Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2005, 15:41   #1
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard Moordenaars kookten hoofd van slachtoffer in snelkookpan

Voor de amatuers van griezelverhalen, dit is geen fictie. Het is een waar gebeurd verhaal.

Citaat:
Een 28-jarige man uit het Nederlandse Haarlem die in 1997 vermoord werd, blijkt na zijn dood in stukken te zijn gehakt, waarna zijn hoofd werd gekookt in een snelkookpan. Door het uitkoken bleef enkel de schedel over waardoor het slachtoffer niet kon worden herkend. Dat meldt het Nederlandse Algemeen Dagblad.

In 1997 werden er naast een snelweg in Deil in de provincie Gelderland lichaamsdelen en een schedel gevonden. De politie tastte in het duister over de identiteit van het slachtoffer en de mogelijke dader van de moord. De man was door zijn familie nooit als vermist opgegeven.

De Nederlandse Justitie verdenkt de broer van het slachtoffer, de 49-jarige M.Y. van de moord. Hij zou zijn broer zes jaar geleden met een hamer hebben doodgeslagen. M.Y. werd hierbij geholpen door een toen 18-jarige vriendin. Zij zou het hoofd hebben uitgekookt. Beiden verschenen gisteren voor de rechter.

De vrouw zegt dat ze door M.Y. werd gedwongen om mee te werken aan de moord. De dader zou haar bedreigd hebben met een pistool en een mes. De 25-jarige vrouw was vroeger bevriend met de echtgenote van M.Y. en was bang voor represailles van de man.

M.Y. wordt ook verdacht van de moord op zijn echtgenote. De bal ging vorig jaar aan het rollen toen de politie in de gaten kreeg dat zowel de vrouw als de broer van M.Y. verdwenen waren. (mvdb)

Laatst gewijzigd door Antoon : 9 maart 2005 om 15:43.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 17:23   #2
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

kunt misschien toch lekker bouillon van koken, weet dat niet hé.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 17:39   #3
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Ik wist niet dat men hier reclame mocht maken, over een snelkookpan...
Oud 9 maart 2005, 19:59   #4
cortelinckx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Ik wist niet dat men hier reclame mocht maken, over een snelkookpan...
Je maakt reclame *voor* iets.
cortelinckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 20:01   #5
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Voor de amatuers van griezelverhalen, dit is geen fictie. Het is een waar gebeurd verhaal.
Hij heeft toch de tanden moeten trekken...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 20:11   #6
cortelinckx
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
U let op de details...
cortelinckx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 20:53   #7
Dark Soho
Schepen

Dark Soho's schermafbeelding

Standaard

Vrouwtjesapen, seksueel misbruikt door houtkappers
Natuurbeschermers vertelden tijdens een bijeenkomst dat er een vermoeden is, dat op het Indonesische eiland Borneo verschillende vrouwtjesapen seksueel misbruikt worden door mensen. Een bewijs voor het misbruik ligt in het abnormale gedrag van een orang-oetan die terugkwam in een rehabilitatiecentrum. De vrouwtjesapen zouden misbruikt worden in bordelen in illegale nederzettingen van houtkappers na het toedienen van verdoving.

Het Wereldnatuurfonds en een Britse journalist bevestigen het misbruik schrijft de krant Het Nieuwsblad.

Op Borneo leven nu nog 39.000 orang-oetans. Het Wereldnatuurfonds acht het noodzakelijk om 18 miljoen hectare regenwoud van het eiland tot internationaal natuurreservaat uit te roepen.
Dark Soho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 23:10   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Tiens beginnen ze ginder een snelkookpanketen in Nederland? Of zou het om dezelfde gaan?

Moordenaars kookten hoofd Haarlemmer

HAARLEM - Een 25-jarige vrouw uit Haarlemmerliede heeft tegenover Justitie bekend dat ze in 1997 heeft geholpen bij een gruwelijke moord in Haarlem-Noord. Onder meer werd het hoofd van het slachtoffer in een pan gekookt.

De vrouw vreest dat haar 'loslippigheid' haar fataal wordt. De 49-jarige Turkse hoofdverdachte zou het uit wraak nu ook op haar en haar familie hebben voorzien, stelt ze. Tijdens de zitting smeekte de vrouw het openbaar ministerie om bescherming van haarzelf en haar familie.

Een en ander bleek gistermiddag tijdens een pro forma zitting voor de Haarlemse rechtbank. De rechters moesten besluiten of de vrouw, die in voorlopige hechtenis zit, in de cel moet blijven of kan worden vrijgelaten.

De vrouw heeft in 1997 de 49-jarige echtgenoot van haar beste, Turkse vriendin geassisteerd bij de moord op diens 28-jarige broer. De vrouwen hadden het slachtoffer wijs gemaakt dat ze zijn rug zouden ontharen en waren bezig hem in te smeren met een ontharingscreme. Onderwijl kon de 49-jarige broer ongezien de kamer betreden om de schedel van het slachtoffer te doorklieven.

Na de moord ontdeed de hoofdverdachte zich op een macabere manier van het lijk. Niet alleen scheidde hij het hoofd van de romp en verspreidde hij delen van het lijk over heel Nederland, zelfs kookte hij het hoofd gaar in een pan om het vlees van de schedel te kunnen schrapen. Met hetzelfde doel stroopte hij de huid van het stoffelijk overschot.

Dankzij DNA-onderzoek is Justitie er in geslaagd een onbekend lijk dat in 1997 langs de snelweg bij het Gelderse Deil werd aangetroffen, te identificeren als het slachtoffer. Aangezien het openbaar ministerie de vrouw beschuldigt van medeplichtigheid aan de gruwelijke moord, besloten de rechters haar opsluiting voort te zetten.

bron: Haarlems Dagblad

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 02:02   #9
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ik snap niet dat iemand die de moeite neemt om iemand anders hoofd af te koken, de afgekookte schedel dan zo maar ergens naast de snelweg dumpt. Ik zou denken; verbrijzelen met nen hamer en overal een paar stukjes in't rond strooien.
Niet dat ik daar ervaring mee heb, maar dat lijkt me in dergelijk geval toch geen slecht idee als je de politie voor wil blijven.
Oud 10 maart 2005, 02:11   #10
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Waarom ?
Het was een vals gebit.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2005, 02:21   #11
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarom ?
Het was een vals gebit.
Zouden ze die ook meegekookt hebben? dat gebid zal in ieder geval zéér proper zijn nu.
Oud 11 maart 2005, 06:55   #12
Dark Soho
Schepen

Dark Soho's schermafbeelding

Standaard

Noorse IKEA-handleiding discrimineert vrouwen
De Noorse premier Kjell Magne Bondevik is van mening dat de Zweedse meubelgigant IKEA vrouwen discrimineert in de bijgeleverde montagevoorschriften. Zo zijn in de instructies enkel mannen te zien die meubels in elkaar schroeven. Vrouwen zijn er niet in te vinden die een werktuig ter hand nemen concludeerde de Noorse premier.

Volgens Ikea zijn de handleidingen op deze manier gemaakt, om te voorkomen dat ze de moslims zouden beledigen. Dikke zever zegt de premier en vindt het geen excuus. Hij zegt in de krant, de Verdens Gang. "Het is belangrijk om de houding ten opzichte van gelijkwaardigheid te bevorderen, niet in het minst in moslimlanden."

bron : belg.be
Dark Soho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 13:45   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Er zijn nieuwe feiten opgedoken in het dossier :

[size=2]
Citaat:
[size=2]Moordenaars die hoofd van slachtoffer kookten, vilden lichaam[/size]
Citaat:

De moord uit 1997 op de 28-jarige Nederlander Ali Y. , wiens hoofd in een snelkookpan werd uitgekookt (lees er hier meer over) , blijkt nog gruwelijker dan al werd aangenomen. Dat schrijft het Nederlandse Algemeen Dagblad.

Moordenaar Mehmet Y. sloeg zijn broer Ali Y. met een hamer de schedel in, en vilde toen het lichaam. Daarna werd het lijk in stukken gehakt. Over heel Nederland werden de lichaamsdelen verspreid.

Eind vorig jaar werd pas duidelijk van wie de gevilde lichaamsdelen waren, toen de Nederlandse politie vragen ging stellen bij de verdwijning van de vrouw van Mehmet Y. De 49-jarige man wordt ervan verdacht haar eveneens vermoord te hebben. Ze is sinds 2002 vermist. Het werd de speurders toen duidelijk dat de man nooit zijn vermiste broer Ali Y. had aangegeven.

Onlangs bekende een voormalige vriendin van de vrouw in 1997 aan de moord te hebben meegewerkt. De vriendin was op het moment van de feiten 18 jaar en volgens haar werd ook de vrouw van Mehmet daartoe gedwongen.

Volgens de vriendin overwoog de vrouw van Mehmet naar de politie te stappen. Dat zou haar fataal zijn geworden. Niet lang daarna raakte ze vermist. De nu 25-jarige vriendin gaat ervan uit dat Mehmet ook zijn vrouw heeft omgebracht.

De moord op Ali Y. zou goed zijn voorbereid. De vriendin en de vrouw van Mehmet maakten het slachtoffer wijs dat ze zijn rug zouden ontharen. Terwijl hij met een ontharingsmiddel door de vrouwen werd ingesmeerd, zou Mehmet de kamer zijn binnengeslopen en met een hamer het hoofd van zijn broer hebben ingeslagen. Daarna bewerkte hij samen met de vrouwen het lichaam, zodat de lichaamsdelen nooit zouden worden herkend. (mvdb)
[/size]
Oud 11 maart 2005, 14:23   #14
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Wokken is gezonder denk ik.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 15:22   #15
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Wokken is gezonder denk ik.
Duurt wel langer voor zo'n schedel... denk ik

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 15:47   #16
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Duurt wel langer voor zo'n schedel... denk ik
Gewoon goed je hoofd erbijhouden en dan valt dat wel mee.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 15:55   #17
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Zouden ze die ook meegekookt hebben? dat gebid zal in ieder geval zéér proper zijn nu.
Waarschijnlijk wel, ligt nu te koop in een tweede handswinkel.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2005, 16:41   #18
Piet Hein
Minister

Standaard

smakkelijk.
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2005, 12:24   #19
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Waarschijnlijk wel, ligt nu te koop in een tweede handswinkel.
aan de prijs van de vuilniszakken tegenwoordig...
het is inderdaad interessant als je al iets naar de kringloopwinkel kan brengen.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2005, 16:27   #20
Irrris
Vreemdeling

Irrris's schermafbeelding

Standaard

He Axel Nort, ik lees uw onderschrift en ik heb het gedaan: ik heb 20 euro voor broederlijk delen ingezameld 8) Ach, wel al voor ik uw onderschrift las, en dit doet niks terzake, maar ik slaag er gewoon niet in mijn kop te houden.
Irrris is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be