Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2005, 18:29   #1
Michroscoop
Gouverneur

Standaard Practische maatregelen om Moslimdreiging te keren?

Op al deze fora wordt uitgebreid ingegaan op de onwenselijkheid van een steeds maar toenemende groep Moslims in ons Europa.
Maar wat op het terrein zou moeten gebeuren om die evolutie te stoppen en zelfs te keren door een de-Islamisatie en terugkeerbeleid, daar lezen we heel wat minder over.
Wat denken jullie dat effectief zou moeten gebeuren om Europa te vrijwaren van verdere Islamisering?

Laatst gewijzigd door Michroscoop : 8 maart 2005 om 18:29.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 18:52   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Hoe is men erin geslaagd om de vroegere nazi's, NSB'ers, collaborateurs etc. klein te krijgen?

Voor zover ik gehoord heb: NIET door hen vergaderzalen ter beschikking te stellen, NIET door hen extra te subsidieren, NIET door hen extra te bepamperen, NIET door hen de hemel in te prijzen, NIET door hun critici de grond in te boren, NIET door hun slachtoffers te minimalizeren, NIET door hun WARE AARD onder de mat te vegen......

En ZEKER NIET door hun "cultuur" als extra verrijking voor de bevolking aan te prijzen.

Maar ik ben dan ook van n�* de oorlog, ik was er niet echt bij.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2005 om 18:58.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 18:54   #3
Michroscoop
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Hoe is men erin geslaagd om de vroegere nazi's klein te krijgen?
Met militaire hulp van buitenaf, maar dat is nu dus niet aan de orde. De VS willen Europa zelfs destabiliseren door de Moslim-invloed te doen vergroten(Turkije bij de EU). Neen, we zullen het zelf moeten doen deze keer.
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 18:56   #4
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Sorry, Michroscoop, had nog een aantal zinnetjes toegevoegd.

En die militaire hulp vocht tegen het LEGER van A.Dolfke. Er zijn toch nog overlevende adepten van de ideologie geweest ook?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 maart 2005 om 18:57.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 20:56   #5
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

Het antwoord van onze rechtse vrienden is duidelijk 'ethnische zuivering'.

Een chinees spreekwoord zegt 'Als je niet voor een dief aanzien wilt worden bind je beter je schoenen niet in je buur z'n hof.' Mischien dat er niet veel onder hen zijn die er voor uit willen komen, maar er is niemand aan de andere kant van de morele grens die aan hun bedoelingen kan twijfelen.
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 23:03   #6
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Beste idioten die roepen dat er een "moslimdreiging" is.
Er is geen moslimdreiging.
Een tijdje terug had de media haar aandacht gericht op meteorieten, en toen weer mensen die riepen dat de aarde eraan ging etc. De volgende keer ging het weer over iets anders...

Realiteit: Een zéér kleine groep mensen die zich beter voelen dan de gekende Moslims droomt van een wereld met alleen "Moslims". Dit is een soort sekte die al vele en vele jaren haar boodschap probeert te verspreiden zonder succes. Zij zien moslims in Europa als niet-moslims en ze verspreiden soms onvolledige koranteksten met de bedoeling de mensen (vooral de zwakkelingen met geestelijke problemen) te laten geloven dat dat inderdaad zo in de Koran staat. bv dat men oorlog mag voeren...maar ze laten dan weg...alleen als je zelf aangevallen wordt en als de vijand vrede wil dat moet je vrede sluiten. Zijn het moslims? Een moslim misbruikt de Koran niet, dus het zijn geen moslims maar wel mensen die macht willen hebben en het maar niet krijgen.

Deze kleine groep extremisten zijn net als de blanke fascisten die dromen van een blanke wereld. In elke gemeenschap vind je ze, maar ze blijven altijd in de minderheid omdat niemand geweld wil.

Het is dus de macht van de media die roepende idioten creëert. Ze blijven maar over 1 onderwerp doorhameren zodat het op den duur lijkt dat we langs alle kanten aangevallen worden.
Oud 8 maart 2005, 23:10   #7
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Op al deze fora wordt uitgebreid ingegaan op de onwenselijkheid van een steeds maar toenemende groep Moslims in ons Europa.
Maar wat op het terrein zou moeten gebeuren om die evolutie te stoppen en zelfs te keren door een de-Islamisatie en terugkeerbeleid, daar lezen we heel wat minder over.
Wat denken jullie dat effectief zou moeten gebeuren om Europa te vrijwaren van verdere Islamisering?
De beste remedie om van de moslimpest verlost te raken is doodeenvoudig de islam buiten de wet te stellen wegens gevaarlijk voor de samenleving.

Dan moet wel de meerderheid van de bevolking dat vinden. Nu zelfs Filip Dewinter vindt dat moslima's op straat hun hoofddoek mogen dragen en dat de autochtonen zich daar niet mee te moeien hebben omdat dat een privé-zaak is, lijkt mij de enige oplossing: emigreren naar Nieuw Zeeland.

Daar is de moslimkanker nog niet zo uitgezaaid als hier.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 23:14   #8
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Najim
Een tijdje terug had de media haar aandacht gericht op meteorieten, en toen weer mensen die riepen dat de aarde eraan ging etc. De volgende keer ging het weer over iets anders...

Realiteit: Een zéér kleine groep mensen die zich beter voelen dan de gekende Moslims droomt van een wereld met alleen "Moslims". Dit is een soort sekte die al vele en vele jaren haar boodschap probeert te verspreiden zonder succes. Zij zien moslims in Europa als niet-moslims en ze verspreiden soms onvolledige koranteksten met de bedoeling de mensen (vooral de zwakkelingen met geestelijke problemen) te laten geloven dat dat inderdaad zo in de Koran staat. bv dat men oorlog mag voeren...maar ze laten dan weg...alleen als je zelf aangevallen wordt en als de vijand vrede wil dat moet je vrede sluiten. Zijn het moslims? Een moslim misbruikt de Koran niet, dus het zijn geen moslims maar wel mensen die macht willen hebben en het maar niet krijgen.

Deze kleine groep extremisten zijn net als de blanke fascisten die dromen van een blanke wereld. In elke gemeenschap vind je ze, maar ze blijven altijd in de minderheid omdat niemand geweld wil.

Het is dus de macht van de media die roepende idioten creëert. Ze blijven maar over 1 onderwerp doorhameren zodat het op den duur lijkt dat we langs alle kanten aangevallen worden.
Ach man, zie de feiten onder ogen: op nauwelijks 2 generaties tijd zijn jullie erin geslaagd om in de hoofdstad van Europa voor de helft van alle geboorten te zorgen. Wees toch eens wat minder bescheiden. De verovering van Constantinopel, de bakermat van het christendom, duurde heel wat langer.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 23:31   #9
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Aan de heer Najim

ja de moslimgemeenschap is wereldwijd vredelievend en geliefd.
Wie praat er over blanken!!
Praat eens met aziaten en zwarten wat die van moslims denken, zo hoort u het eens niet van blanke nazi's . Op welke manieren zul je die mensen dan uitschijten omdat ze ook de moslims liever kwijt dan rijk zijn!! Onwetend, racisten, blabla en ge zit weer in uw vicieuze cirkeltje.

Hoe komt het eigenlijk dat bv. al die straten in het brusselse waar enkel Marokkanen wonen zo slordig(vuil) en gevaarlijk zijn. Dit is toch zeker niet de schuld van de Belg-vlaming?! Of toch.

Zo zie je ook compleet nieuwe propere wijken die na enkele jaren compleet uitgeleefd en verwaarloosd zijn. En wie woont daar denk je.

T'is niet voor niets dat de huizen in brussel waar veel noord afrikanen wonen onder de prijs verkocht moeten worden. Omdat er niemand meer wil wonen.

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 8 maart 2005 om 23:32.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 23:33   #10
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Ach man, zie de feiten onder ogen: op nauwelijks 2 generaties tijd zijn jullie erin geslaagd om in de hoofdstad van Europa voor de helft van alle geboorten te zorgen. Wees toch eens wat minder bescheiden. De verovering van Constantinopel, de bakermat van het christendom, duurde heel wat langer.
Dat je niets van moslims kent bewijs je nogmaals. Als je nu goed rondkijkt of je beter laat informeren, dan zal je zien dat Europese moslims (laatste generaties) niet meer 7-10 kinderen hebben zoals de eerste generatie, maar wel 3-5. Mijn oom heeft er 3, mijn 2 oudere zussen 4 en 5 (ze willen niet meer), ikzelf heb er 3 en wil ook niet meer. De beste vriendinnen hebben er 2-3 en eentje heeft onlangs een appartement gekocht net genoeg voor hen en hun kindje.

Draai het eens om en dan zal je ook tot de conclusie komen dat niet allochtonen "te veel" kinderen hebben, maar dat de autochtonen te weinig kinderen hebben. In een andere Europese land heeft de regering al opgeroepen om aub 3 kinderen te nemen ipv 1 of geen, en dit voor het land.
Het verbaast me dan weer niet met +- 40.000 huwelijken per jaar in België en daarvan scheiden er 30.000. In Nederland hetzelfde probleem.
En ik kan je uit ervaring vertellen, als ex-medewerker van een datingsite, dat niet alle zoekende autochtonen vrijgezel zijn. En bij elke zoekertje waar de persoon bekent al getrouwd te zijn, denk ik "1 scheiding", "2 scheidingen",...

Ik stel voor dat je eens vaker buiten komt ipv alleen op het internet te surfen en zever te verkopen.
Oud 8 maart 2005, 23:35   #11
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
De verovering van Constantinopel, de bakermat van het christendom, duurde heel wat langer.
Je blijft maar ergens in 1453 steken. Verder kom je niet.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2005, 23:43   #12
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Je blijft maar ergens in 1453 steken. Verder kom je niet.
Kwestie van jullie thuis te laten voelen
Oud 8 maart 2005, 23:48   #13
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat je niets van moslims kent bewijs je nogmaals. Als je nu goed rondkijkt of je beter laat informeren, dan zal je zien dat Europese moslims (laatste generaties) niet meer 7-10 kinderen hebben zoals de eerste generatie, maar wel 3-5. Mijn oom heeft er 3, mijn 2 oudere zussen 4 en 5 (ze willen niet meer), ikzelf heb er 3 en wil ook niet meer. De beste vriendinnen hebben er 2-3 en eentje heeft onlangs een appartement gekocht net genoeg voor hen en hun kindje.

Draai het eens om en dan zal je ook tot de conclusie komen dat niet allochtonen "te veel" kinderen hebben, maar dat de autochtonen te weinig kinderen hebben. In een andere Europese land heeft de regering al opgeroepen om aub 3 kinderen te nemen ipv 1 of geen, en dit voor het land.
Het verbaast me dan weer niet met +- 40.000 huwelijken per jaar in België en daarvan scheiden er 30.000. In Nederland hetzelfde probleem.
En ik kan je uit ervaring vertellen, als ex-medewerker van een datingsite, dat niet alle zoekende autochtonen vrijgezel zijn. En bij elke zoekertje waar de persoon bekent al getrouwd te zijn, denk ik "1 scheiding", "2 scheidingen",...

Ik stel voor dat je eens vaker buiten komt ipv alleen op het internet te surfen en zever te verkopen.
Ex medewerker van een datingsite.
Oud 8 maart 2005, 23:54   #14
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.V.B.
...Praat eens met aziaten en zwarten wat die van moslims denken, zo hoort u het eens niet van blanke nazi's . Op welke manieren zul je die mensen dan uitschijten omdat ze ook de moslims liever kwijt dan rijk zijn!! Onwetend, racisten, blabla en ge zit weer in uw vicieuze cirkeltje.
En nu moet ik een paar aziaten en zwarten zoeken om jouw bewering te controleren?

Citaat:
Hoe komt het eigenlijk dat bv. al die straten in het brusselse waar enkel Marokkanen wonen zo slordig(vuil) en gevaarlijk zijn. Dit is toch zeker niet de schuld van de Belg-vlaming?! Of toch.
Het is lang geleden dat ik in Brussel geweest ben en ik moet bekennen dat ik alleen daar ben om mijn zaken af te handelen en niet om rond te kijken. Maar ik geloof je wel. Je bedoelt waarschijnlijk bepaalde jongeren die zich erg misdragen (zoals in achterstandbuurten altijd voorkomt) en die moeten van mij zeker hard aangepakt worden. Zelfs Marokkanen ergeren zich aan hen, maar in België is het zo dat iedereen zich alleen met zijn eigen zaken moeit.
Misschien een troost...Sommige van die jongeren gedragen zich ook zo in Marokko tijdens de vakantiedagen en daar krijgen ze vaak klop van de bewoners daar.
Van die vuile straten geloof ik ook wel, want in Antwerpen was dat een tijd terug ook het geval geweest. Nu zie je dat gelukkig niet meer, buiten een paar straten nog.

Citaat:
Zo zie je ook compleet nieuwe propere wijken die na enkele jaren compleet uitgeleefd en verwaarloosd zijn. En wie woont daar denk je.
jij?

Citaat:
T'is niet voor niets dat de huizen in brussel waar veel noord afrikanen wonen onder de prijs verkocht moeten worden. Omdat er niemand meer wil wonen.
Kijk. Als je niet in de buurt van zwarten, of Marokkanen, of Turken, of...wilt wonen is dat een eigen beslissing. Dat huizen "onder de prijs" (prijzen zijn gewoon te snel omhoog gegaan) verkocht worden heeft te maken met dat allochtonen niet meer kunnen betalen. Voor autochtonen is een hogere prijs dan weer geen probleem om te betalen, zij die het zo slecht hebben.

En "Omdat er niemand meer wil wonen" klopt niet, want die allochtonen willen dat wel.
Oud 8 maart 2005, 23:58   #15
Najim
Partijlid

Najim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ex medewerker van een datingsite.
Ik herinner me een zekere M.V.B.

Ik beheer samen met anderen enkele webservices, vandaar dat ik hier regelmatig kan posten of meevolgen.

En als je mij niet geloofd van die getrouwde zoekers, dan moet je maar eens reageren op die advertenties...
Oud 9 maart 2005, 00:06   #16
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik herinner me een zekere M.V.B.

Ik beheer samen met anderen enkele webservices, vandaar dat ik hier regelmatig kan posten of meevolgen.

En als je mij niet geloofd van die getrouwde zoekers, dan moet je maar eens reageren op die advertenties...
Zal me daar mee bezig houden, k'probeer zoveel mogelijk bij de topic te blijven

Islamiserie
Oud 9 maart 2005, 10:17   #17
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het vetgedrukte is opgelegt door de Qur'an. Het is de plicht van iederen moslim daarnaar te streven.

Jouw ketterij is gelukkig maar een minderheid
Oud 9 maart 2005, 12:18   #18
Zwarte Karper
Burger

Zwarte Karper's schermafbeelding

Standaard

In uw op onwetendheid steunende theorie mischien, in de praktijk is de meerderheid van de moslims niet geinteresseerd in expansie. De extremistische minderheid die dat wel is is zo klein dat ze verwaarloosbaar is vergeleken met de minderheid van belgen die een belgie of europa zonder moslims wilt.

Kortom: moslims en nietmoslims kunnen in belgie samenleven, de kiezers van vb kunnen dat niet. Er dient geen oplossing gezocht te worden voor moslims, maar voor die extremistische rassenhaat.
Zouden al die belgen 'afkoelen' als politiek duidelijk gesteld word dat een etnische zuivering uit de kwestie is? Of moeten we wachten tot de VN blauwhelmen stuurt?
Zwarte Karper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 12:56   #19
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De beste remedie om van de moslimpest verlost te raken is doodeenvoudig de islam buiten de wet te stellen wegens gevaarlijk voor de samenleving.
Juist ja... Zoals het buiten de wet stellen van druggebruik de drugproblemen opgelost hebben...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2005, 12:58   #20
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Het vetgedrukte is opgelegt door de Qur'an. Het is de plicht van iederen moslim daarnaar te streven.

Jouw ketterij is gelukkig maar een minderheid
Kijk eens aan: onze agent provocateur heeft ook zijn weg naar dit topic gevonden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be