![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Alweer zal deze topic overladen worden met afleidingsmaneuvres van de VB aanhangers, dit houdt niet tegen dat het VB zelf zich constant schuldig maakt aan uit de context gerukte citaten en quotes om maar gelijk te krijgen.
Wil je het over mijn persoon hebben, maak dan een persoonlijke topic. ![]() Enkele voorbeeldjes van wat ik bedoel: In de media - Goed gezien In de media - Goed gezien In de media - Goed gezien In de media - Goed gezien |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Top Dog , je bent zelf een selectief en contextverwaarlozend!
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De berichtgeving zal denkelijk wel lichtekes overdreven zijn op de VB-website (ik kijk zelden op de VB-site) maar dat doet niks af van het flater-gehalte van deze regering. De criminelen krijg bijna vrij spel in ons land en het stoort u blijkbaar meer dat het VB dit op hun site aanklaagt? ![]()
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() stop eens met de misschien enige politiek correcte partij te discrimineren, en kijk eens liever naar u zelf
|
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Het VB is altijd negatief over alles. Ik word er zo zuur van...
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 13 februari 2005 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Geeft u daarmee zelf toe dat u verzuurd bent?
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Zelf iets over zichzelf toegeven?
ijdele hoop! ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het ging zoals gewoonlijk over de post erboven! ![]() Maar goed, je geeft dan ook een mooie illustratie van mijn openingspost. Laatst gewijzigd door Top Dog : 15 februari 2005 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik vind dit topic helemaal uit zijn context gerukt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat is omdat gij tegendraads zijt!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ook dat is eigenljjk uit zijne context gerukt..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De tegendradigaard ook.
![]() |
![]() |