Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2005, 00:54   #1
Smile
Vreemdeling

Standaard Kotsbeu

Dit is een berichtje bestemd voor de ........ van Tijd en de moderatoren van politics.be.

Ik ben alles kotsbeu. Zijn wij allemaal bij mekaar een stel gedegeneerde idioten!
Om 't er meest te typen, zeg! Wat Mattan vandaag in Gent-Wevelgem deed, was wel een ander paar mouwen, is 't niet? Die man deed vandaag voor ons land mèèr dan Politics.be in heel z'n bestaan al heeft gedaan. Ik heb een vat van honderd liter onder m'n pc gezet om al dat gezever op te vangen. Politics.be, nen toog in 'n stom cafe ja, vol met zattemansgezever. Ben ik even ontgoocheld. Ofwel sturen de organisatoren de een of de andere super-BV op uw dak, die dank-zij 't systeem z'n kin in de lucht kan heffen, ofwel zit ge onnozeligheden te lezen. Niet Ofwel, maar d'office want die super-BV verwaardigt zich tot niet tot antwoorden. We mogen wel, als een braaf hondje, 'n pootje uitsteken om hem een vraag te stellen. Nu kijkt die zeker majestijtelijk naar 'n paar honderd pootjes die naar hem uitgestoken zijn. Jongens, het is allemaal bedrog. Democratie vandaag is, bedrog, leugen, smeerlapperij eerste klas. Commerce en reclame. Koop dit en dat en hou uw smoel toe. De smeerlapperij gebeurt achter uwe rug in een schaal waarbij de maffiosi heiligen zijn. Tenzij natuurlijk zij onze huidige "democratie" maken.
Ben weg, ik moet kotsen.
Smile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 00:56   #2
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Na een eerste lezing snap ik er geen meter van en het lijkt me niet interessant genoeg om te herlezen. Ik hou niet van kotsen - dan wordt mijn neus vies.

Laatst gewijzigd door Musketo : 7 april 2005 om 00:56.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 01:01   #3
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

kunnen de medewerkers van politics er iets aan doen dat er hier zoveel zeveraars zitten?

en vergeet je mond niet te spoelen sebiet hé.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 01:44   #4
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Bol het, smile, dit is zeker een van de betere fora.

En als je niet weet wat je kunt verwachten op het internet ben je dom.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 06:00   #5
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

En waar wilt u nu heen,beste Smile?U zegt dat er veel zever op dit forum staat,al laat u bericht ook nie veel beter zien.

Tegeltjeswijsheid zeggen ze hier

Vaarwel

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 09:35   #6
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Don't let the door hit you on your way out...

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 11:28   #7
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smile
Dit is een berichtje bestemd voor de ........ van Tijd en de moderatoren van politics.be.

Ik ben alles kotsbeu. Zijn wij allemaal bij mekaar een stel gedegeneerde idioten!
Om 't er meest te typen, zeg! Wat Mattan vandaag in Gent-Wevelgem deed, was wel een ander paar mouwen, is 't niet? Die man deed vandaag voor ons land mèèr dan Politics.be in heel z'n bestaan al heeft gedaan. Ik heb een vat van honderd liter onder m'n pc gezet om al dat gezever op te vangen. Politics.be, nen toog in 'n stom cafe ja, vol met zattemansgezever. Ben ik even ontgoocheld. Ofwel sturen de organisatoren de een of de andere super-BV op uw dak, die dank-zij 't systeem z'n kin in de lucht kan heffen, ofwel zit ge onnozeligheden te lezen. Niet Ofwel, maar d'office want die super-BV verwaardigt zich tot niet tot antwoorden. We mogen wel, als een braaf hondje, 'n pootje uitsteken om hem een vraag te stellen. Nu kijkt die zeker majestijtelijk naar 'n paar honderd pootjes die naar hem uitgestoken zijn. Jongens, het is allemaal bedrog. Democratie vandaag is, bedrog, leugen, smeerlapperij eerste klas. Commerce en reclame. Koop dit en dat en hou uw smoel toe. De smeerlapperij gebeurt achter uwe rug in een schaal waarbij de maffiosi heiligen zijn. Tenzij natuurlijk zij onze huidige "democratie" maken.
Ben weg, ik moet kotsen.
Zo krijg ik een vat van 100 liter ook vol zenne...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 11:35   #8
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Shit, straks moet ik met de trein naar huis. Ik hoop dat er weer geen hopeloos geval het idee heeft zich er onder te moeten smijten.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 11:38   #9
Flipgirl
Banneling

Flipgirl's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ben weg, ik moet kotsen.
Snap er de ballen van ... Zou dus sterk aanraden deze tekst te herlezen als je nuchter bent ...
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 11:42   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:

Ben weg, ik moet kotsen.
Gelieve consequent te zijn en niet stiekem terug te komen om de reactie op uw toch wel stoere en moedige bericht te lezen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2005, 11:45   #11
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een berichtje bestemd voor de ....

Ik ben alles kotsbeu.
Kortom, je bent alles beu.
Oud 7 april 2005, 12:29   #12
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

@Smile:
Kop op, maat, trek 't je niet an..
Ook al staat het forum straf van de zeik, het is bij tijd en wijle best lekker om er 's ééntje af te zeiken, toch?
Oud 7 april 2005, 12:44   #13
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto

@Smile:
Kop op, maat, trek 't je niet an..
Ook al staat het forum straf van de zeik, het is bij tijd en wijle best lekker om er 's ééntje af te zeiken, toch?
Trouwens, het niet-opkroppen van woede voorkomt hart-en-vaatziekten. Lekker blijven schelden en vloeken dus. 8)
Oud 7 april 2005, 12:45   #14
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Hèhè..
Oud 8 april 2005, 00:15   #15
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipgirl
Snap er de ballen van ... Zou dus sterk aanraden deze tekst te herlezen als je nuchter bent ...
Proficiat! Recht in de roos! 'k Verschoot me een bult van alle reacties op mijn artikeltje. Allemaal negatief zoals ik had verwacht maar dit antwoord komt wel van een helderziende. Tussen haakjes, ik kom nooit op een internet-forum voordat ik een paar Leffe's uit heb. Voor een nuchtere mens is dat een verschrikking. Goed gezien Flipgirl.
Oud 8 april 2005, 00:27   #16
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Gelieve consequent te zijn en niet stiekem terug te komen om de reactie op uw toch wel stoere en moedige bericht te lezen.
Hallo Patriot, ik ben terug. Niet stiekem hoor! Gewoon omdat ik m'n mail opvroeg. Ik weet niet wat er "moedig" aan m'n bericht was maar misschien kunt ge dat uit de doeken doen. Ikzelf ook wel, niet zozeer waarom het moedig zou zijn maar wèl waarom ik het schreef. De reden waarom ik het deed, was dat ik al jarenlang het gevoel heb dat we als mens en enkeling bedrogen worden en dat goede dingen nooit lang duren. Zelfs het begrip "democratie" is een slogan geworden, een soort "Sesam open u" waaronder het grofste bedrog kan goedgesproken worden. Als dan een "kwantumchemist" over "uitdieping van de democratie" begint, keert m'n maag. Die van u niet? In elk geval, bedankt voor uw reactie.
Oud 8 april 2005, 00:49   #17
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Kortom, je bent alles beu.
Nee, niet alles. Niet de zon, niet de bloemen in m'n hof. Niet m'n vrouw, niet m'n kind. Niet het echte leven. Als ge me morgen een plantje vraagt uit m'n kweekperkje, geef ik u dat van harte. Vraagt ge me hulp, geef ik u die van harte. Vraagt ge mij m'n idee over een politieke zaak, antwoord ik:"laat vallen", 't is de moeite niet waard. Wijzelf, u en ik en al de andere mensen bepalen de kwaliteit van onze samenleving zelf en onderling niet die kwasten in Brussel. Of die nu blauw, rood, geel of groen zien, het enige dat die doen, is ons geluk verhinderen en ons leven ingewikkeld maken. Misschien hebt ge geen moedertje van 90. Hebt ge er een idee van hoeveel paperassen ge links en rechts moet laten invullen om het mensje te laten verzorgen zoals het hoort? En dat links, en rechts, betekent, auto rijden, uitlaatgassen, parkeertickets, wachten aan de balie tot 'n stuk pretentie met haar collega is uitgepraat! Ten andere, Andromeda was zelf ook niet zo'n figuur dat langs alle kanten geluk uitstraalde. Zij besefte ook wel wat mensen mekaar aandoen. Toch blijft Orion het mooiste sterrenstelsel aan onze winterse hemel. Gewoon zo schitterend dat alleen het bekijken er van een mens gelukkig maakt om z'n leven en zulk'n pracht te hebben kunnen aanschouwen.
Oud 8 april 2005, 00:52   #18
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Bol het, smile, dit is zeker een van de betere fora.

En als je niet weet wat je kunt verwachten op het internet ben je dom.
Ja, daar hebt ge absoluut gelijk in!
Oud 8 april 2005, 00:53   #19
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Trouwens, het niet-opkroppen van woede voorkomt hart-en-vaatziekten. Lekker blijven schelden en vloeken dus. 8)
Ja, juist daarom schreef ik het. Bedankt voor de steun.
Oud 8 april 2005, 00:59   #20
Smile
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Na een eerste lezing snap ik er geen meter van en het lijkt me niet interessant genoeg om te herlezen. Ik hou niet van kotsen - dan wordt mijn neus vies.
Raar! Want er zijn forum-leden die het wel snapten. Maar geen nood, dingen niet snappen maakt dikwijls veel gelukkiger dan ze wel snappen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be