![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DHL hoeft voorlopig geen concurrentie te vrezen van andere pakjesdiensten... althans toch niet van onze eigenste Taxipost.
Verhaal : Ik koop twee jaar terug een digitaal fototoestel (jajaja.. in den aldi). Ik ben er nooit echt tevreden over geweest omdat het ding teveel wazige foto's aflevert. Ik merk laatst dat het toestel nog onder garantie is. Een telefoontje later weet ik dat ik het kan opsturen naar de ondersteuningsdienst via Taxipost. Ik vertrek naar de post en vraag daar om het toestel (in originele verpakking) te versturen met Taxipost. De dame achter het loket : "Meneer, zou je dat niet beter eerst inpakken in inpakpapier of zo" Ik : "?" Dame : "Als het niet is ingepakt dan zien ze zo wat er in zit en gaat het nooit op bestemming raken maar onderweg 'verloren gaan'". Ik kan me echt niet voorstellen om op kantoor een soortgelijke discussie te hebben met een DHL courier... Dames en heren... welkom in de bananenrepubliek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hebt ge uw camera nu al terug?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is DHL niet de vm Van Gend en Loos ?
Wat ziet die truck er slecht uit! ![]()
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Taxipost...
Een 6-tal jaar geleden bestel ik twee concerttickets die met taxipost gaan geleverd worden. Op een dag krijg ik een briefje in de bus dat de tickets zijn aangeboden maar dat er niemand thuis was en zodoende ze terug naar het hoofdkantoor in Aalst zijn meegenomen. De volgende morgen bel ik naar Aalst en krijg daar te horen dat mijn tickets in Wetteren zijn. Ik onder de middag snel van Aalst naar Wetteren waar ik na een 20 minuten durende zoekaktie te horen krijg dat ze in Aalst liggen. Terug naar Aalst en vanop het werk even naar post in Aalst bellen...waar men mij komt te vertellen dat de tickets waarschijnlijk in Ninove liggen. In Ninove echter weet men van niets.....weer naar Aalst bellen waar ze mij nog eens verzekeren dat ze in Ninove liggen. Mijn deur gaat dicht... naar Mechelen gebeld om klacht in te dienen. Een uur later telefoon van Ninove dat de tickets daar toch blijken te liggen, een goeie ziel die in mijn buurt woont heeft ze uiteindelijk in mijn brievenbus gestoken... Bedankt Taxipost. Maar bij DHL (Ternat) (inderdaad het vroegere VG&L Derk) hebben ze wel 15 mensen ontslagen vorige week... te efficiënt? Laatst gewijzigd door lantjes : 5 februari 2009 om 15:19. |
![]() |
![]() |