![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() na +/-2500 berichten ga ik jullie het beste wensen,met veel plezier heb ik jullie boodschappen gelezen en hoewel ik het niet altijd eens was met met iedereen heb ik toch menig gezellige avond gehad op politics.be.
Ik schrijf speciaal politics met een kleine p omdat ik de laatste tijd geen hoge hoed ophad van de prestaties van onze bewindslieden. Het is tijd dat ik ermee stop de wereld is trouwens aan de jongeren en mss heb ik wel niet veel zinnig meer te vertellen,of ben ik een beetje verzuurd geraakt. mezelf kennende zal ik af en toe nog wel eens binnenwippen om jullie commentaren te lezen,maar zal ik er niet meer op antwoorden. Mss dat ik later nog eens van gedacht verander,zeg nooit nooit! Bij deze wens ik jullie het allerbeste en nog veel forumgenot,sommigen waren tegenstrevers met anderen was ik het soms wel eens,maar om nu te beweren dat ik de waarheid in pacht had zover wil ik niet gaan. Mss zijn we allemaal een beetje te veel met onszelf bezig,in ieder geval zal ik afsluiten met een versje. Ik kwam ik zag en ik schreef soms met een lach Ik wist niet wat mij dreef Ik voelde een verlangen het forum daar moest ik zijn hier bleef ik altijd hangen als een verlangen naar goede wijn hier voelde ik mij goed soms wel met kokend bloed t'was een stukje van mijn leven maar nu ben ik uitgeschreven Beste vrienden allemaal dit was mijn galgenmaal ajuus jullie Vlaams,Turks, Marrokaans en Waals gebroed uit het diepste van mijn hart het gaat jullie goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Weeral eentje die afscheid neemt.Ik begrijp dat eigenlijk niet goed........gaan ze hun internetverbinding dan opzeggen,verhuizen ze,geen goesting meer?
Maar het gaa u goed! ![]()
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, als het goed weer wordt komen bij sommigen de lentekriebels boven.
Ik zal ik hier ook minder verschijnen dan. Maar aangezien we in België wonen is die kans wel nogal klein. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() tot hoors!