![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: HEBT U GENOEG VAN BHV ? | |||
JA, ik vind dit hele circus belachelijk |
![]() ![]() ![]() |
29 | 39,73% |
NEEN, ik vind dat politici daartoe dienen |
![]() ![]() ![]() |
44 | 60,27% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Opnieuw worden we de godsganse dag geconfronteerd met het gekrakeel van onze heren en dames politici over een non-probleem als Brussel-Halle-Vilvoorde.
Bent U dit ook kotsbeu en vindt U dat onze politici zich met belangrijkere zaken moeten bezighouden zoals de economie, Europa, veiligheid etc., stem dan ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik ben het idd. ook beu. Voor mijn part mogen ze morgen een wetsvoorstel indienen om de hele zaak op te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open er anders nòg een topic over.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dit is het enig serieuze.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dit is belachelijk. Laten we gewoon België opsplitsen, dan zijn we er volledig van af.
PS: als compensatie mag Wallonië als ultieme transfert Verhofstadt mee overnemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Bedoelt u met "we" die 10%?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nee, ik bedoel die meerderheid aan Vlaamse kant die meer bevoegdheden wil, maar nu met een regering zit die bezig is met de lopende zaken omdat een simpel dossiertje als B-H-V alle ernstige werk belet. Ik hou mij niet bezig met een peilingetje van ocharme 2000 mensen. Zoals Di Rupo het zei: 'laat ons er een referendum over houden'. We zien dan wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() shit, bijna ja gestemd! ik had nl "stop de bub-lulkoek" gelezen!
Laatst gewijzigd door jan hyoens : 15 april 2005 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() goh ja bhv begint iedereen wel te irriteren geloof ik.
de Vlaamse politici zouden voor één keer eens wat meer haar op hun tanden mogen vertonen en er compleet voor gaan!
![]() |
#17 |
|
![]() Ik ben het kotsbeu dat Vlaanderen nooit dadelijk krijgt waar het recht op heeft..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Opnieuw worden we de godganse dag geconfronteerd met het feit dat de BUB altijd "toevallig" de standpunten overneemt van Franstalig Belgie...eigenlijk zouden ze beter BUF heten (Belgique Union Francophone...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |