![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wenst u de goede Belgen uit te roeien? | |||
Ja, net als Willem de Spreker haat ik mijn land en wil ik iedereen die België niet haat uitroeien. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,82% |
Nee, ik haat mijn land, maar anderen mogen er wel van houden. Ik keur Willem's uitspraak af. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 51,28% |
Ik hou van mijn land en volk. Lang leve België! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 35,90% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "´t Is de enige diersoort waarvan ik content zal zijn als ze uitgeroeid is."
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=13 - Willem de Spreker over de BUB'ers. Laatst gewijzigd door Patriot! : 10 februari 2005 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop onverwijld met het uitkramen van uw geijl aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat het er of staat het er?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willem zegt helemaal niet dat hij de "Goede Belgen" wilt uitroeien. Hij zegt slechts - en ik volg hem daarin NIET - dat hij content zou zijn mochten zij uitgeroeid worden. Ook verwerpelijk, maar wel iets anders dan wat jij ervan probeert te maken.
Maar mocht hij toch plannen in die richting koesteren, zou hij misschien wel eens kunnen beginnen met het opblazen van een monument, vervolgens de nummerplaten van die Belgen opschrijven, en dan een repressie beginnen. Dingen waar jij uiteraard even verontwaardigd over zou doen, nietwaar Patriot?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Is er geen optie: "Het zal me allemaal worst wezen"?
Kijk, de uitspraak van Willem is een behoorlijk ongelukkig, maar niet minder ongelukkig dan die van (pakweg) Yann waarin hij soortgelijke oproepen deed (genre: 'Het wraaksein is gegeven!', weetjewel). Het is dus hypocriet om daarover moord en brand te schreeuwen. Afgezien daarvan heb ik nooit begrepen hoe sommige mensen zozeer kunnen opgaan in hun politieke inzichten (als je dat woord mag gebruiken), dat ze anderen dood wensen - voor mijn part denk je wat je wil, zolang je andere mensen dat ook gunt. Bovendien hou ik niet van dat volslagen irrationele 'haten' en 'houden van'm toch niet wanneer het op politiek aankomt - voor mij is dat een rationele zaak, waarin je dergelijke topoi dient te vermijden. Ik 'haat' Belgie niet, net zomin als ik van Vlaanderen hou - beiden zijn me, wanneer het erop aan komt, 'scheiss-egal'; dat ik me nu in het 'Vlaamse kamp' bevind, is omdat meer autonomie me gewoon een betere oplossing lijkt, niet omdat ik zo'n Vlaming ben (laat staan dat ik daar fier op ben). 'Het', zelfs 'mijn' 'Vaderland' is volstrekte onzin...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() De bub mag alles zeggen maar als flaminganten iets zeggen dat de bub niet aanstaat meteen ne nieuwe topic erover. Ik vind dit ronduit zielig.
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op hun eigen forum roepen ze tevens op tot repressaille tegen flaminganten (9mm en van die shit) Dit stond zelf op hun onverwijld petitie: [size=4]GODVERDOMME! SMERIGE VLAEMSSCH-NATIONALISTEN, IK HAAT JULLIE EN JULLIE POGINGEN OM MIJN PETITIE TE VERKLOTEN. IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL STERVEN, WANT ALS IK JULLIE IN MIJN HANDEN KRIJG, DOE IK HET WEL!!! SMEERLAPPEN!!! KLOOTZAKKEN!!!! dixit BOB VANGEEL[/size] [size=4][/size] Een zielig groepje marginale frusties is het!! en ja 13.000 stemmen = marginaal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Wat een grapjassen zijn die BUBbers toch. Ten eerste dat stond op het Vlaams-nationalistisch forum, en het is interessant te weten, dat ze daar ook af en toe eens een kijkje komen nemen. Wie weet, misschien komt het nog ooit goed met hen. En ten tweede dat was zeker niet letterlijk bedoeld. Garfield had dit gepost: die zielige BUBkes toch straks zijn ze nog een beschermde diersoort zo zeldzaam zijn ze. En ik poste daarna:´t Is de enige diersoort waarvan ik content zal zijn als ze uitgeroeid is. Een grapje...meer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Da meende niet.
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, ik haat mijn land, maar anderen mogen er wel van houden. Ik keur Willem's uitspraak af.
Haat is een groot woord, maar hier in dit land gaat er té veel verkeerd en gaat er té veel té traag. Aan de andere kant heb ik geen enkel probleem met mensen die van België houden. Ze zullen hun redenen wel hebben. En dwaze uitspraken keur ik sowieso af, dus ook die van Willem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
gewoon een kwinkslag is. Is het vanuit dit dat de Bubbers deze topic geopend hebben?? Toch nie waar zeker????
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |