Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 maart 2005, 16:36   #1
PieterP
Gouverneur

Standaard integratie

[font=Arial][size=2]Omdat hij een allochtone werkneemster in dienst houdt, kreeg de West-Vlaamse zaakvoeder Rik Remmery al verschillende doodsbedreigingen. Vlaanderen reageert vol afschuw en Rik Remmery en Naïma kunnen rekenen op een massale solidariteit. Ook de VLD heeft de bedreigingen scherp veroordeeld. Ze vormen zonder meer een aanslag op onze democratische principes. Als liberalen en democraten kunnen we dit niet zomaar laten gebeuren.[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Nu zaterdag (26 maart) vindt er een groot solidariteitsfeest plaats in St.-Eloois-Winkel (deelgemeente van Ledegem). Vlaams minister van Inburgering, Marino Keulen, zal zeker aanwezig zijn. Ik reken er evenwel op dat hij geflankeerd zal worden door een grote VLD-delegatie. Daarom vraag ik u in de mate van het mogelijke de manifestatie bij te wonen. Op die manier geven we als VLD opnieuw een duidelijk signaal dat doodsbedreigingen in een democratie niet thuishoren.[/size][/font]

[font=Arial][size=2]Bart Somers[/size][/font]
[font=Arial][size=2]

[/size][/font] [font=Times New Roman][size=2]Voorzitter,

De route Keulen inzake migranten beleid is de goede ! De route Vlaams Belang is fout, en kan niet aanvaard worden.

Islam Fundamentalisme dient kordaat bestreden te worden, zonder pardon. Nog intenser dan nu. cfr rapport Molenbeek Undercover Journalist Nieuwsblad. De federale regering reageert nog te zwak in deze aangelegenheid en geeft daardoor nog voortdurend verder voeding aan extreem rechts. Houding Koen Dassen in de media was beschamend.

Positieve opvang zoals de bedrijfsleider van Remmery NV dient gestimuleerd worden. Spionnen inzetten zoals Dupont van de PS voorstelt is compleet fout en de premier heeft hier- in deze zaak toch- gepast op gereageerd.

Positieve integratie zoals in het geval van mevrouw Naima, en ook van zovele andere geïntegreerde moslims, dient gestimuleerd worden.
Dit soort mensen speelt een belangrijke voorbeeldfunctie voor de nieuwe Vlamingen.

Doorgaan op deze weg.
[/size][/font]

Laatst gewijzigd door PieterP : 24 maart 2005 om 16:38.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 maart 2005, 21:57   #2
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

Als ik u was zou ik er bij uw voorzitter voor pleiten om geïntegreerde moslims vooral met rust te laten. Voor je het weet worden ze één van die miljoen Vlamingen.
Wat je wél zou kunnen verdedigen is om iedere brave burger met rust te laten. Maar zo liberaal bent duidelijk u niet.

Laatst gewijzigd door de metser : 24 maart 2005 om 21:58.
de metser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2005, 19:47   #3
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Als ik u was zou ik er bij uw voorzitter voor pleiten om geïntegreerde moslims vooral met rust te laten. Voor je het weet worden ze één van die miljoen Vlamingen.
Wat je wél zou kunnen verdedigen is om iedere brave burger met rust te laten. Maar zo liberaal bent duidelijk u niet.
Oud 28 maart 2005, 11:13   #4
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Als ik u was zou ik er bij uw voorzitter voor pleiten om geïntegreerde moslims vooral met rust te laten. Bedoelt u die geïntegreerde moslims uit Molenbeek die de autochtoone Molenbekenaar niet met rust konden laten en zelfs verdreven hebben?

Voor je het weet worden ze één van die miljoen Vlamingen. Dat lijkt me nog steeds een stuk veiliger ook voor jouw lijfsbehoud Metser dan dat ze lid worden van een terroristische moslimgroep.

Wat je wél zou kunnen verdedigen is om iedere brave burger met rust te laten. Wat jammer dat u dat nooit van de daken schreeuwde toen de brave autochtone Molenbekenaar nog poogde te overleven in zijn gemeente die overrompeld werd door moslimgeweld.

Maar zo liberaal bent duidelijk u niet.
Maar zo menslievend bent u duidelijk niet als je allochtone criminaliteit en geweld tot in het oneindige blijft minimaliseren en/of ontkennen.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be