![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ze zijn vertrokken voor de verkiezing, niets op tegen natuurlijk maar de manier waarop spreekt boekdelen.
Zo staan er in de lijst genomineerden als Marc Uyterhoeven en Tom Barman, oh wee, ik vraag me echt af wat die in die lijst doen zu en wat die hebben betekend voor ons land. Wat een klucht, wat een klucht, en het zal weer totaal in het belachelijke getrokken worden daar sommige namen al direct, subito presto geëlimineerd zijn.
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() zeg dubbelnick, misschien kan je in de reeds bestaande threads blijven ?
er IS namelijk al een thread onder deze titel. mvg.melf |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() positief aan deze thread is WEL dat nu (eindelijk) die onzalige homo adoptie thread weg is van deze blz.
dank u mvg.melf |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dyab Abu JahJah is voor mij de grootste belg. Hij heeft voor het eerst de allochtonen-kwesties op eisende wijze op tafel gelegd, een fierheid gebracht op de arabische taal, en duidelijk signaal gegeven dat multiculturaliteit geen integratie hoeft in te houden.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb Julien Lahaut dus genomineerd, als jullie dat ook willen doen, ga je gang.
|
![]() |
![]() |