![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Zoals we beloofd hebben, komt de B.U.B. ook op in Antwerpen. We hadden zelfs nog handtekeningen op overschot. De reden voor de latere aanvaarding was één van puur administratieve aard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puik werk. Ik wens jullie ondanks mijn (gerechtvaardigde) grieven een fraaie verkiezingsuitslag.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb toch een vraagje voor de BUB: Waarom hoor ik nooit niets van de BUB op bijvoorbeeld TV?
![]() T'is maar een vraagje |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terug naar een unitair Belziek. Zelfs de zuiverste belgische media vinden dat blijkbaar te gek om los te laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik neem akte van de positieve reacties. We komen nu op in 6 kieskringen, dat is evenveel als elke regeringspartij- de Senaat daargelaten- voor een "uit de hand gelopen studentengrap" kan dat toch tellen 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De BUB vindt slechts 6 kandidaten die op de kieslijst willen staan. 31 kandidaten tekort dus. Dat lijkt toch sterk op een "uit de hand gelopen studentengrap". Zeker met kandidaten zoals GEELHAND DE MERXEM Ottho en GEELHAND DE MERXEM Valérie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Geen federale wet verbiedt ons dat. Wij konden inderdaad lijsten vullen met nog andere verschillende mensen, doch wij kiezen bekwaamheid voor zomaar te vullen. En het is "de" Merxem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Kan het nog dommer?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
het lijkt mij dat jullie wanhopig naar kandidaten gezocht hebben, en met veel moeite een handvol mensen gevonden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=6]Neen.[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kleed ze maar verder uit alhoewel het allang glashelder is dat BUB slechts een armetierig, frans-belgisch gezind clubje is. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Klein vraagje aan de BUB'ers.
Hebben jullie wel echt jonge mensen (tussen 21 en 35 jaar) op jullie lijsten? |
![]() |
![]() |