![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb gisteren avond op de radio voor dat ik ging slapen nog horen zeggen dat de baskische regering meer en meer een eigen weg aan het gaan is en zo snel mogelijk wil breken met spanje. Zoiets kan ik alleen maar toejuichen. Ik hoop voor hen dat Baskenland snel een volwaardige staat in europa wordt. En dat batansuna niet langer meer bij wet verboden is.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop ook dat de Basken zo vlug mogelijk volledig onafhankelijk worden.
Maar ik hoop nog veel meer dat die onnozelaars stoppen met hun bommen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Dat geweld was al een tijdje geleden gestopt.
![]() |