wie vraagt er nu aan boudewijn bouckaert of hij voorstander is van een unitair belgie, ik heb helemaal geen forumsessie nodig om het antwoord op die vraag te weten
Oud 7 februari 2005, 15:00   #4
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
ok, ik kan volledig begrijpen dat die eerste tussenkomst verwijderd wordt, maar in mijn tweede tussenkomst kaart ik de toch wel heel rare definitie van democratie aan die hans1 gebruikt.
Maar dat gepaard laat gaan met een persoonlijke belediging aan het adres van de vraagsteller.
Citaat:
bovendien is de vraag op zich belachelijk, wie vraagt er nu aan boudewijn bouckaert of hij voorstander is van een unitair belgie, ik heb helemaal geen forumsessie nodig om het antwoord op die vraag te weten
Het is aan Boudewijn Bouckaert om al dan niet op die vraag te reageren, wat mij betreft doet het er niet toe of het standpunt van iemand "al bekend is" om een vraag al dan niet te stellen. Misschien kan de persoon in kwestie zijn "bekend standpunt" verduidelijken of bijsturen.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:54   #5
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

wat is dat hier nu eigenlijk op die forumsessie??? ik post gewoon de dingen waar leden ban bub zich al schuldig hebben aan gemaakt op dit en andere fora zodat boudewijn bouckaert weet met welke mannen hij hier te maken heeft.... en dat wordt alweer verwijderd. en kom er niet mee af dat het onzin is, ik heb enkele topics doorbladerd en ik heb dingen tegengekomen die veel grotere onzin zijn maar niet verwijderd worden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be