![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net op het vrt nieuws. Het ging over dat meisje dat ze naar Belgie hadden gehaald vanuit Irak om operaties te doen omdat ze gewond was geraakt bij bombardementen van de amerikanen. Men melde ook dat judoka Gella Van De Kaveille (ik weet niet hoe het geschreven word) geld inzamelde om deze operaties te betalen. Nu zei men dat de rekening naar de amerikaanse ambassade werd gestuurd en dat zij dit dus moeten betalen...ik weet niet of het aan mij ligt maar waar is dan dat geld naartoe dat Gella had ingezameld voor die operaties?
Laatst gewijzigd door illwill : 28 april 2005 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() [size=1][size=2]Als het van mij afhankt mag het geschonken worden -als ze het nog hebben tenminste- aan het Rode Kruis inzamelactie![/size] [/size]
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Laat de joduka (ik kan haar naam ook niet schrijven) maar beslissen naar welk goed doel het gaat. Maar wel zeggen welk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weet ik nog niets é.
Dat is het hem nu juist, ik wil wel weten waar dat geld naartoe gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het niet Hella Van De Caveye... ?
zo zie je maar hoe een mens zich kan vergissen. Ik dacht een nieuw forum over het geld van het Antwerpse ocmw....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het is "Gella van de Caveye" en omdat niemand haar naam kon schrijven is het geld nooit gestort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Stonden daar twee oosteuropese wosterlaressen in kruisvaartoutfit voor de uitgang om stikkers van het rode kruis te verkopen... Na het betalen met mijn karretje ernaartoe. Nadat een van die vleesbergen mij aansprak om een stikker te kopen heb ik haar op mijn meest zachtgevooisde wijze en hard genoeg zodat iedereen het kon horen verklapt dat ik dolgraag (ik had een briefje van vijftig in de hand) een stikkeretje zou willen kopen maar dat zij onmogelijk mijn geld kon aannemen omdat dit reeds bij sunami 12/12 was gewijgerd.
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |