Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2005, 20:09   #1
ago
Burgemeester

Standaard Uitverkoop voor BHV is al begonnen!

[font=Times New Roman][size=3]Gisteren in het journaal van de rtbf![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Een uitbreiding van het grondgebied Brussel is niet meer onbespreekbaar voor Vlaanderen!!! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vlaanderen is berijd om een prijs te betalen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vandaag in het journaal 70% van de belgen wenst niet dat BHV de regering ten val brengt en dus is een prijs dat Vlaanderen zal moeten betalen bespreekbaar![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]T’zou me niet verwonderen dat we binnenkort een doorbraak hebben in dit dossier![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Weeral ten kosten van de Vlaming![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Verkiezings beloften zijn vergeten de postjes uitgedeeld en weer op weg voor een volgende ronde![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Waalgelijk! [/size][/font]

[font=Times New Roman][size=3]wat denken jullie??[/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 20:59   #2
Dinooke
Burger

Dinooke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ago
[font=Times New Roman][size=3]Gisteren in het journaal van de rtbf![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Een uitbreiding van het grondgebied Brussel is niet meer onbespreekbaar voor Vlaanderen!!! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vlaanderen is berijd om een prijs te betalen![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Vandaag in het journaal 70% van de belgen wenst niet dat BHV de regering ten val brengt en dus is een prijs dat Vlaanderen zal moeten betalen bespreekbaar![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]T’zou me niet verwonderen dat we binnenkort een doorbraak hebben in dit dossier![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Verkiezings beloften zijn vergeten de postjes uitgedeeld en weer op weg voor een volgende ronde![/size][/font]

Der zijn er meer die er zich aan storen. BHV leeft wel onder de mensen. Die peilingen die de VRT houdt zijn duidelijk gemanipuleerd. In 2006 gaan ze allemaal hun rekening gepresenteerd krijgen met het immer volgend ongeloof. Kunnen ze weer een paar studies bestellen om de verkiezingsuitslag te verklaren. Cd&v en n-va denken buiten schot te blijven met hun tjeven politiek. Maar daar vergissen ze zich in. Ondanks de peilingen mogen ook zij zich aan verlies verwachten. Ze hebben hun kans gehad op 13 juni. Ipv een coalitie aan te gaan met de enige echte overwinnaar die met maar liefst +8%vooruit ging, hebben ze 1.000.000 vlamingen recht in hun gezicht gespuwd door met de electoraal afgestrafte regeringspartijen in zee te gaan. De logica ervan is me nog steeds ontgaan... Maar zoals ik al zei, de afrekening mogen ze verwachten in 2006 en zeker in 2007!!!
Dinooke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 21:11   #3
Brigant
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Ik denk vele dingen. Heeft er iemand vuur voor mijne cocktail ? (Zo'n Blauw, Oostenrijke gedoe)

Brigant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 21:11   #4
ilfalco
Minister-President

Standaard

Voor 2006 vrees ik voor de invloed van het vreemdelibnegnstemrecht ... meer vreemdelingenstemrecht ... en tegen 2009 zijn er zoveel nieuwe belgen dat de spa op rozen zit. En nogeens 175 jaar belgie ... met welke belgen maakt niet uit , wssh hebebn ze in het laken nog het liefst nieuwe belgen. En de cdenv is de partij van de status quo ... en die is nu zeer slecht voor de vlamibng aangezien de faciliteitengemeenten en steden als vilvoorde en ronse overspoeld worden door nieuwe belgen die voor 90% franstalig zijn.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 21:25   #5
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Voor 2006 vrees ik voor de invloed van het vreemdelibnegnstemrecht ... meer vreemdelingenstemrecht ... en tegen 2009 zijn er zoveel nieuwe belgen dat de spa op rozen zit. En nogeens 175 jaar belgie ... met welke belgen maakt niet uit , wssh hebebn ze in het laken nog het liefst nieuwe belgen. En de cdenv is de partij van de status quo ... en die is nu zeer slecht voor de vlamibng aangezien de faciliteitengemeenten en steden als vilvoorde en ronse overspoeld worden door nieuwe belgen die voor 90% franstalig zijn.
Wedden dat cd&v nog eens uitstel zal aanvaarden?
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2005, 23:01   #6
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Times New Roman][size=3][/size][/font][font=Times New Roman][size=3]Vandaag in het journaal 70% van de belgen wenst niet dat BHV de regering ten val brengt en dus is een prijs dat Vlaanderen zal moeten betalen bespreekbaar![/size][/font]
Tiens, waar hebben ze die cijfers vandaan; ik las vandaag al in de krant dat oa den Geert Lambert al laat uitschijnen dat het misschien wel iets tegen 2007 wordt, onverwijld...
Oud 26 februari 2005, 08:51   #7
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Aan de flaminganten hier: leer eens Nederlands schrijven, aub, vóór u het wil verdedigen.

Geen kat ligt wakker van BHV en dat ondanks alle moeite van VB en NVA om er een probleem van te maken.

Het einde van het Vlaams-nationalisme is nabij, voor het heil van alle Belgen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 09:02   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vind het fantastisch dat je je bron erbij vermeldt.
Zelfs in de eerste regel !!!

De rtbf !!!!!!!!!!!!!

Ja, die weten goed wat in Vlaanderen leeft.

Ik doe niet zenuwachtig over BHV. Toch niet na 40 jaar.
In die 40 jaar heeft het er nog nooit zo goed uitgezien.

Er zal een prijs komen, als je het aan mij vraagt. Maar niet voor BHV (zal men uitleggen aan de Vlamingen). Wel voor andere zaken die verder gefederaliseerd zullen worden (zal men uitleggen aan de Vlamingen). Het omgekeerde zal uitgelegd worden aan de Walen. Zo blijft iedereen zijn gezicht behouden. Want dat laatste, dat is ons lot zolang dat woord, in vier talen, dat met een b begint op mijn paspoort weggemoffeld is onder typ-ex.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 09:19   #9
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Wedden dat cd&v nog eens uitstel zal aanvaarden?
Het eigenbelang van het politiek regime en degenen die ervan profiteren gaat boven al hun partijstandpunten en verkiezingsbeloften.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 09:28   #10
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Met hoeveel man komt het VB betogen?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 09:37   #11
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Geen kat ligt wakker van BHV en dat ondanks alle moeite van VB en NVA om er een probleem van te maken.
Klopt, maar waarom is het dan nog niet gesplitst?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 11:15   #12
ago
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Aan de flaminganten hier: leer eens Nederlands schrijven, aub, vóór u het wil verdedigen.

[font=Times New Roman][size=3]Als geen kat er waker van licht vraag ik mij dan wel af waarom dit een verkiezingsthema was! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]En waarom dit dan in het regeerakkoord werd opgenomen!![/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 11:26   #13
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Times New Roman][size=3]Als geen kat er waker van licht vraag ik mij dan wel af waarom dit een verkiezingsthema was! [/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]En waarom dit dan in het regeerakkoord werd opgenomen!![/size][/font]
... En waarom de partijen die er campagne rond voerden er de verkiezingen mee wonnen.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 11:28   #14
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om Hans te jennen natuurlijk.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 11:35   #15
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Vooral De Burgemeester uit de regio BHV hebben daar een verkiezingsthema van gemaakt!!
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 13:43   #16
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Betoging voor onmiddellijke splitsing: 13000 man (niet-verplichte opkomst)
aantal kiezers BUb: 13000 (verplichtte opkomst)

Citaat:
prof. Storme sloeg de nagel op de kop: de Belgicisten �* la BUB doen mij ook denken aan de monniken die elke avond bidden opdat de zon de voglende dag terug zou opkomen, om dan zichzelf te wetenelen in hun eigen gelijk wanneer de zon de volgende morgen terug opkomt...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 14:25   #17
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Citaat:
1. Leer dan misschien best al eerst de namen van de politieke partijen die u wilt neerhalen voor u verwijten maakt aan anderen. N-VA en Vlaams Belang, niet NVA en VB.

2. Doet dat ertoe? We zullen er met alle nationalisten staan tegen jullie belgicisten, tegen het FDF, tegen de francofonie, voor de splitsing BHV en voor de splitsing van dit apenland.

BELGIË BARST !!!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 14:57   #18
Brigant
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Aan de Belgicist : Nederlands ? Wij zitten hier niet in Nederland hoor Of stelt u dat dialecten minderwaardig zijn ? Of eerder dat men de strikt opgelegde grammaticale regels moet volgen, hetgeen de ontwikkeling van de taal tegenwerkt => Dode taal.
Leer zelf toch schrijven, zijde geen steepeke vergete tussen die letters van de Niveanen?

Hoe ist het trouwens met uw Onbestaande FDF-vrienden ?

Brigant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 februari 2005, 17:40   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tegen de aanwezigheid van die 1000 Belgen uit heel het land op die B-plus betoging zullen we idd niet op kunnen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be