![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [size=2]Op welke manier kunnen wij het beter aanpakken door een iets wat Vlaamsere koers te gaan varen??? Leg jullie oren te luisteren bij de kiezers die wij aan het Vb hebben verloren en jullie zullen snel mereken dat Vb kiezers meestal uit protest hebben gestemd op het Vb omdat wij met z'n allen Vlaams genoeg zijn, zonder dan te beweren dat een splitsing van Vlaanderen en Walonië een must zou zijn, dit willen de Proteststemmers ook niet. Ik kom dagelijks (voor mijn beroep) in contact met mensen die op deze manier hun proteststem hebben uitgebracht. Zij zeggen allen hetzelfde, "De traditionele partijën kunnen onze stemmen makkelijk terugwinnen, wanneer deze een iets meer Vlaamsere koers gaan varen en wat meer naar onze noden gaan luisteren!! Dit is dus een sterk signaal die de kiezer naar ons toe uitzend!!! Het cordon kan men nu niet meer wegdenken en doorbreken, dat zou hetzelfde zijn als op onze bek gaan!!! Het cordon heeft zijn nut niet bewezen, integendeel. Het heeft ons allen stemmen gekost!!![/size]
Laatst gewijzigd door Jeroen : 23 januari 2005 om 22:57. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeer inhoudelijk. Maar vertel me eens. Wat in wodansnaam is het verschil tussen het cordon sanitair en het Vlaams Belang "weren"?
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wodan is een mietje.
En ik heb het VB al vervloekt. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter001 : 23 januari 2005 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Eerst roept hij met rode letters, nu mega extreme grote. ![]() [size=6][/size] |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 23 januari 2005 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter001 : 23 januari 2005 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan dat klein kind van een sos eens stoppen met zo belachelijk groot en vet te schrijven. Ik weet dat je dat doet om iets te compenseren dat niet groot genoeg is, maar hou het alsjeblieft voor jezelf.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter001 : 23 januari 2005 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet Elio maar eens recht tegeover mij, ik zal het hem wel nen keer zeggen!!! Ik em der gene schrik af zulle!!! Als hij blaft en bijt, overtroef ik hem wel met mijn argumenten. Dat beestje zal rap getemd zijn!!!! Laatst gewijzigd door Peter001 : 23 januari 2005 om 23:24. |
|
![]() |