![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.nu.nl/news.jsp?n=524115&c=10
Citaat:
Humor en geloof gaat niet samen blijkt maar weer eens. Waarom kunnen of mogen gelovigen geen gevoel voor humor hebben als het over hun God gaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hahahahaha...
![]() Dit bewijst eens te meer dat sommige gelovigen door de Evolutie wat minder bedeeld zijn met verstandelijke vermogens. Overigens vraag ik me af: gaan ze ook nog een verzoek indienen tot het herschrijven of schrappen van bepaalde voor ongelovigen of andersgelovigen minder prettige gedeeltes in de bijbel? Niet dat ik ermee zit. Maar ja, je moet wel consequent blijven, hè.
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Je moest eens weten hoe wij destijds met het laatste avondmaal gelachen hebben.
Ook tijdens mijn prediking ging ik van het ene hoere-boere feest naar het andere. Dat waren nog eens tijden se ![]() en die farizeeers ![]() De rest van t verhaal is afdoende bekent.
[SIZE=4]Koninkrijk zal komen en koninkrijk zal gaan maar mijn woorden zullen in een eeuwigheid niet vergaan. [/SIZE][SIZE=2]VWS[/SIZE] Laatst gewijzigd door Jezus Christus : 10 mei 2005 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Andro : 10 mei 2005 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Negeren, onder het devies: wat niet lachend kan gezegd worden, is de waarheid niet...
![]() |