![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Hello iedereen,
Ik ben finaliste van een missverkiezing, en ze vragen mij wie ik de man van het jaar vind. Nu zou ik graag jullie mening weten. Alvast bedankt !!! Groetjes van Alexi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Natuurlijk wanneer je eerst je foto in de babe-draad post.
![]() Van vorig jaar of van dit jaar ? Laatst gewijzigd door Dark Soho : 28 maart 2005 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Tja met Van Nieuwenhuyze-Remmery mag je je wel aan applaus verwachten.
Als je het eerder sportief wil houden misschien Sven Nys : De GRAND SLAM van Sven Nys: * Wereldkampioen ! * Belgisch Kampioen ! * Eerste plaats WCS ! * Winnaar Superprestige ! * Winnaar GVA trofee veldrijden ! * én ook nog 25 overwinningen in 1 seizoen! dit heeft niemand eerder gedaan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke verkiezing het ook is, het was jouw keuze om deel te nemen, Alexi, en deze keuze respecteer ik.
Alvast proficiat met je finaleplaats en veel succes in de finale! (Die man van het jaar vind ik een moeilijke. Misschien is het daar wel nuttig te weten over welke soort verkiezing het gaat?)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 maart 2005 om 23:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Prins Filip, gegarandeerd succes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man van het jaar: Prins Filip
Vrouw van het jaar: Prinses Mathilde
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 29 maart 2005 om 00:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alvast veel geluk gewenst.
Als je wil winnen kun je misschien best de zaakvoerder van Remmery naar voor schuiven. Zeker een populaire keuze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() de anonieme hulpverleners bij de Tsoenamiramp.
|
![]() |
![]() |