![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dit klinkt misschien een tikkeltje onozel...
![]() Ik heb horen vertellen (weet dus niet zeker dat het klopt) dat als je petitie door 3 000 000 Europeanen laat tekenen voor BHV, dat je het door een Europees hof kan laten berechten. Weet hier iemand iets meer over? a) Klopt dit? Indien wel, b) Moeten het handtekeningen zijn op papier, of mag het ook een online-petitie zijn?? Anders is 3000 000 echt wel een hallucinant getal. c) Voor welk hof dan?? Denken jullie dat als a) het mag via internet en b) je zowat heel de Vlaamse beweging hiervoor geëngageerd krijgt, dat het mogelijk is om met z'n allen de sympathie van andere onderdrukte Europese volkeren te krijgen om zo aan het (op het eerste zicht) onbereikbare aantal te geraken? Toen ik het hoorde leek het me utopische toogfilosofie, maar hoe meer ik er over begin na te denken, hoe meer zin ik krijg om eens een poging te wagen. Hiervoor moet ik eerst wel het juiste antword op bovenstaande vragen krijgen natuurlijk;
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Panzer, het moet mogelijk zijn dat uit te vissen. Het klinkt inderdaad heel utopisch, maar soit, het loont de moeite.
Enne, BHV is in Baskenland regelmatig in het nieuws geweest, dankzij de goeie contacten die er zijn tussen journalisten van de enige volledig Baskischtalige krant Berria, medewerkers van het jongerenweekblad Xirika en een Vlaming. Zelfs op de radio is dat er gekomen. En, zelfs intelectuelen verwijzen naar de bizarre situatie, zoals Txillardegi (mede-oprichter ETA en sinds een jaren afstand genomen daarvan en ooit in Vlaanderen gewoond en geleefd). 3 miljoen handtekeningen lijkt me heel veel. Mag ik ook wijzen op een realiteit: het imago van de Vlaamse Beweging in "het buitenland" is vrij tot zeer negatief. Hoe vaak ik Vlaanderen verdedigd heb, weet ik niet meer, maar vaak. Je kan proberen, maar dan moet eerst uitgezocht worden hoe dat zit met die handtekeningen. Ik ga eens kijken. Als ik op iets kom, dan laat ik het je weten.
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarvoor dank
![]()
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is al even geleden, dit topic, maar is er ondertussen al wat schot in de zaak gekomen?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Precies nie é
![]() ![]()
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Helaas...