![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opgelet voor deze nieuwe incognito flitser!!!!!
Witte Opel Astra ST met flitser in de bagagedrager Zie je een witte astra break met wat rare bagagedrager achter je ?... haal dan al maar je voet van het pedaal.. Zie je er eentje op de pechstrook staan met 4 pinkers op .. "idem " !
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze kunnen die bagagedrager gemakkelijk op een andere auto hangen.
Bedankt voor de tip
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() duly noted. thx
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook wel onhandig eigenlijk. Door daar een camera te steken kan je toch veel minder bagage meepakken op reis?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De advokaten (mensen met een bepaald diploma, niet de alkoolpudding) zullen er van smullen... ![]() Edit : smullen van de rechtzaak hé, niet van de alkoolpudding...) Edit 2 : 't kan natuurlijk ook zijn dat ze van dien alkoolpudding vreten ook hé, da weet ik natuurlijk ook niet... Laatst gewijzigd door manta : 7 september 2012 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds mijn laatste ticket (280€) rijd ik alleen nog traag.
Aan mij gaan ze niks meer verdienen. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Is er nergens een hoog-frequente beamer ofzo verkrijgbaar, waarmee ge de electronica van die flitserige ondingen in de soep kunt draaien ?
Coyote op scherp en hop, op jacht naar de hyena's van de staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik duw altijd extra hard op mijn pedalen maar blijf lachende gezichtjes krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Mooi zo.
Zwaar bestraalde terminale kankerpatienten er even laten langslopen ? Eens kijken of er in Doel geen verrijkte uranium-soldekes te doen zijn ? Of mss toch maar die rechtervoet wat beter in bedwang houden ? Ik ben er nog niet uit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan mij hebben ze nog nooit iets verdiend: ik haalde mijn rijbewijs in 1989 en heb NOOIT een boete gehad. Goed voor mijn portemoneetje. Laat al die anderen maar te rap rijden, GSM_en achter hun stuur, verkeerd parkeren.....is hun eigen schuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dag zonder boete is een dag niet geleefd
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 september 2012 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Geen probleem, ik vertraagde toch al bij het zien van witte astra breaks met wat rare bagagedragers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Hummer past net niet tussen de wielbasis van de Knight
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |