![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Is Hugo Coveliers welkom in de Partij waar U lid van bent, of U regelmatig op stemt. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
17 | 33,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
34 | 66,67% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is Hugo Colverliers welkom in Uw partij?
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie is Colverliers?
Anyway even ernstig: Neen die vent hoort thuis in een partij waar hij de voorzitter van is en waar hij zichzelf zoveel een Albanese crimineel kan noemen zonder dat het enige invloed op zijn kiezers heeft.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Laat die burgerlijk rechtse pipo maar een eigen partij oprichten. Hij was ideaal om de VLD van Guynokkio van binnenuit te bekampen, en in de toekomst kan hij nog zijn nut bewijzen om eventueel via een onafhankelijke rechtse lijst het cordon sanitaire te doorbreken. Echter zo'n ambrasmaker moeten we ook niet hebben bij het Vlaams Belang, laat hem maar onafhankelijk zijn ding doen. Trouwens ideologisch is hij ook niet helemaal standvastig (in hoeveel partijen heeft die eigenlijk al gezeten ?)
Iedereen content dus als Hugo een onafhankelijke rechtse lijst opricht, waar hij dan kan doen, denken en zeggen wat hij wil. |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Maar is coveliers al uit de vld gezet of niet.
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb geen probleem met coveliers. Hij vertelde wat er op zijn lever zat. En ik heb respect voor mensen die zich de mond niet late snoeren
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Coveliers is een ouwe gefrustreerde liberaal. En aangezien ik liberalen liever zie in een werkkamp dan in een politieke partij is mijn antwoord nogal duidelijk.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Coveliers had meestal wel gelijk met z'n kritiek, maar ik denk dat het eerder een opportunist is dan een idealist. Dus, voor mijn part neen.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Nee. Die man mag dan wel Vlaams-nationalist en republikein zijn, hij blijft een professioneel ruziemaker en egotripper.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Hij is zelfs een goede reden en aanzet om uit de partij te stappen...
|
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mij verrast de N-VA in een eerste oogopslag op economisch gebied. Lastenverlagingen, kenniseconomie, een ondernemersvriendelijk klimaat... Mooie ideeën, alleen zouden ze die iets meer mogen laten horen.
Probleem is natuurlijk dat ze alleen in een studio mogen komen zitten als het gaat over Vlaams-nationale thema's, die uiteraard ook heel belangrijk zijn. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 3 februari 2005 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Hij is welkom, wanneer hij het Vlaams-nationalisme laat vallen.
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ho kalm denk eens na, we moeten nu het Vlaams Belang sterker en groter maken.
Die man levert nog eens extra stemmen op (�* la Morel en Verstrepen). Willen we onze ideologie en gedachtengoed nog meer verspreiden dan is Coveliers welkom. De kans op een 'slippertje' zit er veel minder in omdat wat hij zegt getolereerd word door het Vlaams Belang. Het staat ook lijnrecht. Maar bij de VLD was dat foei en spraken ze van een schande en 'extreem-rechts'. Wel dit is typisch België, dat typisch gestigmatiseer, typische verzuurde reactie op alles wat nog maar naar centrum-rechts riekt. Ik spreek dan wel volgens eigen naam maar ik denk ook dat de partij er ook zo over denkt, Dewinter wilt al met hem samenwerken in 2006 op een lijst in Antwerpen en alles is bespreekbaar, zo zei hij het in een rood subjectief programma genaamd 'De Zevende Dag'. Ieder stukje politieker spreekt een ander soort mens aan. De die hards vinden hun gading bij bv een Dewinter, terwijl een Annemans een vaak softere en komischere stijl heeft. Hoeveel zijn er niet die op Morel of Verstrepen stemden wegens solidariteit ? De knop die omdraait "het zoveelste gelijk, de vrije meningsuiting is idd gefnuikt" Dat schept allemaal vertrouwen... Politiekers die gekend zijn en het goed kunnen uitleggen zijn voor mij welkom. Immers als we verder denken dienen we macht te krijgen, dus zeg ik resoluut Coveliers je bent welkom. Kijk zo zie ik dat, je verlaagt alweer een drempel, wat beter word voor het sociaal aanvaardbare. Uiteindelijk hebben we allemaal datzelfde doel! Wat ons niet verzwakt, maakt ons sterker! |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik ken Coverliers nauwelijks, maar het lijkt me toch maar een rare kwast. Neen, liever niet...
#20 |
Minister-President
|
![]() coveliers is een aarivist die bij de vu is wegeggaan om aan een odyssee naar een minsterpost te beginnen bij de VLD, als hij iets of wat geloofwaardig was geweest dan was hij allang opgestapt.... maar hij handelt puur uit rancun voor een gemiste post , zeg maar de lucien frustré van de VLD. Wie weet zoorgt hij ervoor dat janssens nog wat langer aan de macht kan blijven ... al haalt hij maar 3% dan is dat 3% minder voor het vb en dat kan het verschil maken in a'pen ...
|
![]() |