![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Het is alom bekend: homo's h�*ten doorgaans extreem-rechts en zeker neo-nazi's uit angst voor een nieuwe "paragraaf 175" en andersom: neo-nazi's haten doorgaans homo's om begrijpelijke redenen.
In Nederland echter zoekt de zelfverklaarde homo-politicus Michiel Smit toenadering tot de zogenaamde "Lonsdale"-jongeren die de laatste tijd bij onze noorderburen nogal ophef maken omdat ze de rellen veroorzaken met allochtone groepen. (deze jongeren dragen "Lonsdale"kledij die zou refereren naar hun extreem-rechtse, zoniet nazi-sympathieën). Michiel Smit dus, voorzitter van de partij "Nieuw Rechts" wil deze jongeren onderdak bieden in zijn partij, terwijl een meerderheid van hen openlijk met swastika's te koop lopen. Zeg nu zelf: Gek of niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() O ja, die. Gisteren op de buis, nu al op Politics.be. Ook al weer zo'n rechtse aanfluiting, die denkt dat ie zieltjes kan winnen over de rug van Pim Fortuyn. Heb je z'n stropdas gezien? Het eerste waar ik aan dacht was: "is dat nu een hommage aan Pim, of een rip-off?"
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wat die gestreepte das betreft: Volgens mij waren het de kleuren van de Duitse vlag, als ik mij niet vergis. (kan ook voor de Belgische vlag doorgaan als hij met de wind meewaait) Tegelijk had hij op zijn revers een pin met de Hollandse vlag. Kwestie van de verbroedering tussen Duitsland en Holland te symboliseren denk ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Misschien is die kerel een infiltrant van de geheime dienst die verdeeldheid wil zaaien onder de groeperingen opdat ze nooit groot en machtig zouden worden? De meerderheid van die nazi's wil toch niet in zee met een homo uit principe en zodoende zullen ze nooit verenigd raken. Slim gezien toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Er loopt in de noordelijke Nederlanden nog iemand rond die Nederland met de duitse deelstaat Nordrheinwestfalen wil fusioneren... de B.L.E.U. dan maar met Baden-Würtemberg ?
... zut : zit ik toch helemaal off-topic zeker ... gauw een loNSDAle truitje gaan kopen (met ekscuses aan de eigenaars van dit merk die zich van het oneigelijk gebruik van de lettertjes distancïëren ; alhoewel reklame is reclame nu bovendien ook op televisie !) Een nieuw smakelijk engels biertje Lons-d- Ale & in de makro verkopen ze iets speciaal voor allochtone stoute moslims : ARA-bier. Sommige Nazi's zijn zelfs Homo. Ken Uw geschiedenis Röhm, de SA & de nacht van de lange messen...
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 9 april 2005 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat Ons Nederlaners Samen De Allochtonen Langzaam Elimineren/Executeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je dat logo links onder mijn naam? Heb ik zelf ontworpen en staat symbool voor de eenheid der gelovigen ongeacht ras of huidskleur (bruin, wit, zwart, geel) Het rood in het midden staat voor het bloedende hart van christus die stierf aan het kruis voor onze zonden en tegelijk voor de roodhuiden, de indianen die nagenoeg werden uitgemoord door de Amerikanen. Wat ik hiermee wil bedoelen? Dat iedereen gelijkwaardig is, wit of kleurling, maar toch best zoveel mogelijk apart naast elkaar kan bestaan. Moesten de kleuren zich vermengen dan krijgen we een saaie mengkleur, eenheidsworst dus. De wereld zou uitermate saai worden, er zou geen diversiteit meer zijn! M.a.w: als alle rassen met elkaar gaan mixen krijgen we een hondervoudige volkenmoord want als er uiteindelijk maar één soort mens meer overblijft waar zijn die andere dan gebleven? Inderdaad: uitgeroeid. Dus: vermenging van volkeren staat gelijk aan genocide! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Wat blijft er over? economie, natuurkunde en scheikunde.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Als mijn boeken -ondanks al die misplaatste kritiek- goed gaan verkopen kan ik misschien nog de nobelprijs voor economie winnen. Kijk naar "Mein Kampf": compleet onleesbaar boek -literair gesproken dan- maar verkoopt nog steeds als zoete broodjes (zelfs in Turkije!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust Maar de 'haat' die nazi's voor homo's voelen duid je als 'om begrijpelijke redenen. Wel, neen ik ken die redenen niet, ik begrijp ze niet en vraag om extra uitleg. Want wat er daar staat volstaat voor mij lang niet.
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Pffff...
![]() om inhoudelijk te gaan praten over de onderwerpen die men aandraagt in de titels moet ik in elk geval niét op politics.be zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wilde nochthans even vermelden dat het toch echt een rood/wit/blauwe stropdas was, daar waar Pim 'altijd' met een oranje das tevoorschijn kwam.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |