![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik herinner me dat tijdens de jongste verkiezingen er een weddenschap was afgesloten tussen enkele forumleden. Uiteindelijk bleek de BUB weer eens aan het kortste uiteinde te trekken en moest ze iemand op een bak bier trakteren. Er was toen een kleine vertraging - is de bak bier ondertussen (het is nu wel al maanden geleden) terecht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() zover ik mij herinner was dat een weddenschap tussen Bob Vangeel (Patriot!) en Tantist. Laatsgenoemde heeft zich echter reeds lange tijd neit meer op dit forum getoond...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() de bubbels zijn volop aan het trainen zodat mochten ze ooit in een coalitie raken ze met hun leugens kunnen meedoen met Guynocchio en Co.
we wachten intussen nog altijd op een kopie van hun bankafschrift voor hun tsunami-lijkenpikkerijactie........
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik heb de thread teruggevonden: einde juni (2004, wel te verstaan) zou de bak reeds geleverd moeten zijn. Tantist schijnt wel nog actief te zijn (Laatste activiteit: 04-03-2005 20:26).
|
![]() |
![]() |