Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 19 februari 2005, 09:36   #1
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard Video interview met Filip Dewinter op Nederland 3 (oud)

Ik vond op het internet nog een interview met Filip Dewinter op Nederland 3 net na de erbarmelijke uitspraak van het Hof Van Cassatie over het Vlaams Blok.
Het intervieuw duurt 11 minuten en hij geeft zijn mening over het arrest, Geert Wilders, de multiculturele samenleving en dezelfde strijd die Nederland voert.
Vinden jullie dat Dewinter anders overkomt in de buitenlandse pers dan in Vlaanderen en vond je dat hij sterk uit het intervieuw kwam ?
Voor de Vlaams Belang liefhebbers of Blokwatchers:
Klik op de onderstaande link en kies rechts voor "bekijk het interview met Filip Dewinter" en kies dan voor Smallband (lage kwaliteit) of Breedband (hoge kwaliteit)
http://www.vpro.nl/programma/buitenh...tems/19938791/

Laatst gewijzigd door separatist : 19 februari 2005 om 09:38.
Internaut is offline  
Oud 19 februari 2005, 10:12   #2
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Vergeef het me,ik krijg het niet geopend
Grellig is offline  
Oud 19 februari 2005, 10:20   #3
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Vergeef het me,ik krijg het niet geopend
Het werkt met Realplayer (zoals Windows Media Player). Dat kan je vinden op www.real.com
Je moet je gegevens invullen en dan kan je het downloaden.
Internaut is offline  
Oud 19 februari 2005, 10:31   #4
Internaut
Banneling

Standaard

Voor mensen die geïntresseerd zijn in reportages over het Vlaams Belang zal ik er nog één plaatsen (op hun website zetten ze enkel de congressen):

Michiel Smit op bezoek bij het Vlaams Blok (video)
Nova (06-11-03)

Het vertrouwen is terug bij extreem-rechts nu er een nieuwe duidelijke leider is: Michiel Smit.

Smit maakt deel uit van de tweemansfractie Nieuw Rechts in de Rotterdamse gemeenteraad sinds hij uit de fractie van Leefbaar Rotterdam is gezet. Gisteravond ging hij met medestanders op bezoek bij zijn voorbeeld Filip Dewinter van het Vlaams Blok. NOVA volgde hem.

In de studio reageert Rinke van den Brink, hij publiceert veel over extreem-rechts in Europa.

Lage kwaliteit - Hoge kwaliteit

Wat vinden jullie eigenlijk van die man, Michiel Smit ? Word hij de nieuwe Filip Dewinter van Nederland ? Net zoals Fortuyn is hij ook kaal. Is hij intellectueler of populistischer dan wijlen Pim Fortuyn ? Ik vind het jammer dat er zoveel versnipperde rechtse partijen zijn in Nederland. Ik denk dat men veel sterker zou staan indien men zou samenwerken met één grote brede rechtse volkspartij. Wij Vlamingen bleven altijd trouw. Je hebt wel de N-VA maar andere initiatieven zoals LA werden niks. In Vlaanderen zag men in dat men beter kan samenwerken willen we iets bereiken ipv stokken in elkaars wielen te steken. Het is door solidarisme dat we iets kunnen bereiken.

Laatst gewijzigd door separatist : 19 februari 2005 om 10:32.
Internaut is offline  
Oud 19 februari 2005, 14:06   #5
ilfalco
Minister-President

Standaard

de n-va heeft ook z'n plaats in de vlaamse beweging aangezien de echte linkse vlaams-nationalisten anders dakloos zouden zijn ... En over het algemeen vind ik dat men in nederland op een objectievere manier omgaatet het Vb , zeker sinds de moord op fortuyn krijgt FDW op veel plaatsen gelijk. M. Smit zie ik geen potten breken , het zal eerder Wilders zijn...

Er zijn trouwens nog meer mooie reportages te vinden op Nova bvb over de komst van Nawijn op de nieuwjaarsreceptie.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 19 februari 2005 om 14:07.
ilfalco is offline  
Oud 19 februari 2005, 16:11   #6
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Michiel Smith stelt, net zoals Nieuw Rechts, weinig voor. Hij zou zogenaam geïnspireerd zijn door het libertarisme, maar in werkelijkheid staat zijn programma bol van de restricties aan de persoonlijke vrijheid.

Ik denk dat Geert Wilders dan toch de betere keuze is.
Phrea|K is offline  
Oud 19 februari 2005, 18:38   #7
Internaut
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Michiel Smith stelt, net zoals Nieuw Rechts, weinig voor. Hij zou zogenaam geïnspireerd zijn door het libertarisme, maar in werkelijkheid staat zijn programma bol van de restricties aan de persoonlijke vrijheid.
Ik denk dat Geert Wilders dan toch de betere keuze is.
ja maar Michiel Smit heeft toch inzake de multiculturele samenleving dezelfde mening ?
Internaut is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be