![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De zoekfunctie via google lijkt me niet zo handig (eigen mening hé); je vind er niet alles zo snel terug; anders als je een bepaald woord wilt terugvinden gekoppeld aan een bepaalde poster ging dit vroeger toch veel sneller.
Is er geen mogelijkheid ofzo via een link om dit zo te doen? Greetz Bartolomeus ![]()
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() moet zeggen dat ik het vroeger ook wel handiger vond (maar verbruikte mss teveel bandbreedte??)
![]() |
#3 |
|
![]() Voorlopig niet, nog steeds problemen met de server daardoor en de nieuwe zoekfunctie is nog niet operationeel.
|
![]() |
![]() |