Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2007, 19:32   #1
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard rot op die huftertest!

En kijk niét.

Dieren mishandelen is niet cool en zou op youtube verboden moeten zijn. Als je toch de link opent, gelieve dan een 'report inappropriate content' ding naar youtube te sturen.

Dank bij voorbaat. Ben het wel flink zat aan het worden, die dierenmishandeling.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 19:35   #2
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
En kijk niét.

Dieren mishandelen is niet cool en zou op youtube verboden moeten zijn. Als je toch de link opent, gelieve dan een 'report inappropriate content' ding naar youtube te sturen.

Dank bij voorbaat. Ben het wel flink zat aan het worden, die dierenmishandeling.
Neen ... Zou overal verboden moeten zijn ...
Maar voor de rest heb je groot gelijk ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 19:57   #3
PollyCorrect

Standaard

Inderdaad, Manta. Zielig, die rotlullen die diertjes hun leventjes naar de vernieling helpen en daar macht uit putten.

(En stom om links daarnaar hier te plaatsen zodat iedereen dat moet zien.)
Oud 5 september 2007, 19:58   #4
Linkse Vogel
Parlementslid

Linkse Vogel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Linkse Vogel
Standaard

.
Oud 5 september 2007, 20:16   #5
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Ja, het is dierenmishandeling, maar het plaatsen van het eendje op de speaker is nou eenmaal geen gebeurtenis die nu nog teruggedraaid kan worden en kom op, het is een eendje op een speaker. Er worden op deze wereld elke dag weer hoopjes dieren levend gevild, in kleine hokken gehouden, snavels afgesneden, onthoofd met kettingzagen (daar is ook een filmpje van) etc. Er zijn mensen die de massamoorden van Stalin een noodzakelijk kwaad vonden, er zijn mensen die homo's graag terug willen sturen naar waar ze vermoord worden, er zijn mensen die niet aan aidsbestrijding willen doen omdat er dan meer vluchtelingen overblijven. Er is zoveel onheil en ellende in de wereld, en welk groot kwaad verdiend het om met twee topics op pollitics.be te staan? Een eendje op een speaker. Als je iets wilt doen tegen dierenmishandeling dan is het openen van een topic als deze nou niet direct het eerste waar ik aan zou denken. Natuurlijk, het scoort, sentimenteel doen over een schattig onschuldig kuikentje, maar er zijn wel grotere schandalen om je op te richten hoor.
*Mompelt nog iets over nesten van 12 eendjes waar er aan het eind van de zomer ook zonder dierenmishandeling nog maar twee van over zijn en vind het daarna wel weer genoeg geweest.*
Oud 5 september 2007, 20:21   #6
PollyCorrect

Standaard

kan me nix schelen al die horrors, Bovenbuur. Ik wil niet stap voor stap aan gruweltjes wennen door eendjes te pesten.
Het is inderdaad wel weer genoeg geweest. We moeten dit allemaal maar weer verteren en toch nog betere mensen worden? Hufter is hufter en dat promoot je niet onder het mom dat er érger bestaat.
Oud 5 september 2007, 20:40   #7
Dinkietoy
Vreemdeling

Standaard

Wat mensen elkaar aandoen, is hun probleem
De mens is trouwens het enigste zoogdier dat zichzelf massaal uitmoord/uitroeit. Geen enkel dier doet zoiets bij zn eigen soortgenoten wat een mens zichzelf en andere levens aandoet.

Wegens gebrek aan respect en normen en waarden worden zo'n filmpjes gemaakt en in de publiciteit gebracht, wat een negatieve reactie met zich meebrengt.
Anderen zullen dit willen overtreffen om beter te willen doen, en meer aandacht te krijgen.
Bekijk de toestanden in Griekenland, de bosbranden.
Als deze effectief werden aangestoken tot het verrijken van anderen die de gronden kunnen laten verkavelen en verkopen, met verlies van mens- en dierenlevens, verlies van goederen en vooral herinneringen, waarom zou men dan nog moeten inzitten met het afbeulen en voor het plezier folteren en doden van andere wezens.

De gevolgen zijn overal terug te vinden.
Steekpartijen en moorden voor een MP3 in Brussel.
Moord voor een sigaret in Oostende.
Vermoorden van mensen omdat ze een andere kleur hebben, waar zelfs kinderen van hun eigen ras en soort mee door omkomen in Antwerpen.
Schietpartijen in Amerikaanse scholen.
Het voor de lol in coma stampen of doodstampen van een totaal onbekende voor de kick in een metrostation.

Gewoon voor de kick....

Kleine anecdote over "mijne tijd".
Als wij een mot tegen ons oren kregen van de leraar int school en we kwamen dat 's avonds thuis vertellen, kregen we van ons vader der nog een mot bij, want das het teken dat ge dat verdient had, als die leraar sloeg.

2007: Als de leraar nu nog maar met zn vinger naar een leerling wijst, staan morgen de ouders met hun advokaat aan de schoolpoort, om die leraar voor de rechtbank te dagen wegens slagen en verwondingen.

Wat ik hiermee bedoel, maakt ieder maar voor zichzelf uit.
Ik zeg: "de wereld is naar de kloten!"
Dinkietoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 20:43   #8
PollyCorrect

Standaard

Ja, Dinkie. Naar de tering. En wat doén we eraan/ertegen?

Nog méér naar die beelden kijken?
Worden we daar beter van, of worden we het alleen maar gewend zodat het ons misschien minder gaat shockeren?
Oud 5 september 2007, 20:52   #9
Essevee_VL
Minister-President

Essevee_VL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kan me nix schelen al die horrors, Bovenbuur. Ik wil niet stap voor stap aan gruweltjes wennen door eendjes te pesten.
Het is inderdaad wel weer genoeg geweest. We moeten dit allemaal maar weer verteren en toch nog betere mensen worden? Hufter is hufter en dat promoot je niet onder het mom dat er érger bestaat.
Schiet ze allemaal dood die "hufters"! Weg met de dierenmishandeling! AVE!!!
Essevee_VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 20:54   #10
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

dieren mishandelen is david tegenover goliath plaatsen, maar dan zonder slinger en steen. de dieren hebben geen schijn van kans! enkel machtswellustelingen kunnen daarvan genieten, de zege is immers sowieso de hunne. het is een drang om te heersen over leven. doordat heersen over leven van mensen voor een gewoon individu dikwijls praktische bezwaren met zich meebrengt besluiten ze maar hun drang op dieren te botvieren. ervan genieten is ziek. dieren zijn in verschillende opzichten nuttig voor de mens (voedsel is zeker hun belangrijkste nut), en zolang dit nut op een beschaafde en pijnloze manier gebeurt is dit zeer normaal. maar dieren pijnigen is totaal zinloos en gaat er over. er naar kijken en het grappig vinden is dan ook bijzonder zielig en getuigt van bekromenheid! deze draad krijgt dus zeker mijn steun.
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 20:56   #11
Dinkietoy
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ja, Dinkie. Naar de tering. En wat doén we eraan/ertegen?

Nog méér naar die beelden kijken?
Worden we daar beter van, of worden we het alleen maar gewend zodat het ons misschien minder gaat shockeren?

Ik vrees het laatste, dat we het op den duur gaan gewend raken.
En dan zijn we zeer slecht bezig.
We kunnen moeilijk de klok terugdraaien naar de middeleeuwen en ze op de brandstapel plaatsen of aan boekenverbranding (lees internetbanning) gaan doen.

Ik denk dat het aan éénieder zelf is om te beslissen wat je met zo'n rotzooi doet.
Dinkietoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:10   #12
PollyCorrect

Standaard

het is als met die teringterroristen.
Ik weet nog toen ik voor het eerst hoorde over zo'n zelfontploffende haatgek.
Nu is het dagelijkse kost. Maar toen ik dat voor het éérst hoorde toen ben ik twee dagen niet goed geweest omdat ik niet snapte waar het ging ophouden, de gruwel. Nu zien we dat het niét ophoudt.
Wat stelt men d�*�*r tegenover? Dat is wat me méér interesseert dan die idioten op youtube of elders.
Wat doe je als je iemand op straat zijn hond of zijn kind ziet mishandelen?
Wat doe je als je je buren hoort slaan en gillen?
Oud 5 september 2007, 21:11   #13
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
dieren mishandelen is david tegenover goliath plaatsen, maar dan zonder slinger en steen. de dieren hebben geen schijn van kans! enkel machtswellustelingen kunnen daarvan genieten, de zege is immers sowieso de hunne. het is een drang om te heersen over leven. doordat heersen over leven van mensen voor een gewoon individu dikwijls praktische bezwaren met zich meebrengt besluiten ze maar hun drang op dieren te botvieren. ervan genieten is ziek. dieren zijn in verschillende opzichten nuttig voor de mens (voedsel is zeker hun belangrijkste nut), en zolang dit nut op een beschaafde en pijnloze manier gebeurt is dit zeer normaal. maar dieren pijnigen is totaal zinloos en gaat er over. er naar kijken en het grappig vinden is dan ook bijzonder zielig en getuigt van bekromenheid! deze draad krijgt dus zeker mijn steun.
hé berre. You rock. En den Bob ook.

(ps: Ik eet zelf al zo'n 25 jaar geen vlees meer en vaar er alleen maar beter bij.)
Oud 5 september 2007, 21:28   #14
ingenious

Standaard

ik heb er niet naar gekeken. zo'n mannen zijn gewoon zielig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:40   #15
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Op steakandcheese.com stonden indertijd echte dierenmishandelingen waar zelfs ik ziek van werd...

de juiste link ga ik niet geven omdat dat vol met filmkes staat... en het is al geleden van voor ik hier ingeschreven stond...
Dus als ge het echt wil zien, zie bovenstaande site en zoek zelf maar
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:52   #16
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Op steakandcheese.com stonden indertijd echte dierenmishandelingen waar zelfs ik ziek van werd...

de juiste link ga ik niet geven omdat dat vol met filmkes staat... en het is al geleden van voor ik hier ingeschreven stond...
Dus als ge het echt wil zien, zie bovenstaande site en zoek zelf maar
Tijdje terug bezocht ik nog regelmatig een site met "vorte" filmpjes. Eentje daarvan was een buitenbeentje. Een stel pubers had een kat in een kooitje en goten er benzine over en staken het beestje in brand. Van de reacties te zien hadden die liefhebbers van vorte filmkes tezamen meteen een lynching squad... paar duizend reacties die gingen over het zoeken naar de daders en wat ze met hen zouden doen. Ik hoop dat ze de daders hebben gevonden intussen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:58   #17
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Tijdje terug bezocht ik nog regelmatig een site met "vorte" filmpjes. Eentje daarvan was een buitenbeentje. Een stel pubers had een kat in een kooitje en goten er benzine over en staken het beestje in brand. Van de reacties te zien hadden die liefhebbers van vorte filmkes tezamen meteen een lynching squad... paar duizend reacties die gingen over het zoeken naar de daders en wat ze met hen zouden doen. Ik hoop dat ze de daders hebben gevonden intussen.
Hééé ... Maar dat kan verbazend snel gaan zenne ... Herinner je die 2 kwieten die dat mongoloïde manneke aan't pesten waren ... Ergens van in de kempen ... Op zatte vrienden hebben ze er effe naar gezocht , en a'k het goe voor heb hadden ze hun identiteit op 2 dagen ....
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 21:59   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Hééé ... Maar dat kan verbazend snel gaan zenne ... Herinner je die 2 kwieten die dat mongoloïde manneke aan't pesten waren ... Ergens van in de kempen ... Op zatte vrienden hebben ze er effe naar gezocht , en a'k het goe voor heb hadden ze hun identiteit op 2 dagen ....
Ik heb het verder niet gevolgd, maar ik mag hopen dat die daders ergens tussen die "slachtoffers van zinloos geweld" waren.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 5 september 2007, 22:00   #19
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb het over filmpjes waar een kat tot de dood werd "gestoken" door een vrouw met naaldhakken... en om u de details te besparen... het was vrij sadistisch
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2007, 22:01   #20
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Ik heb het over filmpjes waar een kat tot de dood werd "gestoken" door een vrouw met naaldhakken... en om u de details te besparen... het was vrij sadistisch
Tijd om daar wat hackers op te zetten om de identiteit te achterhalen. Enne... me dunkt dat je dit al eens verteld had.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be