![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Moslims zijn doof, stom en blind, ze zijn als afgedwaald vee.....
Ze zijn als ezels, honden, verachte apen .... Nee, ze zijn erger nog dan beesten.... Moslims zijn de slechtste der schepselen. Vindt u deze omschrijvingen schokkend? Onacceptabel? Respectloos? Discriminerend? Haatdragend? Er is echter 1 probleem.... Bovenstaande teksten zijn bijna rechtreeks afkomstig uit een zogenaamd goddelijk boek.... 'Bijna' zeg ik, omdat in het bedoelde boek deze omschrijvingen niet over moslims gaan.... In het bedoelde, zogenaamd goddelijke boek (dat door onze islamitische 'medemens' op handen wordt gedragen) worden deze beledigende, respectloze omschrijvingen gebruikt voor NIET-moslims.... 2:171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet. 25:44. Denkt gij dat de meesten hunner horen of begrijpen? Zij zijn slechts als vee - neen, zij zijn verder afgedwaald. 62:5. Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van Allah verwerpt. En Allah leidt het onrechtvaardige volk niet. 7:176. En indien Wij wilden, konden Wij hem er door verheffen doch hij verkoos de aarde en volgde zijn begeerten, hij is als een hond: als gij hem achtervolgt laat deze zijn tong (uit de bek) hangen en indien gij hem met rust laat steekt hij ook zijn tong uit. Dit is het geval van de mensen, die Onze tekenen verloochenen. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken. 2:65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Al zo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen." 7:166. En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen." 8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen. 8:55. Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven 98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() AHAH, Gij hebt de moslims en de multikulparasieten nu eens goed bij hun kloten wolfke.
100% akkoord met inhoud en stijl van uw posting. Nog van dat zou ik zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Euh excuseer, ik geloof niet dat deze tekst letterlijk uit hun heilig boek komen. En weet u waarom niet? Omdat het heilig boek van de moslims Koran heet, en niet Torah, zoals u daar schrijft. Dat is het joodse boek, remember? En in de Torah staat niets haatdragend tegenover niet-gelovigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() En de Sabbath?? dat staat ZEKER niet in de koran !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Torah????
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer volgen de Moslims het Oud Testament? Hebben ze dan plots de Koran naast zich neer gelegd? Dikke afgang voor Wolf... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Verdrijf de beesten naar zandland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zoveelste afgang! Dat moet toch pijnlijk zijn?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Bende debielen, die vers staat wel degelijk in de koran: http://digiboek.50megs.com/koran/koran062.html
![]() Joden worden niet alleen vergeleken met ezels maar ook met apen en zwijnen: soera 2:65 65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Alzo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen." soera 5:60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald. ![]()
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Die Wolf toch... Zo stom als het paard van christus... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijt ge nu niet serieus moslims en joden door elkaar aan het halen. Ik weet wel dat uiterst orthodoxe joden neerkijken op mensen die niet aan de Sabbath deelnemen of hem overtreden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() Misschien eerst even opnieuw beginnen en uw uiitleg verbeteren/perfectioneren wolf. Dan u stelling aanpassen en als de eer van het gelijk u toekomt dan zal die er wel komen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 13 december 2004 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hij zal ook eens iets zeggen! Als je het dan toch tot op de letter wil hebben, dan is het copy en niet copie, simpele... "Kopiepeest" is trouwens een vorm van "dichterlijke vrijheid": het is er zó ver over, dat het door het komisch effect ervan een stijlfunctie krijgt. Voor dergelijke taalnuances zal je nog véééééééél moeten leren. Sus Minervam docet... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Zijn posting geeft al blijk van zijn inteligentie.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Als ik al deze reacties zo eens doorlees, kan ik me niet aan de gedachte onttrekken dat ook maar iemand de moeite heeft genomen daadwerkelijk die webstek eens te bekijken, want het staat er wel degelijk.
Voor de zekerheid heb ik het ook in mijn eigen exemplaar van het haatgeschrift de koran opgezocht, en wederom staat het er zwart op wit. De verzen die volgen op soera 62.5 gaan expliciet over de joden en zijn een directe aanklacht tegen de joden: 62.5[font=arial,helvetica].[/font][font=arial,helvetica] Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van God verwerpt. En God leidt het onrechtvaardige volk niet. [/font] 62.6[font=arial,helvetica].[/font][font=arial,helvetica] Zeg: "O gij Joden als gij denkt dat gij met uitsluiting van andere mensen de vrienden van God zijt, wenst dan de dood als gij de waarheid spreekt." [/font] 62.7[font=arial,helvetica].[/font][font=arial,helvetica] Maar zij zullen deze nooit wensen vanwege hetgeen hun handen hebben uitgevoerd. En God kent de onrechtvaardigen goed. [/font] 62.8[font=arial,helvetica].[/font][font=arial,helvetica] Zeg: "De dood waarvoor gij vlucht zal u zeker treffen. Dan zult gij tot de Kenner van het onzichtbare en zichtbare teruggebracht worden, en Hij zal u inlichten over hetgeen gij placht te doen." [/font] [font=Arial][/font] [font=Arial]Al met al is het dus helemaal niet vreemd dat de torah genoemd wordt. Dank u voor de aandacht.[/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Het is idd een anti-joodse passage uit de koran ...het is dus duidelijk waar die moslims hun haat tegen de israelische staat halen , uit hun haatboek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uit hun fabel boek
|
![]() |
![]() |