![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar val ons niet lastig met moeilijke of netelige vragen van wie het heeft en op welke bank het staat.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 maart 2005 om 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij met uw waarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
250 miljoen belgische jiejiepn aan boekhoudkundige fouten,... Ze hebben hunnen boekhouder dan toch buitengegooid hoop ik, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 253 miljoen Euro.... oftewel 10 miljard BEFjes.
Ze doen het niet half Herr Flick
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() op het nieuws zegden ze ook dat het ocmw meer dan 5 mio euro schulden heeft dan eerst gedacht....
ik versta totaal niet hoe dat mogelijk is he, hoe kunde nu schulden hebben waar ge niet van weet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is feest in de republiek der kameraden he...
men dacht dat men voor eeuwig en altijd voort zou kunnen foefelen met de centen van de belastignsbetalers...... het WAS feest in de republiek der kameraden van Antwerpen ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straf hé, ! Ik zou wel ies met dien boekhouder willen kletsen hoe hij dat geflikt heeft, op 't school deek da wel graag boekhouden, (foefelen met de cijferkes zelf op mijn examen, op't einde klopte alles nog ook, ... ) ik had zelf 80 % als ik mij niet vergis. Nie slecht hé, ! Maar hoe ge 250 miljoen euro er effe doorsluisd en nie weet waar ze naartoe zijn, dan moete toch ne krak zijn, ... Oml nog maar te zwijgen van 5 miljoen euro schuld, ... dat is inderdaad nog veel straffer, ge krijgt toch aanmaningen, ge weet toch welke leningen dat ge afsluit. Of er moet ne slimmerik achter uwe rug een lening in naam van 't OCMW afsluiten, of achter uwe rug bestellingen plaatsen die nooit in de boekhouding zijn ingeschreven, maar in elk zichzelf respecterend bedrijf mogen die betalingen nooit doorgaan als er geen bestelbonnen voor terug te vinden zijn, ofwel moet er natuurlijk iemand bestelbonnen vervalsen of, en iets regelen met valse facturen enzo, ... Jaja straffe dingen daar in Antwerpen, ons auditors zouden nogal smullen denk ik. Dat zijn ook straffe mannen, die vallen gewoon uwen bureau binnen met wat papierkes en dat stellen die allerlei lastige vragen, en pas op als ge niet kunt antwoorden, ... dan worden ze nog lastiger en gaan ze nog lastiger vragen stellen,.. Bv, Die pc met dat serienummer waar staat die ... hmmm, ja, dan moet ik efkes zoeken, wel ja zoekt maar hé, ... ha ja daar, denk ik maar k ben nie zeker, kom geef mij daar dan maar de factuur van en den bestelbon en wie heeft den ontvangstbon getekend en wanneer en waneeer is dat toegekomen, ... en dan spreken we over 1 stoeme PC... hier moete nie proberen van 2000 euro te verliezen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in bedrijven gewerkt waar het magazijn letterlijk geplunderd werd waar je bijstond.
Maar ook op plaatsen waar je een kwartier werk had om 1 boutje M6*30 te pakken te krijgen. Maar er was 1 constante. Als het werk of de onkosten er onder leden, rolden er koppen.