![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() verleden jaar zat ik hier regelmatig (lees iedere dag) op dit forum. ben hier weg gegaan met de reden dat er meer (sorry voor het woord) gekakt werd op elkaar dan deftig gediscusieerd...
Vandaag kom ik eens terug kijken en ik lees een paar topics en ik moet zeggen dat het nog erger is dan vroeger. Ik kan begrijpen dat iedereen een mening heeft over hetzij Vlaanderen hetzij België maar ik lees hier dingen zoals belgisch nazisme... da vind ik er toch serieus over ze.. wou het gewoon even meedelen. Ik weet dat hier geen gehoor aan gaat gegeven worden maar met deze en de meeste hoogachting Laatst gewijzigd door boss : 29 januari 2005 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik me dan af wie de mensen zijn achter die berichten met zo'n 'nazisme' in. Welke persoonlijkheid ze hebben. Maar enfin, ik ben hier niet echt een ancien, een half jaar misschien. Dus ik weet niet echt hoe het geevolueerd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() communautaire discussies is dan ook een te mijden subforum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burger
|
![]() Citaat:
het topic van 175... Bij deze blijf ik uit zo topics ze... ik denk dat er hier veel zijn die hun eigen maar gefrustreerd maken..; Is niet gezond... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() 't Gaat er altijd maar extremer aan toe, 'k zie zelden een constructieve discussie tussen gematigden.
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Wat willen jullie nu eigenlijk zeggen?
Bestaat het (neo)nazisme in België niet meer? Denken jullie dat? Of zijn jullie ertegen dat iemand daarover schrijft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
en meestal zijn het linksen die de discussie verbrodden door hun tegenstanders af te doen als nazi's, fascisten, en meer van dat moois. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 31 januari 2005 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Nu beginnen ze deze treat ook alt evervuilen met hun links rechts gedoe.
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Meeste forummers zijn ofwel extreem links, extreem rechts (met extreem rechts in grote meerderheid); elke discussie hier, over gelijk wat, verzand in een discussie over het Vlaams Belang ...
Dit is trouwens de grootste reden waarom ik hier bijna niet meer kom.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ga er dus ook niet veel tijd meer aan spenderen. Laat die extremen elkaar maar oeverloos - in woorden - bestrijden en uiteindelijk - hopelijk - elkaar opvreten. Intussen houden ze zich niet met gevaarlijker dingen bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
het is het enige "thema-forum" waar mensen van beide partijen tegen elkaar lopen.... goed, in "vreemdelingenbeleid en integratie" wordt zoveel niet gescholden, en geargumenteerd, maar daar lopen ook enkel de extremisten rond é
![]() |