![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Gisterenmorgen woensdag 4 mei kwam ik bij het bekijken van de online krant HLN een verkiezingspoll tegen die de lezers vroeg op welke partij ze zouden stemmen als het nu verkiezingen zouden zijn.
In de loop van de morgen zag ik gaandeweg het aantal deelnemers stijgen tot het moment ik uit huis moest, en maar eerst de resultaten van die dag laat in de avond kon terug bekijken. Toen ik rond de middag vertrok hadden al iets meer dan 2000 lezers gestemd, en had de score van ' DIE ' partij reeds 50 % van het aantal stemmen gehaald. Zoals ik al zei kon ik maar pas laat in de avond terug de site bekijken, en wat bleek,..........de poll mogelijkheid alsook de resultaten bleken te zijn verdwenen. Heeft iemand van de forumgangers hier een idee wat er is gebeurd, of hoe de resultaten in de loop van de avond evolueerden. Ik mailde al naar HLN met de vraag of misschien het initiatief werd opgedoekt omwille van de niet politiek correcte resultaten. Publieke peilingen gaan maar tot zover weet je wel. Het is me trouwens ook opgevallen dat de www.VRTnieuws.be site nog nooit dergelijke peiling heeft durven opstarten. Iemand input ??? Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De peilingen op vrtnieuws.net zijn steeds stellingen waarop je ja/neen dient te antwoorden, dus het is begrijpelijk dat er nog nooit dergelijke peiling is geweest.
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() dan kunnen ze toch nog een peiling doen, er zijn toch maar twee partijen, het VB en al de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er zijn nog groenen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
indien er nu verkiezingen worden gehouden is de kans groot dat ook op federaal vlak (zoals nu al op lokaal en regionaal vlak) ook een regenboor coalitie het cordon sanitaire in stand zal houden. Waar zijn ze toch in hemelsnaam mee bezig, onnatuurlijke ' water en vuur ' monstercoalities zijn noodzakelijk om toch maar dat icoontje, die fetisch zeg maar , van het multiculturele beeld overeind te houden. We kunnen enkel maar hopen op een Vlaams Belang incontournabiliteits scenario om de Belgische discrepanties uit de wereld te helpen. Wedden dat meneer ' NON ' voor het zover is al vele keren ' Oui ' heeft gezegd. Elk percentje extra voor het VB geeft een nieuwe incentive aan onze Waalse vrienden om met een slakkengangetje toe te geven aan de Vlaamse verzuchtingen. Wie had ooit gedacht dat Laurette zomaar de snelbelgwet zou aanpassen. Wie had ooit gedacht dat Laurette nieuwe gevangenissen zou bouwen. Wie had ooit gedacht dat Laurette werk maakt van het jeugdsanctierecht. Wie had ooit gedacht dat Laurette verplichte uithuwelijkingen strafbaar zou maken. En ga zo maar verder. Ik garandeer jullie dat bij een VB score van 30% plus we stelselmatig ook onze andere Vlaamse eisen in vervulling zullen zien gaan. En zeggen dat we gewoon maar het juiste bolletje moeten zwart maken / aanvinken. Het leven kan toch gemakkelijk zijn nietwaar ?! Groetjes Laatst gewijzigd door bob. : 6 mei 2005 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |