![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Het nieuw weekblad PAF! wordt al vanaf het tweede nummer geboycot door Verhofstadt en co en dat in samenwerking met Delhaize (volgens PAF!) en de verdeler AMP!.
Het blad is volledig onafhankelijk en men hoopt daarom het gemakkellijker te kunnen kraken. Uitleg in de PAF! van vandaag indien men het weekblad vindt... Men kan altijd aan zijn verkoper het nummer laten opvragen.
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou als den Delhaize zich ook met de zaak moeit, dan pas ik hoor.
Want hunne choko vind ik zo goed, die wil ik niet missen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja een onafhankelijk weekblad... brrrrrr wat een nachthengst voor onze paarse bestuurders...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Belachelijk blad, het geld niet waard...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat staat er dan zo wereldschokkend in de PAF! dat Verafstoot hem er mee moeit ?
Voorstelleke, : Wie de paf heeft inscannen een pedefken van maken en doormailen maar hé, De Sprout stond in den tijd ook na 2 uur verbod al op het internet; |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Tja, als Gwij Verafstoot en zijn vrolijke bende het proberen te boycotten moet het wel goed zijn, nietwaar.
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Censuur is nooit een oplossing.
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat: