![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Lont uit kruidvat: Brussel-Halle-Vilvoorde weekje uitgesteld
De lont is voor even uit het kruidvat Brussel-Halle-Vilvoorde. De leden van de kamercommissie Binnenlandse Zaken hebben beslist om de bespreking van de wetsvoorstellen over de splitsing met een weekje uit te stellen. De Vlaamse en Franstalige partijen gingen akkoord met het voorstel. Enkel het Vlaams Belang stemde tegen. Spirit-fractieleider Koen T'Sijen formuleerde bij het begin van de commissiezitting het voorstel. Zijn CD&V-collega Pieter De Crem wees erop dat hij vorige week al hetzelfde had gevraagd. Bij de stemming volgde iedereen het voorstel, behalve het Vlaams Belang. Weekje uitstel Op die manier krijgen de regeringspartijen opnieuw minstens een week de tijd om een oplossing uit te dokteren voor het politiek zeer heikele thema. (belga) de saga gaat verder.... |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de Vlaamse labbekakpartijen verkrachten het woord onverwijld nog maar eens...
waarom eigenlijk ? Er ging toch geen prijs betaald worden ? Dus moet er toch geen extra tijd gegeven worden om toch maar een prijs te kunnen betalen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Spirit zijn dat niet die euh Vlaamsgezinde linksen ???? links wel maar Vlaamsgezind ????
En het Vlaams Kartel... stemt dus weer in met uitstel ????? ach pour ëtre bon belge he.... kots kots kots....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een weekje meer tijd om de prijs overeen te komen die niet betaald ging worden....
#5 |
Partijlid
|
![]() Onverwijld, onmiddellijk, nu, niet seffens , ... Kan er mij iemand deze termen in het goed Nederlands vertalen, of desnoods in het Frans. Dit simpel vlaams boerken begrijpt deze woorden toch niet zo goed meer hoor.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() hallo vlaams kartel waarom nogamaals op uitstel aandringen , om gewoon te splitsen zeker...ze sturen gewoon aan op een belgisch compromis.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Of hoe moeilijk kan een wezenlijk rechtvaardig systeem nu feitelijk zijn ?
Geef iedereen het recht om in Brussel te gaan stemmen - krijgen we op slag een inflatie van politiekers die in Brussel wonen en vermits de Vlamingen nu al vlijtig pendelen om in Brussel te gaan werken, kunnen ze ook pendelen om in Brussel te gaan stemmen - plotsklaps zullen 60 % van alle brusselse kiezers Vlamingen zijn (sorry : kunnen zijn). Zijn er in zulk systeem "toegevingen" gedaan ? Een "prijs" betaalt ? Verre van: het "Alle Belgen gelijk voor de wet" principe is hier volledig van toepassing. Meer nog : men krijgt helemaal de keuze of men zich nu in het kieshokje als gefederalizeerde Vlaams- Duits- of Franstalige voelt of als Belg-Belge-Belgier ttz. een droom voor de Bubbers die op die manier een meerderheid in Brussel tot de mogelijkheden mogen rekenen. Vanuit Veurne, Baarle-Hertog, Eupen en Arlon zullen de overtuigde belgische nationalisten zich naar onze hoofdstad haasten om hun België-Verenigende plicht te vervullen voor Vorst, Vrijheid en voor Land ! Heil ikzelf !
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch vanaf het eerste uur dat ze tot politici gebombardeerd worden tot de dag dat ze weer politici af zijn. Dan veranderen ze ineens weer in hetzelfde domme klootjesvolk als wij.
![]() |
#9 |
|
![]() tja het Vlaamse volk moet er iets voor over hebben om te mogen betalen voor onze politici die toch o zo graag ministerabel zijn pour la Belgique he...
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
|
![]() Gelukkig voor mij toch...
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het meest intelligente dat in vele weken bakkeleien over dit onnozel onderwerp, gebeurd is...
het bewijst dat onze beleidsmensen veel intelligenter zijn dan al die herrieschoppers...
#13 |
Minister
|
![]() Hola chicos
Had dirupo niet gezegd dat die saga maar twee weken mag duren, loopt volgende week dat ultimatum van zijne hoogheid niet af? un saludo |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() nu zijn er toch er toch wel een soep van aan het maken
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() "De leden van de kamercommissie Binnenlandse Zaken hebben beslist om de bespreking van de wetsvoorstellen over de splitsing met een weekje uit te stellen. De Vlaamse en Franstalige partijen gingen akkoord met het voorstel. Enkel het Vlaams Belang stemde tegen."
Gek...daarin zit het Vlaams Kartel niet...de N-VA heeft daar namelijk geen verkozenen, enkel 1 in de Kamer. |
![]() |