![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zet dit speciaal in k&k omdat ik er echt geen communautair spelletje van wil maken. Maar ik krijg nu al jaren de indruk dat Waalse ploegen in eerste klasse niet kunnen zakken. Dat is toch niet meer normaal dat Charleroi nog in eerste speelt. Akkoord, dit jaar zijn ze goed bezig, maar de afgelopen jaren? Nu zie ik op teletekst weer hetzelfde gebeuren bij Bergen. Komaan zeg. Vlaneliga nu.
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is wel opvallend dat er minder Waalse dan Vlaamse ploegen in 1e klasse spelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Welke Waalse voetbalclub (grote) is de afgelopen jaren failliet gegaan? Geen geloof ik! Als je dat vergelijkt met in Vlaanderen (Lierse, Lommel, KV Mechelen, Turnhout, Eendracht Aalst, Harelbeke,.. noem maar op)
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, dat bewijst ongetwijfeld dat we ons land moeten vernietigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Charleroi had chance omdat der nen andere naar 3de ging door financiele problemen, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Schepen
|
![]() Verdomme en de beste Vlaamse ploeg van't land staat dan nog wel laatst momenteel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Hoe het komt dat Waalse ploegen langer in eerste klassen kunnen blijven? Simpel, zij krijgen steun van de Waalse overheid. Als zij een nieuw stadion willen moeten ze het maar zeggen, en geld is onderweg. Vlaamse club's moeten dat grotendeels uit eigen zak betalen.
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Idd. er is steeds een verdachte remonte merkbaar als het einde van de competie nabij is. Dit is al enkele jaren zo
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |