![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Luc Versteylen - 7 maart t.e.m. 13 maart Pater Versteylen wordt algemeen gezien als de grondlegger van de groene beweging in ons land. Dat leidde in de jaren '70 tot de oprichting van 'Anders Gaan Leven', oftewel AGALEV (nu de partij Groen!). Hijzelf en de andere oprichters bekritiseerden later de partij als zou deze teveel linkse elementen hebben aangetrokken/toegelaten. Vandaag is hij 77 jaar en nog steeds actief in een nieuwe politieke (groene) werkgroep. Een levende legende. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Geachte
Ik heb een vraagje voor u, u heeft een aantal jaar geleden iets rond de trend gedaan van sex. U gaf daar de penis, klaarkomen, vrijen nogal een zeer (vind ik) preutse naam. Ik ben 16, en vraag me af waarom u al die rond-de-pot-draaierij doet? Noem toch gewoon de dingen bij hun naam. Er is niets mis met naakt, sex of geslachtsdelen. We zijn toch allemaal naakt geboren, en we hebben sex nódig indien we niet willen uitsterven. |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Beste puber (ik hoor liever groeier),
Ik geef u tendele groot gelijk. Ik verwijs naar het AGALEVCICON Bargroens-Nederlands-Bargroens, uitgegeven met de steun van Minister Anciaux. Letter A & B zijn al verschenen.
http://www.lieverleven.be Laatst gewijzigd door Luc Versteylen : 7 maart 2005 om 18:37. |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat sommige groeiers vol verwachting naar de "S" van sex, striptease, softijs
ed uitkijken.. U geeft ons een mooi idee voor een nieuw subforum.