Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2005, 21:57   #1
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Moslims reageren vaak heel fel op kritiek.

Citaat:
Niet-moslims hebben te weinig kritiek

Komende maand neemt het Commissariaat voor de Media beslissingen over de zendtijd voor de Nederlandse Moslim Omroep. NMO-directeur Frank William pleit voor een duidende moslimomroep. ,,Juist nu moeten moslims in dialoog met Hirsi Ali.''

Alles bespreekbaar maken. Dat is waar het Frank William, directeur van de Nederlandse Moslim Omroep om gaat. Het debat moet altijd op het scherpst van de snede worden gevoerd. En dat is niet altijd even makkelijk in deze tijden van Mohammed B., verdacht van de moord op Theo van Gogh, en andere radicalen. Maar de moslims zijn niet de enige die daar moeite mee hebben. ,,Veel niet-moslims stellen zich in discussies over religieuze zaken vaak op als slappelingen.'' Het aantal moslims in Nederland stijgt en datzelfde geldt voor het aantal uren dat de NMO mag uitzenden. Met 260 uur per jaar is zij de grootste niet-christelijke stroming. Komende maand beslist het Commissariaat voor de Media welke islamitische koepelorganisatie de zendtijd mag gaan vullen voor de NMO. Een belangrijk moment, want niet alle moslims willen de zendtijd even 'nuttig' gebruiken. Volgens William is het vooral van het allergrootste belang dat de zaken bespreekbaar blijven. ,,Juist in deze tijd, waarin de islam onder druk staat, moeten moslims het gesprek niet schuwen.''
  • Moslims reageren vaak heel fel op kritiek.
,,In zijn algemeenheid kun je inderdaad stellen dat moslims moeite hebben met kritiek. Kritiek op de islam zien ze heel snel als een persoonlijke aanval. Persoonlijk zeg ik: het zal me een rotzorg zijn als jij de hele dag op Allah scheldt. Je gaat je gang maar. Ik ben neergezet op aarde om Allah te dienen, niet om hem te verdedigen. Ik kan mijn tijd beter besteden. Wie écht gelooft, voor zichzelf, die dient Allah.''

• De beer was los toen Hirsi Ali de profeet Mohammed een perverse man noemde.
,,Moslims voelen zich veel te snel aangevallen. Je kunt de tijd nu eenmaal niet terugdraaien. Het is historisch bewezen dat de profeet 2000 jaar geleden was getrouwd met een meisje van 9 of 11. Dan denk ik: het zij zo, dat was zo in die tijd. Maar wijs mij de Nederlandse moslim aan die is getrouwd met een meisje van 9, dan gaan we hem samen aangeven bij de politie, dan heb je iets om over te praten.''

• Dat kunt u makkelijk zeggen, maar moslims winden zich er tóch over op.
,,Ja, ze hebben er problemen mee de zaken te relativeren. Al die moslimvoormannen zitten gelijk in de hoogste boom als Hirsi Ali dat zegt. Dan denken de gewone moslims ook: dat is schandalig wat die Hirsi Ali zegt.''

• Toch maken jullie er programma's over en nodigen jullie Hirsi Ali uit voor discussie. Hoe voorkom je dat moslims de programma's te vooruitstrevend vinden?
,,Simpelweg goede programma's maken. Ik loop inderdaad voor de troepen uit. Maar we moeten vooruit, anders sta je stil. Ander voorbeeld. Al dat gedoe met buitenlandse imams loopt uit de hand, dat zie je aankomen. Daar maken we dus programma's over. Wij laten mensen spreken over hoe je in Nederland een goede imamopleiding uit de grond kan stampen en waarom dat zo belangrijk is.
,,En wij slagen erin meningen te veranderen. Simpel door duidende programma's te maken. Onze programma's hebben een expliciete boodschap. Een voorbeeld. Zolang ik bij de NMO werk, komt er niemand in onze uitzendingen vertellen wat de voordelen zijn van vrouwenbesnijdenis. Die mensen komen er niet in.''

• Maar er zijn wel degelijk moslims die er de noodzaak van inzien en hun dochter in het buitenland laten besnijden.
,,Maar er zijn ook christenen die dat vinden. Besnijden is een culturele aangelegenheid, geen religieuze. Ook christenen in Egypte maken zich er schuldig aan. Dat voor de volledigheid. Maar besnijden schendt de integriteit van het menselijk lichaam. En dus schenden mensen die vrouwen besnijden allerlei mensenrechten. Daarom zeg ik: nóóit zullen wij zulke mensen een podium geven. Lees bovendien de Koran er maar op na, het staat er niet in. De Koran begint met: Er is geen dwang in de islam.''

• Maar stel dat het er wél in had gestaan?
,,Ook dan hadden we hetzelfde standpunt gehad. Dat bepalen we toch zelf. In de dynamiek van de tegenwoordige tijd, waarin we worden geacht respect voor elkaar te hebben, past verminking van vrouwen niet. Dat bepalen moslims onderling wel. Hetzelfde geldt voor homoseksualiteit. Het is niet Allah die vindt dat dat een besmettelijke ziekte is, het zijn mensen die er een puinhoop van hebben gemaakt.''

• Zijn Nederlanders niet te kritisch op moslims?
,,Nee hoor. Helemaal niet zelfs. Nederlanders geven misschien zelfs te weinig kritiek. Dat moeten we niet hebben. Er is een kleine groep moslims in Nederland voor wie de toon van onze programma's te liberaal is. Dat zijn standvastige gelovigen die niet willen afwijken van hoe het 2000 jaar geleden was. Die groep kijkt liever naar de buitenlandse zenders, die komen daar aan hun trekken. Wat ik ze ook zal voorschotelen, ze zijn zo rotsvast overtuigd van hun eigen gelijk, daar doe je niets meer aan.''
  • Dat is geen rooskleurig beeld.
,,Echt niet alle moslims zijn tegen discussie. Wij halen Hirsi Ali in de uitzending, met haar moet je de dialoog aangaan. In het verleden hadden we ook Pim Fortuyn en Filip de Winter. Luister maar naar wat ze te zeggen hebben.''
Brion: http://www.ad.nl - 22/01/2005
Dat is eens een ander paar mouwen...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 22:29   #2
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Gelukkig reageren wij allemaal niet hard op kritiek he.

Moeten we daarover een topic starten.

Start er dan meteen 1 over het feit dat ik een marokkaan ken dat pannekoeken lust. Wereldnieuws he.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 22:41   #3
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

Start er dan meteen 1 over het feit dat ik een marokkaan ken dat pannekoeken lust. Wereldnieuws he.
Ja, een Marokkaan die pannenkoeken lust, dat is inderdaad wereldnieuws...

Ik heb naar de hoofdredactuer van het Algemeen Dagblad gemaild dat ze moeten stoppen met dergelijke nonsens... en dat ze over pannenkoeken etende Marokkanen moeten schrijven... Eventueel ook over ne bak met ne baard...

Oud 22 januari 2005, 22:48   #4
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Honderd vrouwen in opvanghuizen lopen gevaar

Uitgegeven door NU : 22 januari 2005 22:13

HILVERSUM - Meer dan honderd vrouwen die in Nederlandse vrouwenopvanghuizen verblijven, verkeren in direct levensgevaar. Ze worden bedreigd door mannen die zich op hen willen wreken. Dat bleek zaterdagavond uit een onderzoek van de Federatie Opvang, het samenwerkingsverband van opvanghuizen voor vrouwen, in opdracht van het actualiteitenprogramma NOVA.

Eerwraak

Directeur Smidt van de Federatie Opvang zei in NOVA zich ernstig zorgen te maken over deze situatie. Ze wees daarbij op twee recente moorden die zouden zijn gepleegd wegens eerwraak of familie-eer. Op eerste kerstdag werden in Ruurlo een Afghaanse moeder en haar dochter vermoord door de ex-man van de dochter. Op 15 januari vond in Culemborg een 18-jarig Irakees meisje de dood. Ze was neergestoken door haar broer. In totaal zijn in twee jaar tijd al zeven moorden gepleegd die, aldus de federatie, "binnen een culturele context zijn te plaatsen en eer-gerelateerd zijn".

Deze twee voorbeelden staan in fel contrast met ALI EL B die door een vrouw werd aangereden na een handtasdiefstal toen de de Marokaanse gemeenschap op stelten stond !

Voor deze twee moorden kwam er vermoedelijk geen kat op straat...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 22 januari 2005 om 22:50.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 22:53   #5
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard

hangt er van af wat er tussen ligt... misschien varkensvlees, dat zou een primeur zijn
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 22 januari 2005, 22:53   #6
sinan123
Banneling

Standaard

Ok heb jij ook je verhaaltje gedaan, iemand ander nog iets te melden....

(sorry ff geen zin om er vandaag op te reageren heb ik vandaag al genoen gedaan denk ik)

Maja ik moet toch elke keer erbij zeggen dat ik me van zulke dingen afscheid en met mij ook vele moslims
Mzzls
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 22:53   #7
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Da's nog niks, ik ken een pannenkoek die Marokkanen eet! Haha!
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 22:56   #8
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's nog niks, ik ken een pannenkoek die Marokkanen eet! Haha!
Snel het AD mailen!
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 23:20   #9
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Ok heb jij ook je verhaaltje gedaan, iemand ander nog iets te melden....

(sorry ff geen zin om er vandaag op te reageren heb ik vandaag al genoen gedaan denk ik)

Maja ik moet toch elke keer erbij zeggen dat ik me van zulke dingen afscheid en met mij ook vele moslims
Mzzls
overtuig al uw broeders en de maatschappij zal er veel verdraagzamer van worden !
Oud 22 januari 2005, 23:35   #10
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Honderd vrouwen in opvanghuizen lopen gevaar

Uitgegeven door NU : 22 januari 2005 22:13

HILVERSUM - Meer dan honderd vrouwen die in Nederlandse vrouwenopvanghuizen verblijven, verkeren in direct levensgevaar. Ze worden bedreigd door mannen die zich op hen willen wreken. Dat bleek zaterdagavond uit een onderzoek van de Federatie Opvang, het samenwerkingsverband van opvanghuizen voor vrouwen, in opdracht van het actualiteitenprogramma NOVA.

Eerwraak

Directeur Smidt van de Federatie Opvang zei in NOVA zich ernstig zorgen te maken over deze situatie. Ze wees daarbij op twee recente moorden die zouden zijn gepleegd wegens eerwraak of familie-eer. Op eerste kerstdag werden in Ruurlo een Afghaanse moeder en haar dochter vermoord door de ex-man van de dochter. Op 15 januari vond in Culemborg een 18-jarig Irakees meisje de dood. Ze was neergestoken door haar broer. In totaal zijn in twee jaar tijd al zeven moorden gepleegd die, aldus de federatie, "binnen een culturele context zijn te plaatsen en eer-gerelateerd zijn".

Deze twee voorbeelden staan in fel contrast met ALI EL B die door een vrouw werd aangereden na een handtasdiefstal toen de de Marokaanse gemeenschap op stelten stond !

Voor deze twee moorden kwam er vermoedelijk geen kat op straat...
Vorig jaar had een autochtone Nederlandse man zijn ex-vrouw en schoonouders vermoord omdat ze hem verlaten had.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 23:38   #11
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Vorig jaar had een autochtone Nederlandse man zijn ex-vrouw en schoonouders vermoord omdat ze hem verlaten had.
enkel omdat ze hem had verlaten ?
Oud 22 januari 2005, 23:57   #12
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Turk vermoordt zus in Luik

Een man van Turkse nationaliteit, Murad Seven, heeft vanavond bekend zijn zus te hebben gedood in Luik. De man stapte vrijdagavond het politiebureau in het nabijgelegen Fléron binnen en bekende spontaan de feiten. Op zijn aanwijzingen vond de politie in een wijk in Luik het levenloze lichaam van de vrouw.

Het 24-jarige slachtoffer kreeg een kogel door het hoofd. De dader bekende dat hij zijn zus al in de loop van de namiddag had gedood.

Hij vond dat ze zich niet correct gedroeg tegenover mannen.

Komt van persagentschap (belga)</STRONG></EM></U></I></B>
Oud 23 januari 2005, 00:20   #13
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims reageren vaak heel fel op kritiek. Citaat:
Niet-moslims hebben te weinig kritiek

Komende maand neemt het Commissariaat voor de Media beslissingen over de zendtijd voor de Nederlandse Moslim Omroep. NMO-directeur Frank William pleit voor een duidende moslimomroep. ,,Juist nu moeten moslims in dialoog met Hirsi Ali.''

Alles bespreekbaar maken. Dat is waar het Frank William, directeur van de Nederlandse Moslim Omroep om gaat. Het debat moet altijd op het scherpst van de snede worden gevoerd. En dat is niet altijd even makkelijk in deze tijden van Mohammed B., verdacht van de moord op Theo van Gogh, en andere radicalen. Maar de moslims zijn niet de enige die daar moeite mee hebben. ,,Veel niet-moslims stellen zich in discussies over religieuze zaken vaak op als slappelingen.'' Het aantal moslims in Nederland stijgt en datzelfde geldt voor het aantal uren dat de NMO mag uitzenden. Met 260 uur per jaar is zij de grootste niet-christelijke stroming. Komende maand beslist het Commissariaat voor de Media welke islamitische koepelorganisatie de zendtijd mag gaan vullen voor de NMO. Een belangrijk moment, want niet alle moslims willen de zendtijd even 'nuttig' gebruiken. Volgens William is het vooral van het allergrootste belang dat de zaken bespreekbaar blijven. ,,Juist in deze tijd, waarin de islam onder druk staat, moeten moslims het gesprek niet schuwen.''
  • Moslims reageren vaak heel fel op kritiek.
,,In zijn algemeenheid kun je inderdaad stellen dat moslims moeite hebben met kritiek. Kritiek op de islam zien ze heel snel als een persoonlijke aanval. Persoonlijk zeg ik: het zal me een rotzorg zijn als jij de hele dag op Allah scheldt. Je gaat je gang maar. Ik ben neergezet op aarde om Allah te dienen, niet om hem te verdedigen. Ik kan mijn tijd beter besteden. Wie écht gelooft, voor zichzelf, die dient Allah.''
  • De beer was los toen Hirsi Ali de profeet Mohammed een perverse man noemde.
,,Moslims voelen zich veel te snel aangevallen. Je kunt de tijd nu eenmaal niet terugdraaien. Het is historisch bewezen dat de profeet 2000 jaar geleden was getrouwd met een meisje van 9 of 11. Dan denk ik: het zij zo, dat was zo in die tijd. Maar wijs mij de Nederlandse moslim aan die is getrouwd met een meisje van 9, dan gaan we hem samen aangeven bij de politie, dan heb je iets om over te praten.''
  • Dat kunt u makkelijk zeggen, maar moslims winden zich er tóch over op.
,,Ja, ze hebben er problemen mee de zaken te relativeren. Al die moslimvoormannen zitten gelijk in de hoogste boom als Hirsi Ali dat zegt. Dan denken de gewone moslims ook: dat is schandalig wat die Hirsi Ali zegt.''
  • Toch maken jullie er programma's over en nodigen jullie Hirsi Ali uit voor discussie. Hoe voorkom je dat moslims de programma's te vooruitstrevend vinden?
,,Simpelweg goede programma's maken. Ik loop inderdaad voor de troepen uit. Maar we moeten vooruit, anders sta je stil. Ander voorbeeld. Al dat gedoe met buitenlandse imams loopt uit de hand, dat zie je aankomen. Daar maken we dus programma's over. Wij laten mensen spreken over hoe je in Nederland een goede imamopleiding uit de grond kan stampen en waarom dat zo belangrijk is.
,,En wij slagen erin meningen te veranderen. Simpel door duidende programma's te maken. Onze programma's hebben een expliciete boodschap. Een voorbeeld. Zolang ik bij de NMO werk, komt er niemand in onze uitzendingen vertellen wat de voordelen zijn van vrouwenbesnijdenis. Die mensen komen er niet in.''
  • Maar er zijn wel degelijk moslims die er de noodzaak van inzien en hun dochter in het buitenland laten besnijden.
,,Maar er zijn ook christenen die dat vinden. Besnijden is een culturele aangelegenheid, geen religieuze. Ook christenen in Egypte maken zich er schuldig aan. Dat voor de volledigheid. Maar besnijden schendt de integriteit van het menselijk lichaam. En dus schenden mensen die vrouwen besnijden allerlei mensenrechten. Daarom zeg ik: nóóit zullen wij zulke mensen een podium geven. Lees bovendien de Koran er maar op na, het staat er niet in. De Koran begint met: Er is geen dwang in de islam.''
  • Maar stel dat het er wél in had gestaan?
,,Ook dan hadden we hetzelfde standpunt gehad. Dat bepalen we toch zelf. In de dynamiek van de tegenwoordige tijd, waarin we worden geacht respect voor elkaar te hebben, past verminking van vrouwen niet. Dat bepalen moslims onderling wel. Hetzelfde geldt voor homoseksualiteit. Het is niet Allah die vindt dat dat een besmettelijke ziekte is, het zijn mensen die er een puinhoop van hebben gemaakt.''
  • Zijn Nederlanders niet te kritisch op moslims?
,,Nee hoor. Helemaal niet zelfs. Nederlanders geven misschien zelfs te weinig kritiek. Dat moeten we niet hebben. Er is een kleine groep moslims in Nederland voor wie de toon van onze programma's te liberaal is. Dat zijn standvastige gelovigen die niet willen afwijken van hoe het 2000 jaar geleden was. Die groep kijkt liever naar de buitenlandse zenders, die komen daar aan hun trekken. Wat ik ze ook zal voorschotelen, ze zijn zo rotsvast overtuigd van hun eigen gelijk, daar doe je niets meer aan.''
  • Dat is geen rooskleurig beeld.
,,Echt niet alle moslims zijn tegen discussie. Wij halen Hirsi Ali in de uitzending, met haar moet je de dialoog aangaan. In het verleden hadden we ook Pim Fortuyn en Filip de Winter. Luister maar naar wat ze te zeggen hebben.''
Brion: http://www.ad.nl - 22/01/2005

Dat is eens een ander paar mouwen...

De bedoeling van mijn post hier was niet de vreemdelingenhaat aan te wakkeren, maar wel om te duiden dat men in Nederland uiteindelijk toch een pak verder staat dan hier en dat er daar toch al moslimorganisaties zijn die zeer kritisch tov de misbruiken e.d. van de Islam staan... Mensen die dingen in de moslimgemeenscha bespreekbaar willen maken, waar wij nog niet kunnen van dromen...

Uiteindelijk zullen wij de meer dergelijke mensen/organisaties nodig hebben om tot een (meer en betere) leefwereld te komen...
Oud 23 januari 2005, 00:29   #14
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

ik weet nog op school was er een turkse jongen wie zijn moeder zwanger was... Hij zei tegen mij nog : ik hoop dat het een jongen wordt! Want als ik een zus krijg dan moet ik haar overal volgen en opletten. Ik vroeg meer uitleg...

Wel, zei hij, als ik een zus krijg dan zal ik ervoor zorgen dat ze met niemand uitgaat en in geen geval met niemand "poept".. Als dit gebeurt dat moet ik haar en haar vriend VERMOORDEN ter plaatse..

Turkse jongens neuken eeeerg graag met Vlaamse meisjes, terwijl Turkse meisjes in geen geval zelfs mogen uitgaan...
Natuurlijk is het niet in alle families zo, maar toch bij vele ://

EL Turco en turk4ever graag jullie reactie ivm dit.

Stel je voor dat een Belg met uw zus zou willen uitgaan en misschien sex hebben.. Uw reactie ?

Laatst gewijzigd door Shizie : 23 januari 2005 om 00:58.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 12:57   #15
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

men moet gewoon blijven herhalen hoe achterlijk religie, en in het bijzonder de islam is.
steeds weer blijven herhalen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 13:27   #16
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ik weet nog op school was er een turkse jongen wie zijn moeder zwanger was... Hij zei tegen mij nog : ik hoop dat het een jongen wordt! Want als ik een zus krijg dan moet ik haar overal volgen en opletten. Ik vroeg meer uitleg...

Wel, zei hij, als ik een zus krijg dan zal ik ervoor zorgen dat ze met niemand uitgaat en in geen geval met niemand "poept".. Als dit gebeurt dat moet ik haar en haar vriend VERMOORDEN ter plaatse..

Turkse jongens neuken eeeerg graag met Vlaamse meisjes, terwijl Turkse meisjes in geen geval zelfs mogen uitgaan...

Stel je voor dat een Belg met uw zus zou willen uitgaan en misschien sex hebben.. Uw reactie ?
direct alles afsnijden en kelen als een varken met zijn hoofd naar het oosten !

wedden ?
Oud 23 januari 2005, 13:30   #17
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

shizie,

de verdraagzaamheid werkt slechts in één richting ! net als de multicul !

er zijn duizenden Vlaamse, Brussels of Waalse meisjes gehuwd met allochtonen... maar omgekeerd ??????

PS. Het brood van mijn Turkse bakker was weer lekker vers
Oud 23 januari 2005, 13:43   #18
Hrafnar
Banneling

Hrafnar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vervang gerust 'Turkse jongens' door 'mannelijke moslims'. West-Europeesche meiskes worden door hen veelal louter en alleen gezien als neukvee en hoeren op wie ze kunnen oefenen vooraleer ze een ongeschonden bruid uit eigen islamitische kringen betrekken. Daarom worden de eigen vrouwen zo door hen 'beschermd'. Probeer het als autochtone man niet om iets met een moslima te beginnen, want voor je het weet, staat er zo'n horde islamieten voor je deur om je tot andere gedachten te brengen, enkele zeer zeldzame uitzonderingen daargelaten. Alleen als de autochtone man bereid is om zich tot de pislam te bekeren, kan er een uitzondering worden gemaakt.

Ik verwacht dan ook niet dat de op dit forum aanwezige islamieten een sexuele relatie tussen een autochtone man (die zich dus niet tot de pislam bekeerd heeft) en één hunner zussen goed zal keuren. Ik verwacht zowiezo weinig of geen respons van de hier aanwezige moslims op deze delicate vraagstelling.
Hrafnar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 14:43   #19
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar
Vervang gerust 'Turkse jongens' door 'mannelijke moslims'. West-Europeesche meiskes worden door hen veelal louter en alleen gezien als neukvee en hoeren op wie ze kunnen oefenen vooraleer ze een ongeschonden bruid uit eigen islamitische kringen betrekken. Daarom worden de eigen vrouwen zo door hen 'beschermd'. Probeer het als autochtone man niet om iets met een moslima te beginnen, want voor je het weet, staat er zo'n horde islamieten voor je deur om je tot andere gedachten te brengen, enkele zeer zeldzame uitzonderingen daargelaten. Alleen als de autochtone man bereid is om zich tot de pislam te bekeren, kan er een uitzondering worden gemaakt.

Ik verwacht dan ook niet dat de op dit forum aanwezige islamieten een sexuele relatie tussen een autochtone man (die zich dus niet tot de pislam bekeerd heeft) en één hunner zussen goed zal keuren. Ik verwacht zowiezo weinig of geen respons van de hier aanwezige moslims op deze delicate vraagstelling.
Telkens als je dit onderwerp naarvoor brengt zwijgen alle moslims als vermoord of beginnen ze plots over iets anders te zeuren.

Zij en niet wij zijn de racisten.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2005, 16:00   #20
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hieronder een (decente) foto van de turkse Sibel Kekilli
die in de film "Gegen Die Wand" speelt.
(vrij sterke film, zeker aan te raden aan de doorsnee VB'er)
en daarvoor een carriere had bij het duitse Magma als pornosterretje:
(waarbij ze dus voor de camera sex heeft met flink geschapen
duitsers. )

Tot op heden is dit meisje nog in leven.

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 januari 2005 om 16:01.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be