![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het lijkt me duidelijk dat we volksvreemden best weren uit de politie... Kom niet af met het argument dat er ook Dietse criminelen zijn, want dat doet helemaal niets ter zake. Het is niet omdat je alle criminelen kan weren, dat je geen moeite mag doen om een deel ervan weg te werken.
[size=4]Voor Dietsland en Europa; voor het vrije Avondland![/size] Laatst gewijzigd door Tyr de Dietser : 18 maart 2005 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Heeft volgens mij niet zoveel te maken met allochtonen. Sommige politiemensen komen dagelijks in contact met het milieu, ze leren er de mensen kennen en kunnen niet altijd weerstaan aan de verleiding om vlug geld te verdienen. In NYC was er een tijdje geleden ook een proces van een agent die een bijverdienste had als hitman voor de maffia.
Niet elk probleem kan teruggevoerd worden tot op allochtonen.
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat het geen rol speelt of de 'dader' of de 'beschuldige' katholiek, islamiet, jood of boedhist is. De wet is voor iedereen. Geen vooruitschuiven of achteruitstellen van mensen. Allemaal gelijk. Maar zoals mijn signature het zegt, onze maatschappij is té ver gegaan in egoisme. Het altruisme is verdwenen. We werpen steeds de steen naar iets of iemand en veralgemenen veel te snel.... En zeker in de politiek... En nochthans zou het m.i. veel beter kunnen en dit op een eenvoudige manier... My 2 cts
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als iedereen gelijk is zou niemand iets te zeggen hebben over de andere: geen wetten etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De wet kan mij kloten kussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zou dat nu in onze genen zitten of komt dat doordat we wat rijker zijn en over subtielere instrumenten beschikken om elkaar leeg te roven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Laat ik nu eens erg egocentrisch reageren. IK accepteer geen enkele pislamiet in een politieuniform ongeacht de consequenties die daar uit voortvloeien.
Wordt ik staande gehouden zal ik mijn verhaal doen tegen zijn Nederlandse collega. Zijn het er twee dan ga ik wel mee naar het bureau met een verzoek om een Nederlandse agent, ook al zal ik wel een discriminatie boete op de koop toe krijgen. Er zijn nu eenmaal grenzen.
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door sinan123 : 19 maart 2005 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waar ligt de grens? Brandweer? Politie? Leger? Zolang men maar geen voorkeursbehandeling geeft aan allochtonen tijdens de aanwervingsprocedure ('positieve' discriminatie, opleggen van quota,...) zie ik er geen probleem in.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij heeft de koran iets te letterlijk genomen? 2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. ![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() 4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven. 4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast; 4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u 4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.
![]() |
![]() |
#18 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over onzin gesproken??? Citaat:
Citaat:
Hier voor jou de uitleg, 1 Lees de posts goed door, er werd discussie gevoerd of iedereen nu wel of niet gelijk was. 2 Volgens Bhairav was dat niet zo, maar ik had het over de wet. 3 Toen reageerde hij/zij met '' de wet kan mij kloten kussen''(als zoeits door een moslim werd gezegd zou u daar natuurlijk dagen over doorpraten) 4 Toen stelde ik hem/haar een vraag 5 Toen begon je onzin uittekramen. Die vraag geldt nu ook voor jou. Groeten, Laatst gewijzigd door sinan123 : 19 maart 2005 om 17:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien wil ik graag van jou weten of elke Turk of Marokkaan automatisch als moslim kan bestempeld worden... Naar mijn ervaring is dat niet zo. Ik ga er van uit dat men nationaliteiten niet mag verwarren met religieuze overtuigingen. Als het gaat om moslims in overheidsdiensten dan zeg ik "nee". Gaat het om een geassimileerde, ongelovige Turk of Marokkaan of whatever, dan kan het wel, mits hij er geen twee nationaliteiten op nahoudt. Maar ook dat schijnt een probleem te zijn.
http://janice-laureyssens-visie.skynetblogs.be Laatst gewijzigd door Vicky : 19 maart 2005 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |