![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() "René Peters" <[email protected]> schreef op ma 04 apr 2005 05:18:06p al
dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > > "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >> Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. >> > > WOW, dat is NIEUWS. Ook dat van een mogelijke geest van Diana dat over het > voorgenomen huwelijk waart. > > > Paus Johannus Paulus II kiest zijn dagen nogal.. -- VGQ |
![]() |
#2 |
|
![]() "Maarten H. Tromp" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde > Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. > Hartelijk dank voor dit exclusief en opzienbarend nieuws, Maarten. Wat waren we hier zonder jou? Sukkels. U's Nieuwsgroep |
![]() |
#3 |
|
![]() Quasimodus schreef:
> "René Peters" <[email protected]> schreef op ma 04 apr 2005 05:18:06p al > dan niet correctsgewijs in news:[email protected]: > > >>"Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >> >>>Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >>>Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. >>> >> >>WOW, dat is NIEUWS. Ook dat van een mogelijke geest van Diana dat over het >>voorgenomen huwelijk waart. >> >> >> > > > Paus Johannus Paulus II kiest zijn dagen nogal.. Bij leven scheen hij al een goed gevoel voor humor te hebben, dus het verbaast me niets. ;-) |
![]() |
#4 |
|
![]() On Mon, 4 Apr 2005 19:03:59 +0200, "Uncle's Werkgroep"
<[email protected]> wrote: >> Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >> Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. >> > >Hartelijk dank voor dit exclusief en opzienbarend nieuws, Maarten. >Wat waren we hier zonder jou? Overigens kan ik goed begrijpen dat een man die zijn hele leven al polo speelt een grote liefde heeft voor paarden. Toch? Heeft WA toch een heel wat betere smaak, kwa uiterlijkheden van de vrouw. >Sukkels. > >U's Nieuwsgroep [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#5 |
|
![]() Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde
Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. De ceremonie zou oorspronkelijk op vrijdag 8 april plaatsvinden, maar werd een dag uitgesteld opdat Charles de begrafenisplechtigheid van de paus vrijdag zou kunnen bijwonen. Dat heeft het secretariaat van de kroonprins maandag meegedeeld. http://www.hbvl.be [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#6 |
|
![]() "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde > Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. > WOW, dat is NIEUWS. Ook dat van een mogelijke geest van Diana dat over het voorgenomen huwelijk waart. |
![]() |
#7 |
|
![]() On Mon, 04 Apr 2005 17:12:08 +0200, Maarten H. Tromp
<[email protected]> wrote: >Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. > >De ceremonie zou oorspronkelijk op vrijdag 8 april plaatsvinden, maar >werd een dag uitgesteld opdat Charles de begrafenisplechtigheid van de >paus vrijdag zou kunnen bijwonen. Dat heeft het secretariaat van de >kroonprins maandag meegedeeld. Oef... ik was al ongerust... ;-) |
![]() |
#8 |
|
![]() On Mon, 04 Apr 2005 19:36:38 +0200, Maarten H. Tromp
<[email protected]> wrote: >On Mon, 4 Apr 2005 19:03:59 +0200, "Uncle's Werkgroep" ><[email protected]> wrote: > > >>> Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >>> Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. >>> >> >>Hartelijk dank voor dit exclusief en opzienbarend nieuws, Maarten. >>Wat waren we hier zonder jou? > >Overigens kan ik goed begrijpen dat een man die zijn hele leven al >polo speelt een grote liefde heeft voor paarden. Toch? Heeft WA toch >een heel wat betere smaak, kwa uiterlijkheden van de vrouw. Maxima *was* inderdaad best een lekker wijf. Ze is nog steeds wel charmant, maar het gaat nu wel erg hard achteruit. |
![]() |
#9 |
|
![]() On Mon, 04 Apr 2005 17:12:08 +0200, Maarten H. Tromp
<[email protected]> wrote: >Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. > >De ceremonie zou oorspronkelijk op vrijdag 8 april plaatsvinden, maar >werd een dag uitgesteld opdat Charles de begrafenisplechtigheid van de >paus vrijdag zou kunnen bijwonen. Dat heeft het secretariaat van de >kroonprins maandag meegedeeld. Fijn dat je ons dat mededeelt! Dat maakt heel wat vastgelopen discussies weer vlot. -- Jan Holland Posted by news://news.nb.nu |
![]() |
#10 |
|
![]() Waarom vind ik Prins Charles een welopgevoede heer en heb ik plots
meerwaardering voor hem ? En voor anderen net het tegenover gestelde Ik ging zeker niet naar de begrafenis georganiseerde door een clubke venten die hun wereld niet kennen -- www.oppenheimers.be "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. De ceremonie zou oorspronkelijk op vrijdag 8 april plaatsvinden, maar werd een dag uitgesteld opdat Charles de begrafenisplechtigheid van de paus vrijdag zou kunnen bijwonen. Dat heeft het secretariaat van de kroonprins maandag meegedeeld. http://www.hbvl.be [email protected] We few, we happy few, we band of brothers; For he to-day that sheds his blood with me Shall be my brother |
![]() |
#11 |
|
![]() Nogmaals:
Fijn dat je ons dat mededeelt! Dat maakt heel wat vastgelopen discussies weer vlot. "Maarten H. Tromp" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 4 Apr 2005 19:03:59 +0200, "Uncle's Werkgroep" > <[email protected]> wrote: > > >>> Het huwelijk van de Britse kroonprins Charles en zijn verloofde >>> Camilla Parker Bowles is uitgesteld tot zaterdag 9 april. >>> >> >>Hartelijk dank voor dit exclusief en opzienbarend nieuws, Maarten. >>Wat waren we hier zonder jou? > > Overigens kan ik goed begrijpen dat een man die zijn hele leven al > polo speelt een grote liefde heeft voor paarden. Toch? Heeft WA toch > een heel wat betere smaak, kwa uiterlijkheden van de vrouw. > >>Sukkels. >> >>U's Nieuwsgroep > > > > [email protected] > > We few, we happy few, we band of brothers; > For he to-day that sheds his blood with me > Shall be my brother |