![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In 'voordedag' op radio 1 verklaarde politievakbond topman Van Hamme, dat je vooral een rode partijkaart nodig had om een postje bij de politie te bemachtigen.
Ook hekelt hij de voortdurende bemoeizucht bij politieoperaties. (waarschijnlijk bij dezelfde 'rodekaartburgemeesters') "Politici zoeken de problemen zelf" di 08:33 u. bron: vrtnieuws.net "Neem de rellen die plaatsvinden in de wijken rond Brussel. Die hebben de po- litici zelf gezocht." Volgens Philip Van Hamme van de politievakbond NSPV is er te veel politieke inmenging. "Het was ons jarenlang verboden om te patrouilleren in die wijken. Dan moet je niet schrikken dat ze nu zijn over- genomen door criminele bendes. We heb- ben er jaren ons werk niet kunnen doen om electorale redenen", zegt Van Hamme. "De misbruiken van vooral burgemeesters gebeuren frequent. Elke maand is er wel een geval", zegt Van Hamme. "Wij klagen die zaken al drie jaar aan, maar er gebeurt niets. Als het zo voortgaat, overwegen we acties." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tschijnt dat het hier in A'pen nochtans vol met VB'ers zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Het beste vond ik het verspreken van de heer Van Hamme, die op een bepaald moment hekelde dat mensen met een "rode....... excuseer, een goede partijkaart........."
Eens te meer is duidelijk dat het rode gevaar zich laat kennen. Vroeger was het taboe om over die zaken te spreken. Sinds internet wordt iedereen geconfronteerd met de leuke en minder leuke dingen van IEDERE partij en haar politieke spelletjes. Internet moest verplicht worden in de huiskamer, het zou rap gedaan zijn met die grote corrupte partijen.
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Ik neem aan dat je in mijn provincie dan vooral een oranje kaart moet hebben. Want hier is vooral de CD&V aan de macht. Opmerkelijk trouwens dat er bij Binnenlandse zaken nog geen klachten zijn binnengekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Dit wisten wel al langer. Het rode leger nestelt zich in alle lagen van de maatschappij. De ambtenarij, de vrt, het spoor, het leger zijn reeds rode bastions en nu is de politie aan de beurt.
Eens dit volbracht zullen de belastingen en de uitkeringen torenhoog worden zodat iedereen of hij nu werkt of niet eveneel krijgt. En dan is de nieuwe communistische staat een feit. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Met de politiehervorming heeft men de invloed van de politiek op de politiediensten nog enorm versterkt, want de rijkswacht viel buiten de politieke beïnvloeding en bemoeienis, maar nu is de rijkswacht afgeschaft en dus ook onder controle van de politici gekomen.
Ook in mijn eigen gemeente is het zo dat de burgemeester zijn vrienden en kennissen verwittigt waar en wanneer er politiecontroles zullen plaatsvinden, dit weet ik uit eerste bron.
![]() |
![]() |