![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden...
Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die lucht, toch verschrikkelijk irritant... Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? |
|
|
#2 |
|
|
"JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht news:XRRMd.3539$%[email protected]... > Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... > > Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die > lucht, toch verschrikkelijk irritant... > > Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). > > Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? Er zijn nog intellectuelen op de ng...... |
|
|
#3 |
|
|
Trabka Basia schreef:
> "JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht > news:XRRMd.3539$%[email protected]... > >>Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >> >>Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >>lucht, toch verschrikkelijk irritant... >> >>Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >> >>Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? > > > Er zijn nog intellectuelen op de ng...... > > Ja, en vooral véél Vlaams behangers .... |
|
|
#4 |
|
|
On Fri, 04 Feb 2005 21:41:04 GMT, JanVankamp <[email protected]>
wrote: > Trabka Basia schreef: > > "JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht > > news:XRRMd.3539$%[email protected]... > > > >>Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... > >> > >>Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die > >>lucht, toch verschrikkelijk irritant... > >> > >>Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). > >> > >>Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? > > > > > > Er zijn nog intellectuelen op de ng...... > > > > > Ja, en vooral véél Vlaams behangers .... Tja, het houdt ze van de straat, en alleen dat al is een goede zaak. Sargon |
|
|
#5 |
|
|
On Fri, 04 Feb 2005 21:32:39 GMT, JanVankamp <[email protected]>
wrote: > Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... > > Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die > lucht, toch verschrikkelijk irritant... > > Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). > Dat komt omdat de natuur met hem een geintje heeft uitgehaald. Een en ander is van plaats veranderd. Laat mij het zo stellen: de zon schijnt zelden in zijn ogen. > Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? Bruine Sjarel? Gewoon laten blaffen. Sargon |
|
|
#6 |
|
|
Na rijp beraad schreef JanVankamp :
> Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... > > Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die > lucht, toch verschrikkelijk irritant... > > Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). > > Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? weinig origineel aan deze posting -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#7 |
|
|
lesjkasjki schreef:
> Na rijp beraad schreef JanVankamp : > >> Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >> >> Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >> lucht, toch verschrikkelijk irritant... >> >> Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >> >> Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? > > > weinig origineel aan deze posting > Na rijp beraad braakte lesjkasjki :weinig origineel aan deze posting Dus jij ben dan wel origineel ? |
|
|
#8 |
|
|
JanVankamp heeft ons zojuist aangekondigd :
> lesjkasjki schreef: >> Na rijp beraad schreef JanVankamp : >> >>> Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >>> >>> Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >>> lucht, toch verschrikkelijk irritant... >>> >>> Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >>> >>> Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? >> >> >> weinig origineel aan deze posting >> > Na rijp beraad braakte lesjkasjki :weinig origineel aan deze posting > > Dus jij ben dan wel origineel ? Is dat dan relevant? ik ben vrij origineel ja, in welke betekenis maak ik voor mezelf uit -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#9 |
|
|
JanVankamp wrote:
> Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? Helemaal niet. Als je in deze trant verdergaat ga je gewoon geen reacties meer krijgen wegens vervelend en oninteressant. Afijn, het was een goed bedoelde raad. Ik reageer verder ook niet meer op je, tenzij je eens met iets substantieels over de brug komt. Dan hoor ik het wel van anderen. Slaapwel. mvg, VH http://vh.skynetblogs.be |
|
|
#10 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Trabka Basia" <[email protected]>, die Fri,
04 Feb 2005 21:38:34 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht >news:XRRMd.3539$%[email protected]... >> Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >> >> Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >> lucht, toch verschrikkelijk irritant... >> >> Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >> >> Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? > >Er zijn nog intellectuelen op de ng...... > .... die zich niet door een vagina van streek laten zetten. -- Fusti |
|
|
#11 |
|
|
F ustigator schreef:
> Vitae forma vocatur, "Trabka Basia" <[email protected]>, die Fri, > 04 Feb 2005 21:38:34 GMT, in littera > <[email protected]> in foro be.politics (et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >>"JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht >>news:XRRMd.3539$%[email protected]... >> >>>Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >>> >>>Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >>>lucht, toch verschrikkelijk irritant... >>> >>>Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >>> >>>Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? >> >>Er zijn nog intellectuelen op de ng...... >> > > ... die zich niet door een vagina van streek laten zetten. Zo is dat jong ! |
|
|
#12 |
|
|
JanVankamp beweerde :
> F ustigator schreef: >> Vitae forma vocatur, "Trabka Basia" <[email protected]>, die Fri, >> 04 Feb 2005 21:38:34 GMT, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics (et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >>>"JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:XRRMd.3539$%[email protected]... >>> >>>>Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale winden... >>>> >>>>Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al die >>>>lucht, toch verschrikkelijk irritant... >>>> >>>>Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >>>> >>>>Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? >>> >>>Er zijn nog intellectuelen op de ng...... >>> >> >> ... die zich niet door een vagina van streek laten zetten. > Zo is dat jong ! nee, maar als er geiten in je buurt komen piep je wel anders! -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#13 |
|
|
"lesjkasjki" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > JanVankamp beweerde : >> F ustigator schreef: >>> Vitae forma vocatur, "Trabka Basia" <[email protected]>, die Fri, >>> 04 Feb 2005 21:38:34 GMT, in littera >>> <[email protected]> in foro be.politics (et >>> aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>> >>>>"JanVankamp" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:XRRMd.3539$%[email protected]... >>>> >>>>>Al die VB getinte postings op be.politics zijn net zoals anale >>>>>winden... >>>>> >>>>>Je kan er in het begin eens mee lachten, maar na een tijdje wordt al >>>>>die >>>>>lucht, toch verschrikkelijk irritant... >>>>> >>>>>Ghingis Khan(heeft van anale winden wel eens last...). >>>>> >>>>>Ps : hopelijk krijg ik nu puriteins Vlaanderen niet op mijn kop? >>>> >>>>Er zijn nog intellectuelen op de ng...... >>>> >>> >>> ... die zich niet door een vagina van streek laten zetten. >> Zo is dat jong ! > > nee, maar als er geiten in je buurt komen piep je wel anders! > Zend je mails invervolg aan barbarraATtrabkaDOTbe Interia is maar voor de Spam.... |