![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u de nieuwe website van het vnj mooi | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
7 | 87,50% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 12,50% |
redelijk |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geen menging |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Site ziet er erg degelijk uit kwa functionaliteit, petje af.
Maar wat opbouwende kritiek, ik zou een duidelijkere kleur pakken dan zwarte letters op blauwe achtergrond, dat leest niet prettig. Minder belangrijk, maar wat me toch opviel is dat de site een beetje "te lang" is. Misschien eens overwegen om de breedde ten volle te gebruiken, eventueel met frames, en je menu in een linkerframe zetten.
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zijt gij VNJ'er, axel nort?
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind hem zeer mooi qua design, en praktisch in gebruik!
Ik kan slechts één kleine bemerking maken (maar dan zijn we wel aan het mierenneuken): Ik vind hem misschien een tikkeltje te ééntonig wat de kleur betreft. Tussen al dat blauw zou bijvoorbeeld hier en daar een witte scheidingsstreep niet misstaan. Tis als opbouwende kritiek bedoeld hé... ![]() En wanneer ik zo ééns door de foto-sectie surft, kom ik precies hier en daar nog wa schoon vrouwvolk tegen ook!!! ![]() Mooi zo!! ![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door panzer : 12 augustus 2005 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor wat staat eigelijk de afkorting ".nu" in het webadres?
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb nee gestemd, maar daarmee bedoel ik dus zuiver de layout.
Qua functionaliteit ziet de website er zeer goed uit. Imagegalleries, authenticatiesystem, enz. Meer dus dan de meeste websites en een goed begin voor een dynamische versie. Op vlak van inhoud en navigatie heb ik ook weinig op te merken. Ik zou enkel de indeling van de navigatie wat duidelijker maken. Daarmee bedoel ik vooral "Digitaal" en "VNJ" die beiden nogal onduidelijk zijn. VNJ zou misschien beter "over VNJ" worden en de onderdelen van digitaal (downloads en nieuwsbrief) zou ik apart houden. Zeer positief vind ik de xhtml en css code, dat er namelijk geprobeerd is een website te maken die xhtml gebruikt zoals het moet gebruikt worden: voor beschrijving van data, en css voor de opmaak. Ik vind wel dat de maker nogal veel fouten heeft gemaakt en duidelijk maar sporadische kennis heeft van xhtml en css, dus daar kan nog aan gewerkt worden. Wat er dus zeker al moet gedaan worden: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> Dit moet weg want daardoor kan Internet Explorer ongewenste resultaten geven (quirks mode). <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.1//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml11/DTD/xhtml11.dtd"> Het is nog geen goed idee te werken met xhtml1.1 want Internet Explorer ondersteunt het mime-type niet. Er is ongeoorloofd gebruik van css classes waar je eigenlijk id's kunt gebruiken. De CSS zelf heeft ook enkele foutjes zoals veel gebruik van pixels voor font-size (beter em gebruiken). Voor de rest een proficiat dat jullie het zo aanpakken ![]() De layout zelf steekt een beetje af tegen de kwaliteit van de code en de mogelijkheden van de site. De kleuren zijn echt niet m'n ding, en paars is niet echt een kleur dat je zo moet gebruiken. De ronde randjes van de dropdowns kunnen wat beter afgewerkt worden en de hoofding zou misschien mooier staan als het niet zo wazig was. Het is natuurlijk helemaal niet slecht maar als jullie het geld hebben zou ik je toch aanraden eens bij een design firma te gaan. |
![]() |