![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Joske ik speelde vaak ook spelletjes, ooit speelde ik Jeannine vd Kroon do
you remember Maar je hebt een paar grote fouten gemaakt. Je gooide dingen in de groep over mij, die jij alleen kon weten. Ik til niet zo zwaar aan deze feiten, toch kreeg mijn vertrouwen een deuk. Geef jij je echte nick vrij of doe ik het. omarr |
![]() |
#2 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Joske ik speelde vaak ook spelletjes, ooit speelde ik Jeannine vd Kroon do > you remember > > Maar je hebt een paar grote fouten gemaakt. Je gooide dingen in de groep > over mij, > die jij alleen kon weten. Ik til niet zo zwaar aan deze feiten, toch kreeg > mijn vertrouwen > een deuk. > > Geef jij je echte nick vrij of doe ik het. Dit wordt spannend, he,Omaaarr? :-) -- De groeten Jan http://westhinder.navy.be > > > omarr > > |
![]() |
#3 |
|
![]() "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht news:jy%Od.8839$%[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Joske ik speelde vaak ook spelletjes, ooit speelde ik Jeannine vd Kroon >> do >> you remember >> >> Maar je hebt een paar grote fouten gemaakt. Je gooide dingen in de groep >> over mij, >> die jij alleen kon weten. Ik til niet zo zwaar aan deze feiten, toch >> kreeg >> mijn vertrouwen >> een deuk. >> >> Geef jij je echte nick vrij of doe ik het. > Dit wordt spannend, he,Omaaarr? :-) onverwijld spannend Jan. ff geduld omarr |
![]() |
#4 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:qK%[email protected]... > > "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht > news:jy%Od.8839$%[email protected]... >> >> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Joske ik speelde vaak ook spelletjes, ooit speelde ik Jeannine vd Kroon >>> do >>> you remember >>> >>> Maar je hebt een paar grote fouten gemaakt. Je gooide dingen in de groep >>> over mij, >>> die jij alleen kon weten. Ik til niet zo zwaar aan deze feiten, toch >>> kreeg >>> mijn vertrouwen >>> een deuk. >>> >>> Geef jij je echte nick vrij of doe ik het. >> Dit wordt spannend, he,Omaaarr? :-) > > onverwijld spannend Jan. > ff geduld > > omarr Deze zaak is geseponeerd sorry omarr |
![]() |
#5 |
|
![]() "omarr" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "omarr" <[email protected]> schreef in bericht > news:qK%[email protected]... >> >> "Jan van Brabant" <[email protected]> schreef in bericht >> news:jy%Od.8839$%[email protected]... >>> >>> "omarr" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Joske ik speelde vaak ook spelletjes, ooit speelde ik Jeannine vd Kroon >>>> do >>>> you remember >>>> >>>> Maar je hebt een paar grote fouten gemaakt. Je gooide dingen in de >>>> groep >>>> over mij, >>>> die jij alleen kon weten. Ik til niet zo zwaar aan deze feiten, toch >>>> kreeg >>>> mijn vertrouwen >>>> een deuk. >>>> >>>> Geef jij je echte nick vrij of doe ik het. >>> Dit wordt spannend, he,Omaaarr? :-) >> >> onverwijld spannend Jan. >> ff geduld >> >> omarr > > Deze zaak is geseponeerd > > sorry Right, old chap! -- Joske |