![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hey, ik zoek een programmake waarmee ik grote afbeeldingen (kaarten en affiches) kan afprinten op meerdere pagina's die ik dan aaneenhecht (ik kan niet groter dan A4 printen). Met paint lukt het niet goed, dat is echt bucht. Ik heb ook nog een ander bewerkings programma Irfanview, maar die printfunctie laat niet eens toe om het op meerder bladzijden te doen. Iemand een suggestie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet direct maar... wat zijt ge van plan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kopieercenter tov de Holiday Inn in de Tiense maakt 200 affiches voor 140 euro dus why bother?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan altijd zijn dat ik een affiche nodig heb voor een fuif of iets anders (politieke doeleinden wieweet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge ni mee naar kopieerwinkel gaan. Zet da op disket en lever da in, bespaart u volgens mij veel werk en zooooveel kan da ni kosten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Onder "printopties", vlak voor je afprint, kun je een 2x2 of 4x4 kiezen. Bij HP tenminste.
![]() |