![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beste moderators,
ik heb vandaag reeds 2 berichten gepost op het topic over het unitaire belgie gestart door hans1, beide malen is mijn bijdrage echter verdwenen. zou ik mogen weten hoe dat komt? mvg, muys |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Omdat berichten als
Citaat:
mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bovendien is de vraag op zich belachelijk, wie vraagt er nu aan boudewijn bouckaert of hij voorstander is van een unitair belgie, ik heb helemaal geen forumsessie nodig om het antwoord op die vraag te weten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat is dat hier nu eigenlijk op die forumsessie??? ik post gewoon de dingen waar leden ban bub zich al schuldig hebben aan gemaakt op dit en andere fora zodat boudewijn bouckaert weet met welke mannen hij hier te maken heeft.... en dat wordt alweer verwijderd. en kom er niet mee af dat het onzin is, ik heb enkele topics doorbladerd en ik heb dingen tegengekomen die veel grotere onzin zijn maar niet verwijderd worden
|
![]() |
![]() |