![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen luistert mee naar de profeet Verhofstadt:
In 1997 schreef Guy Verhofstadt in een boekje met de rake titel “De Belgische ziekte” profetische woorden : “Nog enkele jaren immobilisme ten gevolge van de onwil van de PS is de beste voedingsbodem voor het separatisme.” Die onwil manifesteert zich nu in volle hevigheid, bij álle Franstalige partijen. Verhofstadt schreef toen ook over de enige weg om te voorkomen dat het tot separatisme komt : “We moeten vandaag de beleidsinstrumenten, waaronder de fiscale autonomie, in handen krijgen om aansluiting te vinden bij het succesvolle beleid dat in tal van kleine noordelijke Europese lidstaten wordt gevoerd.” Premier, hebt u uw visionaire boekje dezer dagen op het nachttafeltje liggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() dat hij nen dikke hypocriet is weten we al langer dan vandaag...
Nu nog de mensen dat doen inzien maar ik denk dat dat voor een groot deel al gelukt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik denk dat hij nu niet graag meer aan die woorden herinnerd wordt.....
Zo ziet ge maar wat de Belgsische machtstentakels met ne mens kunnen doen eens ze U in hun verstikkende macht hebben he.... Nu laat hij zich gratis en voor niks drie keer per dag (minimum) nemen door Di Rupo telkens als deze laatste er zin in heeft om de Guy te nemen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Of nog beter: contacteer de VLD. Ik ben zeker dat ze de geschriften van hun grote roerganger graag ter beschikking zullen stellen. Schaamte zal hen niet weerhouden. Ze zijn niet rap beschaamd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
De burgermanifesten zijn staatsgeheim geworden en ze publiceren een subversieve activiteit. Volgens mij staan ze op de staatsveiligheidslijst van de Antwerpse politie. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Hoe jammer dat FV er niet meer is. Hij zou GV tot gruis hebben geplet Ik denk dat ze bij Knack en ook bij NVA en VB nog een en ander liggen hebben. Laatst gewijzigd door luc broes : 6 mei 2005 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Dag na dag verschijnen in de dagbladen artikels over Verhofstadt die pijnlijk aantonen hoe een man die goed wist wat er moest gedaan worden, alles opoffert aan zijn eigen persoonlijke drang naar macht en carrière. Zo ook vandaag weer in De Standaard:
Door Guy Tegenbos Hij zou gisteren naar Moskou vertrekken, om er vandaag, met de andere groten der aarde, de zestigste verjaardag te vieren van het einde van de Tweede Wereldoorlog. En morgen zou hij dan het varkentje Brussel-Halle-Vilvoorde wel wassen. Hij zou zijn hogedrukreiniger bovenhalen en het varkentje zou vóór woensdag smetteloos roze zijn! Zo zag premier Guy Verhofstadt het vorige week, met het voluntarisme, het overmatig zelfvertrouwen en de negatie van de werkelijkheid die hem kenmerken. Laatst gewijzigd door luc broes : 9 mei 2005 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Als je een digitale versie zou vinden, geef je me een seintje? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik herriner mij die manifesten nog heel goed. Ik was toen nog een trouwe CVP kiezer maar dankzij die manifesten zag ik in 1999 een CVP/VLD coalitie heel goed zitten. Nu zie ik het eerder als anything but the VLD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() ![]() Ook niet te vinden bij de uitgeverij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Die burgermanifesten moeten asap op internet, zodat iedereen kan vaststellen welke bedrieger Verhofstadt wel is;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Euthanasie, voor de belgische ziekte. Laat dar ARME land niet langer lijden...
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |