![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vinden jullie ervan? | |||
ik zie het wel zitten en zou meedoen, en anderen meebrengen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
ik hou van Pinokio en zatte Loulou en zie het niet zitten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Aangezien dit land ondemocratisch en dictatoriaal bestuurd wordt en de eigen Vlaamse bevolking onderdrukt en vervolgd worden zouden we misschien in grote getale, op 21 juli, politiek asiel kunnen aanvragen in Nederland. Op die datum is het een feestdag voor België maar in Nederland is iedereen aan het werk, en zodoende zijn alle politiebureau's volledig bemand. Per provincie spreken we een bepaalde stad af ( W-Vl bijvoorbeeld Sluis) waar we ons op een bepaald uur, bij de politie aanbieden en politiek asiel aanvragen omdat we als grootste bevolkingsgroep in ons land onderdrukt, uitgebuit en vervolgd worden. De redenen voor deze asielaanvraag zouden natuurlijk op papier moeten staan en goed onderbouwd, wat best door een jurist kan gebeuren. Natuurlijk zorgen we dat zoveel mogelijk internationale pers wordt uitgenodigd zodat de paarsen en vooral Pinokkio dit niet in de doofpot kan steken. Aangezien Pinokkio lI en de waalse zatte Loulou ons internationaal al jaren te kakken zetten zou dit een zoete weerwraak zijn. Daarmee zou ook hun feestje waar iedere burger van dit land actief moet aan deelnemen ( lees betalen) ter ere van Hartenkoning een volledige mislukking zijn .
Daarna kunnen we feesten ter ere van onszelf.[/b] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vier inderdaad liever mijn eigen hartenkoning.
En die vier ik 365 dagen per jaar. U toch ook?
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Oeps....
![]() Voor alle duidelijkheid moet ik hierbij vermelden dat ik dit bericht "geleend" heb van op een bevriend forum.... ![]() Tuurlijk Knuppel. Ik kies ook liever mijn hartenkoning zelf. ![]() Maar wat denk je van het idee? Zou zo'n ludieke actie, de verzuchtingen van de Vlamingen niet extra in de verf zetten? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het best leuk vinden aan zo'n actie mee te doen.
Ooit zullen we trouwens toch op één of andere wijze een band herwinnen met Nederland. Het heeft echter geen enkele zin als een Vlaams Blokker zoiets organiseert. Het zou immers het tegenovergestelde effect hebben van wat de bedoeling is. Ik weet zelfs niet of de Nederlanders het leuk zouden vinden als ze weten wie achter de organisatie zit.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat jullie daar dan ook allemaal effectief asiel krijgen en dat ze jullie vervolgens enkele maanden in een opvangcentrum plaatsen, in afwachting van jullie definitieve locatie. Opgeruimd staat netjes
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Integendeel! We zouden het zelfs zeer op prijs stellen moesten de "bekenden" uit het VB hier NIET aan meedoen! ![]() ![]() Dit idee komt van Vlaamse Kiezers.... en moet dus ook worden uitgevoerd door "Vlaamse kiezers". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: Je kunt natuurlijk ook, als het je in België niet bevalt, gewoon, zonder asiel of wat dan ook, verhuizen naar Nederland. Simple comme bonjour.
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() En trouwens, dat idee kwam dus niet van mij, noch van iemand anders die ik "ken" van bij het VB. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Enfin, een toe te juichen initiatief. En inderdaad de kopstukken van het Vlaams Blok hebben hier niks mee te maken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wees gerust, Piano, die ambitie heb ik niet.
![]() Trouwens, dat wéét jij goed genoeg. Dat heb ik je al eens verteld toen we samen aan één tafel zaten. Weet je nog? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijn ogen zijn groen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik daaruit afleiden dat je in Nederland zult blijven, en de niet-bewuste, niet-vervolgde, niet-onderdrukte en niet-eigen Vlaamse bevolking haar zelfgekozen lot in België zult gunnen? Dan komt uiteindelijk alles toch nog goed ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jammer dat je in het verkeerde kamp bent verzeild, het had vast nog iets kunnen worden tussen ons. We hadden bv samen een forum kunnen opzetten 8)
![]() |
![]() |
#19 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |