Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 april 2005, 16:22   #1
Wolfgang Meister
Banneling

Wolfgang Meister's schermafbeelding

Standaard Homo-politicus flirt met ultra-rechts

Het is alom bekend: homo's h�*ten doorgaans extreem-rechts en zeker neo-nazi's uit angst voor een nieuwe "paragraaf 175" en andersom: neo-nazi's haten doorgaans homo's om begrijpelijke redenen.

In Nederland echter zoekt de zelfverklaarde homo-politicus Michiel Smit toenadering tot de zogenaamde "Lonsdale"-jongeren die de laatste tijd bij onze noorderburen nogal ophef maken omdat ze de rellen veroorzaken met allochtone groepen. (deze jongeren dragen "Lonsdale"kledij die zou refereren naar hun extreem-rechtse, zoniet nazi-sympathieën). Michiel Smit dus, voorzitter van de partij "Nieuw Rechts" wil deze jongeren onderdak bieden in zijn partij, terwijl een meerderheid van hen openlijk met swastika's te koop lopen.

Zeg nu zelf: Gek of niet?
Wolfgang Meister is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 16:28   #2
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

O ja, die. Gisteren op de buis, nu al op Politics.be. Ook al weer zo'n rechtse aanfluiting, die denkt dat ie zieltjes kan winnen over de rug van Pim Fortuyn. Heb je z'n stropdas gezien? Het eerste waar ik aan dacht was: "is dat nu een hommage aan Pim, of een rip-off?"
Oud 9 april 2005, 16:32   #3
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Wat die gestreepte das betreft: Volgens mij waren het de kleuren van de Duitse vlag, als ik mij niet vergis. (kan ook voor de Belgische vlag doorgaan als hij met de wind meewaait) Tegelijk had hij op zijn revers een pin met de Hollandse vlag. Kwestie van de verbroedering tussen Duitsland en Holland te symboliseren denk ik...
Oud 9 april 2005, 16:39   #4
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Misschien is die kerel een infiltrant van de geheime dienst die verdeeldheid wil zaaien onder de groeperingen opdat ze nooit groot en machtig zouden worden? De meerderheid van die nazi's wil toch niet in zee met een homo uit principe en zodoende zullen ze nooit verenigd raken. Slim gezien toch?
Oud 9 april 2005, 16:40   #5
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Er loopt in de noordelijke Nederlanden nog iemand rond die Nederland met de duitse deelstaat Nordrheinwestfalen wil fusioneren... de B.L.E.U. dan maar met Baden-Würtemberg ?

...

zut : zit ik toch helemaal off-topic zeker ... gauw een loNSDAle truitje gaan kopen
(met ekscuses aan de eigenaars van dit merk die zich van het oneigelijk gebruik van de
lettertjes distancïëren ; alhoewel reklame is reclame nu bovendien ook op televisie !)

Een nieuw smakelijk engels biertje Lons-d- Ale
& in de makro verkopen ze iets speciaal voor allochtone stoute moslims : ARA-bier.

Sommige Nazi's zijn zelfs Homo. Ken Uw geschiedenis Röhm, de SA & de nacht van de lange messen...

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 9 april 2005 om 16:41.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 16:45   #6
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Er loopt in de noordelijke Nederlanden nog iemand rond die Nederland met de duitse deelstaat Nordrheinwestfalen wil fusioneren... de B.L.E.U. dan maar met Baden-Würtemberg ?

...

zut : zit ik toch helemaal off-topic zeker ... gauw een loNSDAle truitje gaan kopen
(met ekscuses aan de eigenaars van dit merk die zich van het oneigelijk gebruik van de
lettertjes distancïëren ; alhoewel reklame is reclame nu bovendien ook op televisie !)

Een nieuw smakelijk engels biertje Lons-d- Ale
& in de makro verkopen ze iets speciaal voor allochtone stoute moslims : ARA-bier.

Sommige Nazi's zijn zelfs Homo. Ken Uw geschiedenis Röhm, de SA & de nacht van de lange messen...
Dat wist ik, vandaar dat Hitler dat crupuul ook vermoordde...
Oud 9 april 2005, 16:47   #7
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfgang Meister
Misschien is die kerel een infiltrant van de geheime dienst die verdeeldheid wil zaaien onder de groeperingen opdat ze nooit groot en machtig zouden worden? De meerderheid van die nazi's wil toch niet in zee met een homo uit principe en zodoende zullen ze nooit verenigd raken. Slim gezien toch?
Je hebt alleszins geen gebrek aan fantasie...dat moet ik je wel toegeven.
Oud 9 april 2005, 16:48   #8
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ga je nou die Nobelprijs winnen?8)
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 17:07   #9
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
gauw een loNSDAle truitje gaan kopen
Deze wordt ook heel vaak gebruikt.
Laat Ons Nederlaners Samen De Allochtonen Langzaam Elimineren/Executeren.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 18:25   #10
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Wanneer ga je nou die Nobelprijs winnen?8)
Die voor de literatuur of de vrede?

Zie je dat logo links onder mijn naam? Heb ik zelf ontworpen en staat symbool voor de eenheid der gelovigen ongeacht ras of huidskleur (bruin, wit, zwart, geel) Het rood in het midden staat voor het bloedende hart van christus die stierf aan het kruis voor onze zonden en tegelijk voor de roodhuiden, de indianen die nagenoeg werden uitgemoord door de Amerikanen.

Wat ik hiermee wil bedoelen? Dat iedereen gelijkwaardig is, wit of kleurling, maar toch best zoveel mogelijk apart naast elkaar kan bestaan. Moesten de kleuren zich vermengen dan krijgen we een saaie mengkleur, eenheidsworst dus. De wereld zou uitermate saai worden, er zou geen diversiteit meer zijn!

M.a.w: als alle rassen met elkaar gaan mixen krijgen we een hondervoudige volkenmoord want als er uiteindelijk maar één soort mens meer overblijft waar zijn die andere dan gebleven? Inderdaad: uitgeroeid. Dus: vermenging van volkeren staat gelijk aan genocide!
Oud 9 april 2005, 18:28   #11
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die voor de literatuur of de vrede?

Zie je dat logo links onder mijn naam? Heb ik zelf ontworpen en staat symbool voor de eenheid der gelovigen ongeacht ras of huidskleur (bruin, wit, zwart, geel) Het rood in het midden staat voor het bloedende hart van christus die stierf aan het kruis voor onze zonden en tegelijk voor de roodhuiden, de indianen die nagenoeg werden uitgemoord door de Amerikanen.

Wat ik hiermee wil bedoelen? Dat iedereen gelijkwaardig is, wit of kleurling, maar toch best zoveel mogelijk apart naast elkaar kan bestaan. Moesten de kleuren zich vermengen dan krijgen we een saaie mengkleur, eenheidsworst dus. De wereld zou uitermate saai worden, er zou geen diversiteit meer zijn!

M.a.w: als alle rassen met elkaar gaan mixen krijgen we een hondervoudige volkenmoord want als er uiteindelijk maar één soort mens meer overblijft waar zijn die andere dan gebleven? Inderdaad: uitgeroeid. Dus: vermenging van volkeren staat gelijk aan genocide!
Na deze uiteenzetting zullen we die voor literatuur en vrede maar alvast schrappen...
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 19:19   #12
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Na deze uiteenzetting zullen we die voor literatuur en vrede maar alvast schrappen...
en voor geneeskunde valt hij ook al uit de boot na zo'n uitleg.
Wat blijft er over? economie, natuurkunde en scheikunde.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 19:24   #13
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Als mijn boeken -ondanks al die misplaatste kritiek- goed gaan verkopen kan ik misschien nog de nobelprijs voor economie winnen. Kijk naar "Mein Kampf": compleet onleesbaar boek -literair gesproken dan- maar verkoopt nog steeds als zoete broodjes (zelfs in Turkije!)
Oud 9 april 2005, 19:43   #14
driewerf

Standaard

Citaat:
Het is alom bekend: homo's h�*ten doorgaans extreem-rechts en zeker neo-nazi's uit angst voor een nieuwe "paragraaf 175" en andersom: neo-nazi's haten doorgaans homo's om begrijpelijke redenen.
Een vreemde paragraaf om een te openen. De Nazi's vermoordden tussen de 10.000 en de 25.000 homo' is de concentratie kampen. Sloten er nog honderdruizenden meerop, castreerden er daar een groot deel van en jij verwacht dat de homo's nazi's toejuichen?
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust

Maar de 'haat' die nazi's voor homo's voelen duid je als 'om begrijpelijke redenen. Wel, neen ik ken die redenen niet, ik begrijp ze niet en vraag om extra uitleg. Want wat er daar staat volstaat voor mij lang niet.
Oud 9 april 2005, 20:17   #15
driewerf

Standaard

Citaat:
in mijn normenkader behoort de moordenaar tot het crapuul, niet de slachtoffers van een moord.
Oud 9 april 2005, 20:20   #16
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Pffff...

om inhoudelijk te gaan praten over de onderwerpen die men aandraagt in de titels moet ik in elk geval niét op politics.be zijn.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 april 2005, 20:23   #17
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie wet van Godwin (Maatsch. Disc.); u heeft verloren, nog voordat u goed en wel bent opgestart.
Ik wilde nochthans even vermelden dat het toch echt een rood/wit/blauwe stropdas was, daar waar Pim 'altijd' met een oranje das tevoorschijn kwam.
Oud 9 april 2005, 22:19   #18
Wolfgang Meister
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
in mijn normenkader behoort de moordenaar tot het crapuul, niet de slachtoffers van een moord.
Hoe komt het dan dat in "een land van normen en waarden zoals België" de laatste tijd zoveel moordenaars na hun assisenproces regelrecht naar huis mogen gaan terwijl een kruimeldief op z'n minst een alternatieve straf krijgt opgelegd???
Oud 11 april 2005, 09:50   #19
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
In dit geval behoren beide tot de categorie 'crapuul'.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2005, 07:33   #20
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homo-politicus flirt met ultra-rechts
Stel u eens voor dat het omgekeerde waar was.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be