![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [font='Arial Narrow']Groen!: Verhofstadt heeft gefaald op alle fronten[/font][font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow'] [/font][/size][/font]
[font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow']Groen! kijkt, net als de hele bevolking, met toenemende verbazing naar de politieke vaudeville die wordt opgevoerd rond Brussel-Halle-Vilvoorde. “Er wordt in dit land al maanden niet meer geregeerd, er worden geen problemen opgelost. Verhofstadt heeft gefaald op alle fronten. Dit is een uitermate slechte zaak voor het vertrouwen in de politiek,”meent Groen!-voorzitter Vera Dua.[/font][/size][/font] [font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow'] [/font][/size][/font] [font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow']Het zielige schouwspel rond Brussel-Halle-Vilvoorde versterkt enkel maar de antipolitiek. “De federale regeringspartijen – SP.A, Spirit en VLD – dragen hierin een verpletterende verantwoordelijkheid,” reageert Groen!-voorzitter Vera Dua. “De ploeg rond premier Verhofstadt slaagt er al maanden niet meer in nog te regeren. Er worden geen problemen meer opgelost, er worden er telkens weer nieuwe gecreëerd. DHL liep af op een sisser, de vaudeville rond BHV is intriest. Een probleem dat maandenlang de politieke agenda beheerst, wordt nu simpel in de ijskast gestopt![/font][/size][/font] [font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow']Nog triestiger is het feit dat het deze regering aan elke daadkracht ontbreekt om de echte problemen op te lossen. Waar is het begin van oplossing rond de vergrijzing, rond de eindeloopbaan? Waarom zitten er in dit land nog altijd 600.000 mensen zonder werk? Ook die problemen schuift de regering al maanden voor zich uit. Ook die problemen zal deze regering niet oplossen. Het wordt tijd dat ook premier Verhofstadt dat onder ogen durft zien.”[/font][/size][/font] [font=Arial Narrow][size=3][font='Arial Narrow']“Deze regering regeert al maanden niet meer; ze heeft geen daadkracht, geen politiek project meer. Zelfs het uitstapje naar de koning zal deze regering geen nieuw leven inblazen,” aldus nog Vera Dua.[/font][/size][/font]
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit een mededeling van het VB?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is me dat voor een rommeltje...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En dan te weten dat alles begon met een wijziging van de kieswetgeving waar Groen! ook zijn/haar poot heeft ondergezet... Blijkbaar hadden ze het toen ook niet zien aankomen ??
#5 |
Minister-President
|
![]() Is groen! bereidt in de vlaamse regering te stappen.
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Als groen niet bereid is dan zijn er niet niet veel mogelijkheden meer in het vlaams parlement
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge ziet wat ge hebt aangericht, nietwaar, en ge weet ook wie er in de coulissen zit te genieten. Niet? Tant pis! Egidius |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius (hemzelve) |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is puur opportunisme, ik heb niks aangericht en WIJ genieten van uw afgang, mijn beste ![]() Laatst gewijzigd door Patriot! : 11 mei 2005 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() And the winner of the award for the most hypocritical Belgian party IS...
************ GROEN ************** |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |