![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Ik wou jullie er nog eens attent op maken van het bestaan van deze website.
http://www.stemmenkampioen.be/ Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dinooke : 14 april 2005 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Mmmm... ik denk dat ik er een verkeerd moment heb uitgekozen om reclame te maken voor die site. Krijg blanco blad voorgeschoteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb verleden jaar al meegedaan. Maar hij wil mijn e-mailadres niet erkennen!
Heeft iemand hetzelfde probleem? (willen ze VB-stemmers uitschakelen?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Misschien is het daarom dat de site platligt.
De antwoorden waren misschien niet naar de goesting van de organisatoren!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Pas vanaf 2 mei jongens ...
Inschrijven Door u als panellid te registreren verklaart u zich bereid om vanaf uw registratie en ten vroegste vanaf 2 mei 2005 tot aan de volgende verkiezingen, regelmatig (d.w.z. maximaal 1 maal per week voor de actualiteitsvraag en 1 maal per maand voor het uitbrengen van uw stem en de samenstelling van uw favoriete regering) via deze website waarheidsgetrouw te stemmen (lijststem, blanco stem of onbeslist) en een korte, eenvoudige opinievraag te beantwoorden. Na registratie ontvangt u regelmatig een oproepingsbericht per e-mail om u eraan te herinneren deel te nemen aan de stemming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Allé hij staat terug online... Invullen maar!
Laatst gewijzigd door Dinooke : 14 april 2005 om 12:03. |
![]() |
![]() |