![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Het volgende zullen velen met 'plezier' lezen...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Had Bush gelijk? Het probleem voor hem is dat de reden dat hij de oorlog begon op de eerste plaats de WMD waren en dat eventuele democratisering van het MO een aangenaam neveneffect is. Dus in dat opzicht blijft hij verkeerd.
Ik ben nooit echt een tegenstander of voorstander geweest (de VS doet maar, ik ben eerlijk genoeg om te zeggen dat het lot van de Irakezen mij maar matig kan schelen) en eigelijk vond ik het een verspilling van geld en mensen. Dat er dan toch iets positief uit komt, kan alleen maar toegejuicht worden. Maar men moet de resultaten niet overdrijven, zoals dat momenteel gebeurt in sommige Amerikaanse media. Het lijken mij eerder het soort prille democratieën zoals onze goede vriend Louis Michel ze zou definiëren. Laatst gewijzigd door Gauss : 9 maart 2005 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://littlegreenfootballs.com/webl...r_All&only=yes ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ook over Hitler stond het in de internationale pers vol positieve dingen.
Dat was natuurlijk wel vòòr '38. Wie was ook weeral Person of the Year van Time Magazine in was het '33? Weet het exacte jaartal niet meer van buiten. Wie waren mee van de balangrijkste zakenpartners van de Nazi's? Lees de geschiedenis van de Bush familie. En korter geleden. Wie waren het zootje conservatieven die enkele jaren geleden nog tegen de anti-apartheidschapter van de VN stemden en Nelson Mandela betitelden als een terrorist? Juist. Het zootje dat vandaag de dienst uitmaakt in de Bush Junta en die zogezegd overal ter wereld "vrijheid" en "democratie" gaan brengen/opleggen. En binnen enkele jaren kunnen jullie met het schaamrood op de wangen bij die hengsten van Time gaan zitten met het excuus; "Hoe konden wij dit nu allemaal op voorhand weten?" Jullie zijn tenslotte maar achterlijke burgers die de overheidspropaganda blindelings geloven. En jullie reactie is net dezelfde als die van de Duitsers in de jaren '30, toen ook her en der werd gewaarschuwd voor wat hen stond te wachten. In onze westerse politiek correcte geschiedenisboekjes gaat het natuurlijk steeds over Hitler in de oorlog. Om iets te vinden over Hitler vòòr 38 moet je al wat beter zoeken. En om uit te vissen wie zoal vriendjes was met de Nazi's voor de oorlog, moet je al echt gaan graven.
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een geluk dat het schijnbaar geen pijnlijke ziekte is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Als libanon de mortieren in de kast kan laten zonder syrische supervisie zal het inderdaad een hele verbetering zijn. Of dat aan de amerikanen te danken is?
Kan er moeilijk echt op ingaan: dat independent artikel vind ik nergens terug, ook niet op de website van the independent.. Edit: Volgens de comments van degene die het gelezen hebben lijkt het erop dat de krant zonder veel verklaringen de vraag negatief beantwoord. Laatst gewijzigd door Zwarte Karper : 9 maart 2005 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Zelfs de Europese betweters beginnen het te beseffen. ![]() Antoon daarentegen, die heeft nooit getwijfeld. How sweet it is to be right. ![]() . Laatst gewijzigd door Antoon : 9 maart 2005 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo ja, gelieve me dat te tonen. Zo nee, waarom moet ik me dan laten onderzoeken?
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij moet je de staatsbezoeken van Hitler in de jaren '30 toch nog herinneren? Overal waar hij kwam lag, net als voor uncle George de rode loper uitgerold. Allez, bent gij dat echt allemaal vergeten? Ik durf te wedden dat jij zelfs je zwart hemd nog ergens in de kleerkast hebt hangen. Is het niet? Wees eens eerlijk.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 9 maart 2005 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent in ieder geval een fantast en iemand die niet wilt inzien dat hij gewoon naast zijn schoenen loopt. Je zou beter niets schrijven, want je maakt je alleen maar belachelijker. Bush heeft gelijk gehad, van in het begin. Ik heb het steeds weer gezegd en geschreven, en ik krijg nu gelijk, onder andere van ongeveer alle Europese njet-roepers. Laatst gewijzigd door Antoon : 9 maart 2005 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niet zeg dat de geschiedenisboekjes correct zijn. En Bush heeft bij mijn weten nog geen boek geschreven waarin hij de mensheid opdeelt in untermenschen, arische mensen en van dat fraais. Hij heeft ook geen democratische staten aangevallen, maar (excuseer mij de bewoording) enkel "achterlijke" landen, waarmee het woord achterlijk doelt op het heersende regime. Opgeruimd staat netjes denk ik dan. Verder staat de internationale pers op dit moment niet vol met positieve dingen over Bush, helemaal niet zelfs. kortom, ik zie de vergelijking niet.
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Der waren er hier nog die niet blind alles overnamen van de media hier hoor ![]() Tegelijkertijd speel ik graag advocaat van de duivel op Amerikaanse fora ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik had over waar de geschiedenisboekjes het niet over hebben. Ik heb gezegd dat je niet veel vind over Hitler vóór 38. vanaf '40 zijn er STAPELS persartikels beschikbaar over Hitler, maar over z'n ontmoetingen met politieke leiders in de jaren voor hij een "monster" werd moet je veel dieper gaan graven om nog iets te vinden.
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoals reeds veel gepost hier is het een feit dat de Bush familie Nazi's steunde tot in 1951. Zoals uitgebracht door John Buchanan. Het is gewoon geinfesteerd in het huidige criminele Bush regime met personen die Nazi achtergronden hebben. Arnold Schwartznegger die nu al gouverneur van California is en voor president gaat gaan ( wees er maar zeker van ), zijn vader is een nazi en hij steunt openlijk Kurt Waldheim, ook een nazi. Karl Rove zijn vader was bestuurder van een regio onder nazi duitsland, etc etc.
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Er is maar één overwinnaar in deze strijd....en die zit in Tora Bora verborgen tss zijn grotten...zich kreupel te lachen...het internationale terrorisme van Al Quaida & Co en de bomaanslagen in Palestina hebben de wereld zijn aandacht getrokken wat er zich afspeelt in het Midden-Oosten....zonder de aanslagen (wat ik ten zeerste betreur) stonden we de dag van vandaag geen stap verder....
Ik denk daarom dat Bush beter zijn pluim steekt waar het degelijk hoort.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is dat niet een beeetje zielig? Hebben jullie echt niets wat ÉCHT gelukt is?
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Noemt U eens een paar gelukte realisaties van de tegenstanders van de VS... Laatst gewijzigd door Chipie : 10 maart 2005 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
b- die bomaanslagen zijn gelukt, met 5-10' verschil in de WTC's vliegen, chapeau voor die manne c- u praat u er snel onderuit
![]() |