Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2005, 11:08   #1
Klaarheid
Vreemdeling

Standaard Forumsessies

Toen ik voor het eerst las over forumsessies met bekende academici en politici vormde ik mezelf het volgende beeld:

Ik ga naar het forum politics.be en vind daar een speech door bijvoorbeeld Prof. Bouckaert waarin deze zichzelf en zijn visie, of iets dergelijks, introduceert.

Op het politics.be forum ontdekte ik na lang zoeken 1 berichtje van D. Bouckaert. Prof. Bouckaert schijnt op het eerste gezicht te schitteren door afwezigheid. Het is de bedoeling, zo lees ik op het forum, dat aan deze genodigden door de forumleden vragen worden gesteld. Ik zie vele vragen en nagenoeg geen antwoorden. Bovendien moeten de forumleden zelf op zoek gaan naar publicaties van D. Bouckaert en na een soort compilatie en studie ervan hun vragen stellen. Op deze wijze kunt ge iedereen uitnodigen als spreker, schrijver, voor het forum! Kan het a.u.b. iets beter? Ik denk vooreerst aan een degelijke introductie van de eigen gezichtspunten door de genodigde!
Klaarheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:26   #2
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Hier vindt u het aantal posts van Prof. Bouckaert terug: http://forum.politics.be/member.php?...poster&t=29253 . Dat u er maar eentje kunt vinden na lang zoeken verbaast mij wel want ik zie al minstens drie posts van de hand van Prof. Bouckaert zonder ook maar één zoekactie te moeten ondernemen (in de lijst met topics van het subforum staat de professor een paar keer als laatste poster. Als u in bepaalde onderwerpen geïnteresseerd bent moet u in die bepaalde topics naar antwoorden zoeken, of zelf een vraag stellen erover.

Verder vind ik de introductie van de genodigden door Maarten voldoende duidelijk (http://forum.politics.be/showthread.php?t=29120). Enige inspanning is natuurlijk vereist, maar dat draagt alleen maar bij tot een goed debat.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2005, 11:40   #3
Klaarheid
Vreemdeling

Standaard

Arnold,

Dank u voor uw antwoord en mijn verontschuldigingen voor mijn deels voorbarige kritiek! Toch verkoos ik een degelijke introductie door de genodigde, een samenvatting van zijn of haar gezichtspunten!?
Groeten, Klaarheid
Klaarheid is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be