![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een vergelijking tussen Bush en Paus Johannes Paulus II kwam tot verrassende resultaten.
Beiden zouden in de Vlaamse politiek best passen bij het Vlaams Belang gezien hun verzet tegen abortus en euthanasie. Wat een vreemde wereld het toch zou kunnen zijn als we allen wat meer verdraagzaam waren ! ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een vergelijking? Waar? Wanneer? Hoe? ...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik las het in "Dialoog" in het HLN van vandaag dat senator Dedecker, Annemans en Anciaux, opperden dat Bush en Paus Johannes Paulus II ethisch zouden thuishoren bij het Vlaams Belang gezien hun verzet tegen abortus en euthanasie. Zo zie je maar.8)
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ah, dus iedereen die tegen abortus is en de belgische zelfmoordwet niet per se een goed idee vindt, hoort volgens de zeergeleerde autoriteiten Dedecker, Annemans en Anciaux thuis bij het VB? Zeer goed onderbouwde analyse; sterk...
Een beetje zoals de politieke analyses die mijnen beenhouwer wel eens maakt na het nuttigen van zijnen achtsten Duvel op het feest van de handboogshutters. Zo zie je inderdaad maar (of juist niet). ![]()
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |