![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Wij zijn Stijn Jansen en Jonathan van der Meer van het SG Nijmegen, in Nederland, en moeten voor een PO opdracht een enquete houden op een internetforum. Het onderwerp is actieve orgaandonatie. We hebben deze enquete al in Nederland gehouden, en in het licht van de vergelijking wouden we ook op een vlaams forum deze enquete houden. I Hier volgt de enquete: (Aub vet drukken wat van toepassing is) Geslacht: M/V Leeftijd: Opleiding: 1. Sta je op dit moment ingeschreven als orgaandonor? A. Ja B. Nee Zou je bereid zijn je in te schrijven als orgaandonor? A. Ja B. Nee Mocht er actieve orgaandonatie worden ingevoerd, zou u dan bezwaar aantekenen? A. Ik zou bezwaar aantekenen B. Ik zou geen bezwaar aantekenen 4. Stel, er zou een referendum worden georganiseerd over een actieve orgaandonatiewet, zou u dan A. Voor stemmen B. Tegen stemmen C. Niet stemmen Alvast bedankt voor het invullen. Als iemand verder nog wat kwijt wil over orgaandonatie, willen we dat ook graag horen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voor vrijwillig en tegen verplicht. |
|
![]() |
![]() |